Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Mener at guldtilob har udtalt at det efterhånden meget omtalte "bum", kom fordi han havde set tv2Fyn var kørt i Ådalen, og derfor troede han der var nyt om den angriber, han selv havde hørt om.

    Det viste sig så bare at det var en normal reportage om, hvordan det ser ud lige inden sæsonstart.
    Korrekt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Nej har intet hørt! Vandrørene er blevet godt og grundigt tætnet
      Jammen så slå da hul på dem

      Comment


        Ja uha, det er da dybt uambitiøst ikke at smide penge, vi ikke har, efter en superangriber, hvis løn vi ikke kan betale, supertidligt i vinduet, så han er endnu dyrere.

        Come on...

        Comment


          Det er bare ærgerligt at vi gang på gang ikke formår at have en komplet spillertrup til sæsonstart. Det virker som om stort set alle de klubber vi ønsker at måle os med, allerede har deres trupper på plads. Sidste sommer havde vi is i maven og bla bla bla og endte med Abdullauie og obrien. Så kan vi vel ligeså godt købe noget lort inden sæsonen går igang, frem for at hente noget lort efter 8 spillerunder. Så længe vi kan udfylde holdkortet.
          Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
            Det er bare ærgerligt at vi gang på gang ikke formår at have en komplet spillertrup til sæsonstart. Det virker som om stort set alle de klubber vi ønsker at måle os med, allerede har deres trupper på plads. Sidste sommer havde vi is i maven og bla bla bla og endte med Abdullauie og obrien. Så kan vi vel ligeså godt købe noget lort inden sæsonen går igang, frem for at hente noget lort efter 8 spillerunder. Så længe vi kan udfylde holdkortet.
            Hvem har deres trupper på plads?

            Comment


              Helst ikke en lappe løsning ala Mos , og ej heller ikke en løsning ' navn fremfor gavn ' ala Skoubo og JC .
              Ser gerne de i 5. forsøg rammer rigtigt med en angriber . Kan ikke lige huske hvornår Utaka blev solgt , hvilken man vidste i god tid i forvejen , alligevel er det ikke lykkedes at finde noget brugbart blandt de lappeløsninger / lottokuponer/ over the Hill spillere man har forsøgt sig med .
              Vi har set forkerte løsninger på venstre back og i angrebet samt famlen rundt efter en brugbar konstellation på den centrale midt . Nu ser vi det så ( måske ) ogen på højre back . Det gør bestemt vejen til stabilitet og fremskridt mere besværlig .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Miti ? :-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Der er godt nok meget snak om, at truppen ikke er på plads endnu, og at Jesper Hansen skal til at gøre noget.

                  Jeg er okay rolig. Den trup, vi har lige nu bør kunne slå Hobro, og så er der købt ekstra tid til at finde den helt rigtige angriber.

                  Jesper Hansen HAR allerede været tidligt ude med at lukke hullet efter de fleste af de afgange, vi har haft.
                  Allerede ved første træning efter ferien havde vi tre nye ansigter med i Lucas, Lasse og Lasse. Hvoraf to er tiltænkt en startplads som erstatning for AMC og Ruud.
                  Derudover skriver vi 17 dage før første turneringskamp så med Barret.

                  Dvs. at vores forsvar er blevet gjort helt klart i rigtig fin tid inden sæsonstart. Uden at kommentere på kvaliteten af erstatningerne.

                  Det eneste vi mangler nu er angrebet, hvor vi med Bashkim og enten Falk/Spelmann/Bodul bør kunne overleve de første par runder!

                  Så lad os nu slå koldt vand i blodet, og lade JH vente til markedet åbner sig op, og placerer os i en favorabel position! Synes vi er langt bedre forberedt på sæsonstart end mange af de foregående år.

                  Og så er jeg stensikker på, at hvis Kadrii ryger på mandag, så har vi en erstatning klar inden fredag.

                  Comment


                    Umildbart er jeg ret tryg ved Lasse Nielsen og tror på han nok skal blive god for os , selvom han skal til at spille på et hold hvor den defensive midtbane ofte er ikke eksisterende hvor han kommer fra et hold hvor forsvaret fik hjælp deftnsivt af midtbanen .

                    Jeg er ikke så overbevist om at det er en god ide at erstatte eksperiment venstre back med eksperiment højre back ..

                    Der er ingen undskyldning for ikke at have angrebet på plads da det er en plads vi har haft store mangler på gennem hele JH's tid i klubben , og også før .

                    Håber JBL får fast tid og folk viser tålmodighed med han , tror på han bliver god men det kræver fast spilletid .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Umildbart er jeg ret tryg ved Lasse Nielsen og tror på han nok skal blive god for os , selvom han skal til at spille på et hold hvor den defensive midtbane ofte er ikke eksisterende hvor han kommer fra et hold hvor forsvaret fik hjælp deftnsivt af midtbanen .

                      Jeg er ikke så overbevist om at det er en god ide at erstatte eksperiment venstre back med eksperiment højre back ..

                      Der er ingen undskyldning for ikke at have angrebet på plads da det er en plads vi har haft store mangler på gennem hele JH's tid i klubben , og også før .

                      Håber JBL får fast tid og folk viser tålmodighed med han , tror på han bliver god men det kræver fast spilletid .
                      Håber og tror på, at Momo sidder sig på højre back og JBL på venstre back.

                      Jeg kan - som tidligere nvænt - godt se idéen med Krygers tilknytning og at Momo vikarierer på venstre back. Men det ideelle pt ville være med Kryger på bænken og de to inde i start11.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
                        Der er godt nok meget snak om, at truppen ikke er på plads endnu, og at Jesper Hansen skal til at gøre noget.

                        Jeg er okay rolig. Den trup, vi har lige nu bør kunne slå Hobro, og så er der købt ekstra tid til at finde den helt rigtige angriber.

                        Jesper Hansen HAR allerede været tidligt ude med at lukke hullet efter de fleste af de afgange, vi har haft.
                        Allerede ved første træning efter ferien havde vi tre nye ansigter med i Lucas, Lasse og Lasse. Hvoraf to er tiltænkt en startplads som erstatning for AMC og Ruud.
                        Derudover skriver vi 17 dage før første turneringskamp så med Barret.

                        Dvs. at vores forsvar er blevet gjort helt klart i rigtig fin tid inden sæsonstart. Uden at kommentere på kvaliteten af erstatningerne.

                        Det eneste vi mangler nu er angrebet, hvor vi med Bashkim og enten Falk/Spelmann/Bodul bør kunne overleve de første par runder!

                        Så lad os nu slå koldt vand i blodet, og lade JH vente til markedet åbner sig op, og placerer os i en favorabel position! Synes vi er langt bedre forberedt på sæsonstart end mange af de foregående år.

                        Og så er jeg stensikker på, at hvis Kadrii ryger på mandag, så har vi en erstatning klar inden fredag.
                        Jeg er meget enig med dig!

                        Truppen er stort set på plads.
                        Havde vi kunnet få en angriber til en ordentlig pris, havde vi også haft det nu (Dalgaard), men så er vi altså heller ikke mere desperate. Det hold, vi har nu, er helt sikkert konkurrencedygtigt. Jeg er også sikker på, at der er en afløser klar i kulissen, hvis Bashkim ryger.

                        Som jeg ser det er truppen allerede nu meget mere komplet, end den har været stort set alle andre sæsoner ved sæsonstart. Jeg er fuldt ud fortrøstningsfuldt.

                        Comment


                          Vi er et Superliga hold, så selvfølgelig er vi konkurrencedygtige, det var Viborg også, og alle kan vel se kvaliteten hos mange af vores spillere... Problemet er at vi ikke formår ikke at styrke den, ikke formår ikke at flytte vores konkurrenceevne... Der er lidt fremgang at spore på nogle områder, tilbagegang på andre, men overordnet set er vi ikke lykkedes med det vi gerne ville, hvilket jo også meget tydeligt ses på resultater og øvrige tal/statistikker...

                          Spillerne har erkendt det, og flere meldt ud at de ikke gider flere af den slags sæsoner... TB pakker det ind under "beviselig fremgang", JH pakker det ind i ægte jysk drøvsnakkeri... men når alt kommer til alt, så befinder vi os hvor vi gør, fordi vi ikke evner at komme ud af det...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Parsum Se indlæg
                            det er desværre Kadrii, der er på tale i begge klubber, vi er pressede økonomisk og han har kun et år tilbage af sin kontrakt..
                            skifter til FCK i dag... Pis..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                              Er jeg den eneste som kan se ironien i at sportsdirektøren melder ud "vi jagter en angriber", men at det virker mest sandsynligt at vi sælger den eneste reelle målscorer/angriber vi har inden Hobro-kampen? Det er ikke et krav som OB-fan at være masochist - men det hjælper!
                              Du fik ret, og du får hermed en uforbeholden undskyldning!

                              Comment


                                jeg håber og tror, at med salget af BK medfører to nye angribere: en sikker angriber, med mål i støvlerne og et talent, der kan udvikle sig (Hej Ngoo?)

                                Comment

                                Working...
                                X