Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægNok den (realistiske) transfer jeg håber mindst på.
Der er ikke mange mål i ham, ikke mange assist. Han er meget dynamisk og seværdig, men effektiv - nope.
Skulle han komme, bør han ligge som hængende angriber. Han er ikke kant eller boks spiller.
Er det sådan en eller anden pakke med Falk, så skal der være penge til overs til en rigtig angriber ellers er det godt nok noget nær sardistisk (indsæt selv efter behov).Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægNiels Abildtrup @Niels_Abildtrup 1 t.
Visse kilder: Quincy Antipas spiste på Mammas i Odense i aftes. Byttehandel ml OB og Brøndby på vej? Med hvem den anden vej? #sportfyn
Comment
-
Kan bare ikke se hvad Falk vil i BIF og hvad BIF egentlig vil bruge Falk til. Det giver bare ikke meget mening, men så skulle det jo være Kadrii der måske byttes med? Emil kan jeg bare ikke forestille mig, har vi andre de kan bruge?
Men ser gerne Antipas hos os, ham og Makienok har været et farligt makkerpar. Så hvis vi henter en stor og stærk angriber, ville Antipas være fornuftig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægKan bare ikke se hvad Falk vil i BIF og hvad BIF egentlig vil bruge Falk til. Det giver bare ikke meget mening, men så skulle det jo være Kadrii der måske byttes med? Emil kan jeg bare ikke forestille mig, har vi andre de kan bruge?
Men ser gerne Antipas hos os, ham og Makienok har været et farligt makkerpar. Så hvis vi henter en stor og stærk angriber, ville Antipas være fornuftig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægKan bare ikke se hvad Falk vil i BIF og hvad BIF egentlig vil bruge Falk til. Det giver bare ikke meget mening, men så skulle det jo være Kadrii der måske byttes med? Emil kan jeg bare ikke forestille mig, har vi andre de kan bruge?
Af de tre håber og tror jeg mest at det er Emil der er efterspørgsel på men primært fordi han har fået ødelagt noget momentum og motivation i OB der gør at han ikke spiller på sit tidligere høje niveau og det har fansne også en del ansvar for .. når det er ham så er det mest fordi hans nedadgående kurve kan fortsætte (og hvad er bunden så?) og så er det måske bedst for alle parter at han prøver noget nyt og vi får en erstatning der måske også har brug for nye vinde.. specielt hvis det kan give lidt penge til en spiller mere.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment