Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
    Nej, men engang skal jo være den første.. Dressler har scoret helt pænt så måske han kommer ind og gør det så?
    Mener du Desler? Han har da ikke scoret i træningskampene. Måske lidt i sommerkampe mod sekunda hold

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Kan fås til 50 ved Bet25, men det er sgu ikke værd at smide pengene efter.
      Enig. Måske til odds 100. Så kunne den få en 20'er

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Mener du Desler? Han har da ikke scoret i træningskampene. Måske lidt i sommerkampe mod sekunda hold
        Ja det er ham jeg mener.. Ved godt det bare var i sommerkampe.. Hehe også bare et lidt humoristisk bud..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af kasparlyk Se indlæg
          Der må snart ske noget... Vi kan sgu ikke stille op med Bodil som eneste angriber til første kamp..
          Vi har da startet masser af kampe med kun en angriber og så 5 midtbanespillere ..

          Ari
          Falk Schoop Emil
          Spelmann
          Bodul ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
            Nej, men engang skal jo være den første.. Dressler har scoret helt pænt så måske han kommer ind og gør det så?
            Lad os bygge vores sæson på det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ja det lyder godt vildt hvis de har gjort det. Så er det kun FCK og Brøndby der kan være med
              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4926296.ece

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                Ja det er ham jeg mener.. Ved godt det bare var i sommerkampe.. Hehe også bare et lidt humoristisk bud..
                okey
                Greve scorede en del flere kasser i de sommerkampe hvis vi nu lige skal dvæle ved det

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Vi har da startet masser af kampe med kun en angriber og så 5 midtbanespillere ..

                  Ari
                  Falk Schoop Emil
                  Spelmann
                  Bodul ..
                  problemet er vel at der havde vi en angriber. Lige nu har vi kun en Bodul

                  Comment


                    forstår ikke hvor du vil hen? Artiklen siger at de har afvist bud uden forhandlinger på ca 5 mill
                    allerede der står vi jo af. Og hvis en dansk klub ville have ham var det kun FCK og Brøndby der ligger disse transfers pt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Prisen for et Dalgaard skifte til OB bliver nok heller ikke billigere af at vi nu er kommet til penge...
                      Er der nogen som siger at vi ikke allerede har aftalt en pris med Viborg og det kun er de sidste detaljer der mangler. Vi skriver bare med ham kl. 21:00 ( håber jeg )

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        problemet er vel at der havde vi en angriber. Lige nu har vi kun en Bodul
                        Jeg vil så argumenterer for at han ikke har kvaliteterne til at kunne klassificeres i den kategori

                        Comment


                          Jeg tror vi præsenterer Antipas inde for kort tid og han har engang scoret for SønderjydskE - wow wow!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                            Jeg vil så argumenterer for at han ikke har kvaliteterne til at kunne klassificeres i den kategori
                            Truet that..��

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                              Jeg vil så argumenterer for at han ikke har kvaliteterne til at kunne klassificeres i den kategori
                              er vel også det jeg skriver

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                                Jeg vil så argumenterer for at han ikke har kvaliteterne til at kunne klassificeres i den kategori
                                True that..��

                                Comment

                                Working...
                                X