Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
    Det kommer helt an på, hvad Viborg får skruet prisen op i. En pose penge for Bash er lige netop ikke en god undskyldning for at brænde dem hovedløst af. Men Dalgaard til en fornuftig pris ville da pynte :)
    Efter min mening skal han bare signes med det samme, fordi han er en med mål i støvlerne. Det kommer vi virkelig til at mangle nu uden Kadrii, hvis vi bare skal have forhåbninger om at vi skal slutte i midten af tabellen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Balotelli Se indlæg
      Darko som årets superliga topscorer <3
      Lige før at den skulle give pengene 100 gange igen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lige før at den skulle give pengene 100 gange igen
        Det ligefor jeg vil tro den gør det..

        Comment


          Prisen for et Dalgaard skifte til OB bliver nok heller ikke billigere af at vi nu er kommet til penge...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
            Du tror ikke falk, spelman eller Emil lige putter en enkelt ind?? Lasse n på hovedstød eller kryger på frispark?
            Mit svar blev fjernet af sensuren - de har jo ikke scoret vildt meget i træningskampene

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Prisen for et Dalgaard skifte til OB bliver nok heller ikke billigere af at vi nu er kommet til penge...
              Nej desværre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                Det ligefor jeg vil tro den gør det..
                Efter hvad jeg kan finde gir den kun odds 41..

                Comment


                  Hvis Viborg blankt afviser et bud på 5 mio. for Dalgaard uden overhovedet at gå i forhandlinger, tvivler jeg på, at det er noget vi overhovedet bruger tid på. Det er han bare ikke værd i det nuværende marked med hans alder. Måske de bløder op i slutningen af vinduet, men kan slet ikke forestille mig, at vi kaster den slags penge efter ham nu.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                    Efter hvad jeg kan finde gir den kun odds 41..
                    Alt for lavt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obtais Se indlæg
                      Nej desværre
                      Det har jo længe virker som en forhalingen af N'Goo-situationen har været for at presse Viborg i forhandlingerne om TD.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                        Mit svar blev fjernet af sensuren - de har jo ikke scoret vildt meget i træningskampene
                        Nej, men engang skal jo være den første.. Dressler har scoret helt pænt så måske han kommer ind og gør det så?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Hvis Viborg blankt afviser et bud på 5 mio. for Dalgaard uden overhovedet at gå i forhandlinger, tvivler jeg på, at det er noget vi overhovedet bruger tid på. Det er han bare ikke værd i det nuværende marked med hans alder. Måske de bløder op i slutningen af vinduet, men kan slet ikke forestille mig, at vi kaster den slags penge efter ham nu.
                          Ja det lyder godt vildt hvis de har gjort det. Så er det kun FCK og Brøndby der kan være med

                          Comment


                            Bestemt..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                              Efter hvad jeg kan finde gir den kun odds 41..
                              Kan fås til 50 ved Bet25, men det er sgu ikke værd at smide pengene efter.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Dr. Mabuse Se indlæg
                                Det har jo længe virker som en forhalingen af N'Goo-situationen har været for at presse Viborg i forhandlingerne om TD.
                                Ja bestemt

                                Comment

                                Working...
                                X