Tror Emil bliver en af OB's 3-4 bedste spillere i dette halvår
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror Emil bliver en af OB's 3-4 bedste spillere i dette halvår
Men siger det så meget? ;-)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægKan bare ikke se hvad Falk vil i BIF og hvad BIF egentlig vil bruge Falk til. Det giver bare ikke meget mening, men så skulle det jo være Kadrii der måske byttes med? Emil kan jeg bare ikke forestille mig, har vi andre de kan bruge?
Men ser gerne Antipas hos os, ham og Makienok har været et farligt makkerpar. Så hvis vi henter en stor og stærk angriber, ville Antipas være fornuftig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Parsum Se indlægdet er desværre Kadrii, der er på tale i begge klubber, vi er pressede økonomisk og han har kun et år tilbage af sin kontrakt..
så hvad giver mening???
(nok ikke denne post)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Parsum Se indlægdet er desværre Kadrii, der er på tale i begge klubber, vi er pressede økonomisk og han har kun et år tilbage af sin kontrakt..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægBedømt ud fra hvad der ses på fodboldbanen, er jeg noget mere til Pourie end Antipas. Der kan så spille andet ind. TB har heldigvis haft Pourie før, så han ved, vist det er for farligt.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægBedømt ud fra hvad der ses på fodboldbanen, er jeg noget mere til Pourie end Antipas. Der kan så spille andet ind. TB har heldigvis haft Pourie før, så han ved, vist det er for farligt.
Måske kunne byttehandlen give overskud til også at hente Patrick Mortensen:-)
Ser hellere FCK end Brøndby få glæde af Kadrii. Mon ikke også Kadrii ser større perspektiver i at spille Champions League end at være med i Brøndby det års tid de har penge til at holde liv i forretningen:-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægbare en strøtanke hvis BK havner i BIF kan det så være at, hvis TB mener vi mangler fysik (N'Goo) at vi kikker på Zohore som er fysisk stærk og relativt hurtig og i besiddelse af en pæn teknik.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis Brøndby ikke kan købe ham fri kan vi da slet ikkeBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægbare en strøtanke hvis BK havner i BIF kan det så være at, hvis TB mener vi mangler fysik (N'Goo) at vi kikker på Zohore som er fysisk stærk og relativt hurtig og i besiddelse af en pæn teknik.
Og - tror heller ikke vi kan betale den ophøjet pris, som Fiorentina forlanger
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægZohore er for mig i samme kategori som Zanka - totalt overvurderet, irriterende at se og høre på. Zohore NEJ TAK :-
Og - tror heller ikke vi kan betale den ophøjet pris, som Fiorentina forlanger817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment