Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
    Det lugter af Svinet, der har for meget fritid. Der er stort set ingen rygter efter Jesper Hansen har erstattet den anden Hansen. Don Juan var en af Svinets mange profiler herinde...
    Det TROR jeg faktisk ikke... der var intet i IP-adresser eller andet der antydede en sammenhæng mellem de to profiler.

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Det TROR jeg faktisk ikke... der var intet i IP-adresser eller andet der antydede en sammenhæng mellem de to profiler.

      Mvh

      MaxHH
      Jeg er computer-mongol, men kan man ikke ret nemt lave numre med IP-adresser? F.eks. via noget proxy eller hvad det hedder.

      Men det kan da også være, at det er mig, der tager helt fejl. Det skulle ikke være første gang

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
        Jeg er computer-mongol, men kan man ikke ret nemt lave numre med IP-adresser? F.eks. via noget proxy eller hvad det hedder.

        Men det kan da også være, at det er mig, der tager helt fejl. Det skulle ikke være første gang
        Jo... men det virkede ikke som noget Svinet var opmærksom på på daværende tidspunkt. Men som sagt, jeg TROR ikke de to profiler er ens...

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
          Det lugter af Svinet, der har for meget fritid. Der er stort set ingen rygter efter Jesper Hansen har erstattet den anden Hansen. Don Juan var en af Svinets mange profiler herinde...
          Haha, du er sku for sjov... Måske er det dig der har for meget fritid siden det skal kommenteres, at jeg åbenbart er en af SVINETS mange profiler.
          Men oka, hvis i hellere vil skrive om dette fremfor at diskutere rygter, så gør dog det drenge...

          Comment


            Nu begynder det jo at lugte af heksejagt, nogen ønsker jo ligefrem at DonJohan er svinet.
            Lidt ærgerligt hvis nogen ønsket mit besyv...

            Comment


              Hvorfor er det at der altid skal gå Ekstra Bladets Nationen i den herinde, når der kommer et rygte? Hvorfor skal MAN komme med fuldstændig ligegyldige kommentarer om hvad man mener om ingenting.
              Hvis nogen tror/håber på de rygter der bliver slået op så lad dem gøre det, ligesom at det står en frit for IKKE at håbe/tro på det.
              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
              Kristian Morre

              Comment


                Moderatorer - foreligger der mulighed for, at i igennem sommeren kunne administrere en tråd, hvor der er aftalte spilleregler. Folk må poste rygter i tråden, reglen er at man må få lov at holde sig fra at læse den, på den betingelse, at man undlader at kommentere om man tror rygterne er sande eller ej (af den type der indeholder personangreb mod rygte formidler)?

                Er det ikke sket tidligere?

                Jeg tror ikke selv på halvdelen af hvad der skrives i rygtetrådene, men jeg foretrækker selv at sortere frem for den evindelige fnidder af mere eller mindre usaglig kasten mudder frem og tilbage der har præget de seneste transfervinduer.

                Pretty please...

                Comment


                  Kan kun erklære mig enig i ovenstående.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                    Moderatorer - foreligger der mulighed for, at i igennem sommeren kunne administrere en tråd, hvor der er aftalte spilleregler. Folk må poste rygter i tråden, reglen er at man må få lov at holde sig fra at læse den, på den betingelse, at man undlader at kommentere om man tror rygterne er sande eller ej (af den type der indeholder personangreb mod rygte formidler)?

                    Er det ikke sket tidligere?

                    Jeg tror ikke selv på halvdelen af hvad der skrives i rygtetrådene, men jeg foretrækker selv at sortere frem for den evindelige fnidder af mere eller mindre usaglig kasten mudder frem og tilbage der har præget de seneste transfervinduer.

                    Pretty please...
                    enig enig enig

                    Comment


                      det er godt nok ikke et rygte men... er jeg den eneste der ikke kan forstå der ikke blev sagt farvel til amc, mos og skoubo før sidste hjemme kamp når nu der blev taget afsked med dem som ikke forsætter??

                      beklager hvis dette har været oppe andre steder
                      Ingen over klubben

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Holmjr Se indlæg
                        det er godt nok ikke et rygte men... er jeg den eneste der ikke kan forstå der ikke blev sagt farvel til amc, mos og skoubo før sidste hjemme kamp når nu der blev taget afsked med dem som ikke forsætter??

                        beklager hvis dette har været oppe andre steder
                        Det er ganske simpelthen fordi at beslutningen officielt ikke er taget omkring de skal have forlænget eller ej...

                        Comment


                          puhaa bliver sku en lang sommer hvis de er i tvivl om det
                          Ingen over klubben

                          Comment


                            Kan vi andre så også få en tråd til reelle rygter og skipperskrøner for voksne? Os der ikke magter Se&hør, svinet, trolle og selviscenesættende bedrag?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                              Hvorfor er det at der altid skal gå Ekstra Bladets Nationen i den herinde, når der kommer et rygte? Hvorfor skal MAN komme med fuldstændig ligegyldige kommentarer om hvad man mener om ingenting.
                              Hvis nogen tror/håber på de rygter der bliver slået op så lad dem gøre det, ligesom at det står en frit for IKKE at håbe/tro på det.
                              Jeg forstår bare ikke, der er nogen, der gider at læse de her selviscenesættende opdigtede rygter.
                              Men point taken, jeg holder mig ude af rygtetråden, det er nok også bedst for mit blodtryk!

                              Comment


                                Her kommer endnu et af mine rygter, husk dette er kun et RYGTE og jeg ved endnu ikke hvor meget kød der er på denne men, Lasse Nielsen leder som bekendt efter ny klub og der skulle være interesse fra OB samt flere Nordiske klubber bla. FCK som der også bliver skrevet i medierne.

                                Interessen skulle dog ikke være så varm den anden vej, da han har andre Superliga/Nordiske klubber som han rangere højere.

                                DonJuan

                                Comment

                                Working...
                                X