Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    Jeg tror vi får ham gratis!
    Endnu bedre

    Comment


      Ved godt vi er langt fra mål i forhold til gerne at ville have bolden mest, men hvis det stadig er en del af processen , så er det en fallit erklæring at hente Antipas, han er da om nogen omstillingsspiller.

      Gad vide om Troels har sagt nej tak til Pourie i forbindelse med Kadrii´s salg ?

      Hent Patrick Mortensen eller Marcus Pedersen - på forhånd tak!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
        Det en pris jeg kan forstå, men med hans udtalelser vil han vist gerne have en god løn, og det skal vi ikke gi.. 70-100 k om måneden max.. Evt med en del af det som mål og assist bonus..
        Vi burde nok kunne give ham 70k plus bonusser. Aner ikke hvad han får i løn i BIF men hvis han vil spille må han ned i løn..
        vil han ikke det. Så vil han det ikke nok og han må ha sig selv

        Comment


          Forstår ikke dem der er villige til at kaste u-spillerne ind i sæsonstarten... Håber ikke det bliver tilfældet, hverken for de unge eller for OBs skyld...
          Last edited by Kaspernon; 18-07-2014, 20:40.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Ved godt vi er langt fra mål i forhold til gerne at ville have bolden mest, men hvis det stadig er en del af processen , så er det en fallit erklæring at hente Antipas, han er da om nogen omstillingsspiller.

            Gad vide om Troels har sagt nej tak til Pourie i forbindelse med Kadrii´s salg ?

            Hent Patrick Mortensen eller Marcus Pedersen - på forhånd tak!
            Med det hold vi efterhånden har kommer vi da til at spille en del på omstillinger

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vi burde nok kunne give ham 70k plus bonusser. Aner ikke hvad han får i løn i BIF men hvis han vil spille må han ned i løn..
              vil han ikke det. Så vil han det ikke nok og han må ha sig selv
              Sidder i alvorligt og diskuterer at 70K til Antipas er en god ide? Jeg tror vi kan leje ham hvor Bif betaler 50% af lønnen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Forstår ikke dem der er villige til at kaste u-spillerne ind i sæsonstarten... Håber ikke det bliver tilfældet, hverken for de unge eller for OB...
                Jeg er helt enig. Giv dem nogle minutter hist og pist og kør dem stille ind på holdet...
                bedst for alle

                Comment


                  Panik panik panik... Vi har solgt en evigt skadet, og sikkert også mellen løn tung spiller, han ønskede ikke at forlænge, lad os nu se ham få succes i FCK, jeg personligt tror det ikke.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                    Sidder i alvorligt og diskuterer at 70K til Antipas er en god ide? Jeg tror vi kan leje ham hvor Bif betaler 50% af lønnen
                    jammen så gør vi da bare det i stedet. Tvivler på at du får ret dog

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                      Panik panik panik... Vi har solgt en evigt skadet, og sikkert også mellen løn tung spiller, han ønskede ikke at forlænge, lad os nu se ham få succes i FCK, jeg personligt tror det ikke.
                      Jeg tror 100% på succes til Bash i FCK. Hvis han holder sig nogenlunde skadesfri

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        jammen så gør vi da bare det i stedet. Tvivler på at du får ret dog
                        Jeg håber jeg ikke får ret - vi får simpelthen superligaens mest impotente angreb og en direkte kurs mod afgrunden.

                        Comment


                          Var det ikke på tide med en ny tråd?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            Var det ikke på tide med en ny tråd?
                            Det er vel stadig sommer 2014 ?
                            men vol2 kan vel altid blive en mulighed

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                              Sidder i alvorligt og diskuterer at 70K til Antipas er en god ide? Jeg tror vi kan leje ham hvor Bif betaler 50% af lønnen
                              Hvorfor skulle vi betale noget af lønnen i en lejeaftale? Det skal man da ikke normalt ifølge Per Rud..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Hold øje med bold.dk. Nu kan det gå stærkt
                                Jeg kigger stadig hver 5 min

                                Comment

                                Working...
                                X