Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
    Hvis OB sælger Falk til FCK er jeg færdig med klubben - det er at pisse på fans! (men jeg kan heller ikke forestille OB kunne finde på det)
    Så skulle mange af os hvis været færdig med klubben for længe siden med alle de handler vi har gjort med FCK og BIF gennem tiden
    Men Ja - det ville slet ikke være til at bære - næsten være værre end at ende nr. 10 flere år i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Helt enig.

      Tror såmænd oveni vi vil kunne få noget fornuftigt ud af Mos, hvis vi får Dalgaard. Mos har været bedst med Skoubo, og jeg tror Dalgaard kan bidrage med nogle af de samme kvaliteter som Skoubo.

      Bare en tanke, hvis Kadrii smutter.
      Det ser skidt ud for OB, hvis klubben skal hænge sin hat på Mos. Han er langt fra god nok til at begå sig på et hold, som gerne vil i top 6 - og det er sikkert planen næste år.

      Comment


        Irriterende vi ikke var med i opløbet her: http://www.bbc.com/news/world-latin-america-27463520

        Comment


          Så i trykt FS i morges, at en af vores to "venner" mere eller mindre umotiveret i en bisætning nævnte Anders Kure, Danny Olsen og Thomas Dalgaard som værende rygtet til OB.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Så i trykt FS i morges, at en af vores to "venner" mere eller mindre umotiveret i en bisætning nævnte Anders Kure, Danny Olsen og Thomas Dalgaard som værende rygtet til OB.
            Hvem er vores "venner"?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
              Hvem er vores "venner"?
              mon ikke det er Niels Abildtrup og Leif Rasmussen
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Det ser skidt ud for OB, hvis klubben skal hænge sin hat på Mos. Han er langt fra god nok til at begå sig på et hold, som gerne vil i top 6 - og det er sikkert planen næste år.
                det må vi da håbe - top 6 ambitioner må alt andet lige betyder der bliver hentet nogle folk ind.

                Comment


                  Jeg ved fra det københavnske, at interessen for Falk skulle være meget stor. Prismæssigt vurderes en evt. handel til at kunne indbringe OB mellem 9 og 12 mio, hvilket er nødvendigt at få ind i sommer med den blødende økonomi. Og så er FCM forresten parate til at betale Emils pris, men han vil kun til Sjælland eller udlandet.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Jeg ved fra det københavnske, at interessen for Falk skulle være meget stor. Prismæssigt vurderes en evt. handel til at kunne indbringe OB mellem 9 og 12 mio, hvilket er nødvendigt at få ind i sommer med den blødende økonomi. Og så er FCM forresten parate til at betale Emils pris, men han vil kun til Sjælland eller udlandet.
                    Falk til BIF eller FCK - så boykotter jeg kraftedeme OB!!!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Jeg ved fra det københavnske, at interessen for Falk skulle være meget stor. Prismæssigt vurderes en evt. handel til at kunne indbringe OB mellem 9 og 12 mio, hvilket er nødvendigt at få ind i sommer med den blødende økonomi. Og så er FCM forresten parate til at betale Emils pris, men han vil kun til Sjælland eller udlandet.
                      Mellem 9 og 12 mio for Falk til en konkurrerende dansk klub - no way...det er ALT, ALT for billigt. Det beløb skal meget højere op, hvis et salg på nogen som helst måde skal kunne forsvares. Samme beløb til en udenlandsk klub - tjoh, det er vel ok.
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        http://sidelinien.dk/forums/showthre...139#post623139
                        "jungletrommerne fra OB bekendte går på, at vi mere end kigger på Rasmus Falk fra OB."


                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Jeg ved fra det københavnske, at interessen for Falk skulle være meget stor. Prismæssigt vurderes en evt. handel til at kunne indbringe OB mellem 9 og 12 mio, hvilket er nødvendigt at få ind i sommer med den blødende økonomi. Og så er FCM forresten parate til at betale Emils pris, men han vil kun til Sjælland eller udlandet.
                          Tyder desværre på, at det er noget om det jeg også har hørt, det må ikke ske

                          Comment


                            Det er lige før jeg hellere ville have set Lars J i stribet, end at se Falk i lyserødt... ,o(

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              Falk har forhåbentlig nok omløb i hovedet til ikke at skrive med BIF/FCK - eller er det naivt tænkt?
                              Last edited by anglicantian; 20-05-2014, 18:50.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Falk har forhåbentlig nok omløb i hovedet til ikke at skrive med BIF - eller er det naivt tænkt?
                                Han var BIF fan som dreng, mener jeg at have læst et sted.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X