Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
    Så kommer der en troværdigt rygte sammen kilde som jeg har Bo Henriksen fra.

    Kevin Niclas Mensah, 22 (Viborg) er på blokken i OB.
    Hvis Emil eller Falk bliver solgt skulle han være første prioritet og noget der bliver arbejde på og der har allerede været kontakt.
    Dvs., at "rygtet" altså er voldsomt utroværdigt...

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
      Dvs., at "rygtet" altså er voldsomt utroværdigt...
      Benediktson ikke alle er så troværdige som dig ``Griner Højlydt`` nogen er faktisk blevet medlem af dette site for at komme med rygter og ikke som dig og en håndfuld andre i ved godt hvem i er, kun blevet medlem for at genere og skabe dårlig stemning.

      Ta´ dig sammen og spis din Havregrød op!

      DonJuan

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Donjuan Se indlæg
        Benediktson ikke alle er så troværdige som dig ``Griner Højlydt`` nogen er faktisk blevet medlem af dette site for at komme med rygter og ikke som dig og en håndfuld andre i ved godt hvem i er, kun blevet medlem for at genere og skabe dårlig stemning.

        Ta´ dig sammen og spis din Havregrød op!

        DonJuan
        Skabe dårlig stemning?

        Det eneste, du bidrager med på dette forum er disse "rygter". Det eneste sted, hvor jeg forholder mig kritisk over for enkelte brugere, er i forbindelse med rygtetråde. For hvis der er noget, der har vist sig at skabe dårlig stemning på forum, er det opdigtede rygter, og dem har der været alt for mange af. Så undskyld mig, hvis det støder dig, men helt ærligt så minder din reaktion meget om noget, vi har set før... Dermed ikke sagt, at du er Svinet, han figurerer jo under et andet navn herinde, men det er da lidt underligt, at du taler om at skabe dårlig stemning og mener, at jeg kun har en profil for at genere. Det tror jeg ærlig talt ikke, der er andre, der er enig med dig i. Eller jo, måske ham der RMN...

        EDIT: Jeg har også selv luftet Kevin Mensah herinde, og det virker jo logisk, hvis vi sælger en af de tre. Ligesom Casper Sloth fx gør. Men der jo intet, der antyder, at det for dig er andet end gætværk. Lidt ligesom Bo H som nu af mere pålidelige rygter sendes til FCV. Eller RMN som for lææænge skrev, at AMC allerede havde forlænget.
        Og det kan da godt være, at AMC forlænger, eller vi henter Mensah, men skulle vi ikke bare være ærlige overfor hinanden og så sige, at du håber/tror, vi henter Mensah? Eller rettere, at din kilde gør?
        Last edited by Benediktson; 13-05-2014, 20:36.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
          Skabe dårlig stemning?

          Det eneste, du bidrager med på dette forum er disse "rygter". Det eneste sted, hvor jeg forholder mig kritisk over for enkelte brugere, er i forbindelse med rygtetråde. For hvis der er noget, der har vist sig at skabe dårlig stemning på forum, er det opdigtede rygter, og dem har der været alt for mange af. Så undskyld mig, hvis det støder dig, men helt ærligt så minder din reaktion meget om noget, vi har set før... Dermed ikke sagt, at du er Svinet, han figurerer jo under et andet navn herinde, men det er da lidt underligt, at du taler om at skabe dårlig stemning og mener, at jeg kun har en profil for at genere. Det tror jeg ærlig talt ikke, der er andre, der er enig med dig i. Eller jo, måske ham der RMN...

          EDIT: Jeg har også selv luftet Kevin Mensah herinde, og det virker jo logisk, hvis vi sælger en af de tre. Ligesom Casper Sloth fx gør. Men der jo intet, der antyder, at det for dig er andet end gætværk. Lidt ligesom Bo H som nu af mere pålidelige rygter sendes til FCV. Eller RMN som for lææænge skrev, at AMC allerede havde forlænget.
          Og det kan da godt være, at AMC forlænger, eller vi henter Mensah, men skulle vi ikke bare være ærlige overfor hinanden og så sige, at du håber/tror, vi henter Mensah? Eller rettere, at din kilde gør?
          WTF..... længe siden jeg har været forbi, men nu er det snart rygtetid, men havde da håbet at Svinet var kørt til slagtning

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
            Skabe dårlig stemning?

            Det eneste, du bidrager med på dette forum er disse "rygter". Det eneste sted, hvor jeg forholder mig kritisk over for enkelte brugere, er i forbindelse med rygtetråde. For hvis der er noget, der har vist sig at skabe dårlig stemning på forum, er det opdigtede rygter, og dem har der været alt for mange af. Så undskyld mig, hvis det støder dig, men helt ærligt så minder din reaktion meget om noget, vi har set før... Dermed ikke sagt, at du er Svinet, han figurerer jo under et andet navn herinde, men det er da lidt underligt, at du taler om at skabe dårlig stemning og mener, at jeg kun har en profil for at genere. Det tror jeg ærlig talt ikke, der er andre, der er enig med dig i. Eller jo, måske ham der RMN...

            EDIT: Jeg har også selv luftet Kevin Mensah herinde, og det virker jo logisk, hvis vi sælger en af de tre. Ligesom Casper Sloth fx gør. Men der jo intet, der antyder, at det for dig er andet end gætværk. Lidt ligesom Bo H som nu af mere pålidelige rygter sendes til FCV. Eller RMN som for lææænge skrev, at AMC allerede havde forlænget.
            Og det kan da godt være, at AMC forlænger, eller vi henter Mensah, men skulle vi ikke bare være ærlige overfor hinanden og så sige, at du håber/tror, vi henter Mensah? Eller rettere, at din kilde gør?
            nu er det her vel en rygtetråd. Og rygter er ubekræftede forlydender, og et sådan er jo reelt så snart der er bare én der nævner begivenheden. Så at beskylde folk for at løbe med halvesandheder når de starter, eller viderbringer et rygte er vel omsonst. At De så bliver bitter på de personer som, starter eller viderbringer disse rygter, tyder altså på at, De hr. Benediktson ikke har ret meget andet at bruge din tid på. Beklager, men set fra det neutrale hjørne, så er det altså Dem der bringer dårlig tone. At de rygter De bringer har været bragt i formiddagsaviserne gør dem ikke nødvendigvis mere gangbare.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
              Det virker på mange indlæg, lidt som om at vi har glemt, at vi er en sub-bund klub uden nævneværdig økonomisk råderum, og derfor nok må indstille os på at de spillertyper folk higer efter, nok vælger EFB-Aab-BIF-FCN, klubber der udover penge også har et navn..
              "sub-bund" det er et fantastisk ord Personligt tror jeg ikke der er ret mange herinde der glemmer de seneste års 10. pladser og de kæmpe underskud OS&E er kommet ud med. Det forekommer mig ikke at spillere som Kure, Mensah og Dalgård er ønsketænkning for os herinde. Ingen af de nævnte gentlemen er fremtidens Xavi'er og Suarez'er. Antallet af unge fra egne rækker har næppe været større nu end det har været de seneste 15-20 år. "Det nye OB" er sandelig blevet effektueret og vores egne talenter skal nu have nogen de kan læne sig op af, og her er arbejdsmænd som Kure og Dalgård næppe at sætte barren for højt, hvis vi bare vil bevare status quo.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                "sub-bund" det er et fantastisk ord Personligt tror jeg ikke der er ret mange herinde der glemmer de seneste års 10. pladser og de kæmpe underskud OS&E er kommet ud med. Det forekommer mig ikke at spillere som Kure, Mensah og Dalgård er ønsketænkning for os herinde. Ingen af de nævnte gentlemen er fremtidens Xavi'er og Suarez'er. Antallet af unge fra egne rækker har næppe været større nu end det har været de seneste 15-20 år. "Det nye OB" er sandelig blevet effektueret og vores egne talenter skal nu have nogen de kan læne sig op af, og her er arbejdsmænd som Kure og Dalgård næppe at sætte barren for højt, hvis vi bare vil bevare status quo.
                En kommentar til "antallet af unge fra egne rækker har næppe været større nu end det har været de seneste 15-20 år"...

                Her kan vi vel godt tale lidt om, hvad der kom først: Hønen eller ægget?
                Jeg mener: Er det fordi, at ungdomsafdelingen fodrer prof. afd. med super gode talenter, og der bare er voldsomt mange af dem i de her par år, eller er det af nød, fordi klubben fattes penge, og derfor er nødt til at prøve at se, om der skulle være et talent ekstra, der måske kunne slå igennem?
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #98
                  Så er vi på den igen. Don Juan huserede sjovt nok også sammen med Svinet, inden vi fik sendt Svinet tilbage til svinestien...

                  Comment


                    #99
                    http://www.bold.dk/nyt/Kure-kigger-paa-udlandet

                    Kommenterer direkte på OB-rygtet: leder efter noget i udlandet. Men det gjorde Spelmann også, så vi får se. Umiddelbart ikke en spiller, der får mig til at juble, men som andre er inde på, så kan vi ikke være kræsne pt.

                    Comment


                      Denne med Kure også

                      http://sporten.tv2.dk/2014-05-14-kul...teresse-fra-ob

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        http://www.bold.dk/nyt/Kure-kigger-paa-udlandet

                        Kommenterer direkte på OB-rygtet: leder efter noget i udlandet. Men det gjorde Spelmann også, så vi får se. Umiddelbart ikke en spiller, der får mig til at juble, men som andre er inde på, så kan vi ikke være kræsne pt.
                        nej men han kan jo heller ikke sige noget før det bliver helt konkret. Og forstår da godt han har et ønske om at prøve et andet land - gør de fleste fodboldspillere....Men det er jo på ingen måde sikkert det lader sig gøre og så kan det da godt være en tur til fyn er attraktiv for ham alligevel.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                          Så er vi på den igen. Don Juan huserede sjovt nok også sammen med Svinet, inden vi fik sendt Svinet tilbage til svinestien...
                          Jeg er heller ikke et sekund i tvivl, Svinet huserer her stadig, og han rammer stadig intet rigtig...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            En kommentar til "antallet af unge fra egne rækker har næppe været større nu end det har været de seneste 15-20 år"...

                            Her kan vi vel godt tale lidt om, hvad der kom først: Hønen eller ægget?
                            Jeg mener: Er det fordi, at ungdomsafdelingen fodrer prof. afd. med super gode talenter, og der bare er voldsomt mange af dem i de her par år, eller er det af nød, fordi klubben fattes penge, og derfor er nødt til at prøve at se, om der skulle være et talent ekstra, der måske kunne slå igennem?
                            det er en meget relevant snak og jeg tror såmænd at det er tvunget af omstændighederne at mængden af talenter er så stort som det er lige nu. Dermed ikke sagt at vi (de danske klubber) har en tilgang af egne talenter der bliver så skræmmende lav, som den har været i mange år før krisetiden, i fremtiden. Jeg tror OB vil investere i etablerede spillere når alle sammen er i økonomisk smult vande igen og at markedet igen "er til det" samtidig med at klubberne føler der kan satses noget mere, så er jeg overbevist om at OB følger strømmen for ikke at blive hægtet af udviklingen.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Jeg er heller ikke et sekund i tvivl, Svinet huserer her stadig, og han rammer stadig intet rigtig...
                              Det lugter af Svinet, der har for meget fritid. Der er stort set ingen rygter efter Jesper Hansen har erstattet den anden Hansen. Don Juan var en af Svinets mange profiler herinde...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                                Det lugter af Svinet, der har for meget fritid. Der er stort set ingen rygter efter Jesper Hansen har erstattet den anden Hansen. Don Juan var en af Svinets mange profiler herinde...
                                https://www.youtube.com/watch?v=BaVLV95UyIs
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X