Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har hørt BK for Antipas + penge fra min kilde i går. Jeg fatter simpelthen ikke at vi kan være interesseret i Antipas - manden er komplet ufarlig.
    Så hellere Pourie hvis ikke vi kan forlænge. Men Bashkim du er det eneste spiller vi har i den nuværende trup som scorer regelmæssigt, så i min optik skriver vi under på nedrykningskamp hvis vi sælger.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
      Jeg har hørt BK for Antipas + penge fra min kilde i går. Jeg fatter simpelthen ikke at vi kan være interesseret i Antipas - manden er komplet ufarlig.
      Så hellere Pourie hvis ikke vi kan forlænge. Men Bashkim du er det eneste spiller vi har i den nuværende trup som scorer regelmæssigt, så i min optik skriver vi under på nedrykningskamp hvis vi sælger.
      Jeg tror seriøst ikke på mere at mange vil købe ham i den tilstand han er pt.. Men det er da muligt at Brøndby har spurgt om det kunne blive et muligt scenarie

      Comment


        Jeg er klart på det hold der ikke ser et stort lys i Antipas.

        Om han er overvurderet eller undervurderet, er svært at sige, for folk vurderer ham meget forskelligt

        Når det er sagt, så kan jeg godt se ud fra et objektivt synspunkt, at Kadrii forlænger ikke og han er ikke på 100% endnu, så får vi et godt tilbud og kan give 3 år til Antipas, så skal Jesper Hansen sige ja.

        Tror BIF betaler overpris på alt i øjeblikket, så Antipas + habil spidsangriber. Det stiller os bedre på den lange bane end Kadrii alene nu, det gør det.

        Comment


          Bashkim faker en skade, indtil transfervinduet er overstået fordi han ikke vil spille for BIF. Herefter laver han 46 mål i den kommende sæson for os, skriver undervejs under på en 4-årig forlængelse og får titlen som Europas farligste angriber. Næste sommer ryger han for 225 millioner kroner til Bayern München, fordi Lewandowski har floppet. I hørte det her først.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg tror seriøst ikke på mere at mange vil købe ham i den tilstand han er pt.. Men det er da muligt at Brøndby har spurgt om det kunne blive et muligt scenarie
            Jeg er helt enig, men det kan jo være vi har fået tilbudt ham transferfrit oveni handlen, men det er desperate tider hvis vi forhandler med BIF i det hele taget, efter den sviner de lavede med Emil Larsen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Bashkim faker en skade, indtil transfervinduet er overstået fordi han ikke vil spille for BIF. Herefter laver han 46 mål i den kommende sæson for os, skriver undervejs under på en 4-årig forlængelse og får titlen som Europas farligste angriber. Næste sommer ryger han for 225 millioner kroner til Bayern München, fordi Lewandowski har floppet. I hørte det her først.
              ER DET RIGTIGT 😄😳 HOLY moly det er genialt det der 👌
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Bashkim faker en skade, indtil transfervinduet er overstået fordi han ikke vil spille for BIF. Herefter laver han 46 mål i den kommende sæson for os, skriver undervejs under på en 4-årig forlængelse og får titlen som Europas farligste angriber. Næste sommer ryger han for 225 millioner kroner til Bayern München, fordi Lewandowski har floppet. I hørte det her først.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  ER DET RIGTIGT  HOLY moly det er genialt det der 
                  Yes, så har vi også råd til Dalgård og Steffen Ernemann næste sommer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Bashkim faker en skade, indtil transfervinduet er overstået fordi han ikke vil spille for BIF. Herefter laver han 46 mål i den kommende sæson for os, skriver undervejs under på en 4-årig forlængelse og får titlen som Europas farligste angriber. Næste sommer ryger han for 225 millioner kroner til Bayern München, fordi Lewandowski har floppet. I hørte det her først.
                    Jeg synes det lyder en smule urealistisk at Lewandowski skulle floppe... ,o)

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Jeg synes det lyder en smule urealistisk at Lewandowski skulle floppe... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH
                      Nu har Kim B jo fældet sin dom.

                      Comment


                        Så kan vi gudskelov strege Skoubo fra listen over potentielle angribere. Det var dog et af de mere kuriøse steder at skifte til... http://www.bold.dk/nyt/junker-og-sko...ger-til-indien

                        Comment


                          Bum :-)

                          Comment


                            Bum what???

                            er angriberen landet?

                            Comment


                              Fortæl fortæl!!!

                              Comment


                                Giv nu bare en lillefinger guldtilob

                                Comment

                                Working...
                                X