Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Som jeg tidligere har skrevet, så skal vi til at vænne os til, at hente spillere i de lavere rækker. De næste par år hedder rivalerne FCV, SønderjydskE, Horsens og Silkeborg - og ikke Aab, FCK og Brøndby. Vi kommer ikke til at kæmpe med om guldet - vi kommer til at kæmpe mod nedrykning!

    Hårde realiteter at se i øjnene for en OB fan med et allerede blødende hjerte... :-/
    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    JM Barometer 1
    2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
      Som jeg tidligere har skrevet, så skal vi til at vænne os til, at hente spillere i de lavere rækker. De næste par år hedder rivalerne FCV, SønderjydskE, Horsens og Silkeborg - og vi kommer ikke til at kæmpe med om guldet - vi kommer til at kæmpe mod nedrykning!

      Hårde realiteter at se i øjnene for en OB fan med et blødende hjerte... :-/
      Et falsum uden lige. Du sætter lighedsstegn mellem at hente spillere fra lavere rækker og at kæmpe for at undgå nedrykning. En uhyrlig påstand, som jeg er sikker på de ikke er enig med dig i i Aalborg.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
        Et falsum uden lige. Du sætter lighedsstegn mellem at hente spillere fra lavere rækker og at kæmpe for at undgå nedrykning. En uhyrlig påstand, som jeg er sikker på de ikke er enig med dig i i Aalborg.
        men sandsynligheden for at vi spiller om nedrykninger med spillere hentet fra de lavere divivsioner er alt andet lige større end at vi kommer til at lege med i toppen.
        Nu gik det godt for AAB i denne sæson, men de havde næppe planlagt at de skulle være med i kampen om mesterskabet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          men sandsynligheden for at vi spiller om nedrykninger med spillere hentet fra de lavere divivsioner er alt andet lige større end at vi kommer til at lege med i toppen.
          Nu gik det godt for AAB i denne sæson, men de havde næppe planlagt at de skulle være med i kampen om mesterskabet
          Det kommer da udelukkende an på niveauet af de spillere du henter i de lavere rækker.

          Comment


            Dommedagsprofetier. Som sagt - det nye OB deler vandene... Jeg tror på det og indtil videre tilfreds.
            Men vi mangler en angriber med erfaring også.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Dommedagsprofetier. Som sagt - det nye OB deler vandene... Jeg tror på det og indtil videre tilfreds.
              Men vi mangler en angriber med erfaring også.
              Hørt hørt!

              Comment


                Lund vil gerne til OB

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-i-ob-comeback

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                  Martin Lund har spillet både angriber og fløj i sin tid i Næsby . så meget er sikkert.
                  Tror mest han ser sig selv som venstre kant

                  Comment


                    http://www.bold.dk/nyt/fire-klubber-...-paa-berggreen

                    Han har tidligere været nævnt herinde. Vi bliver dog ikke nævnt i artiklen, men 350.000 er da forholdsvist billigt, hvis han har mål i støvlerne og videresalgspotentiale.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tror mest han ser sig selv som venstre kant
                      Jeps, det ser sådan ud. I stalden med ham!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tror umiddelbart at Fredericia er et bedre bud på Martin Lunds næste klub. 2.div->Superliga er for stort et spring, og han skal have fast spilletid for at flytte sig. Det kan jeg ikke se ham få i OB på trods af hans talent. I hvert fald ikke endnu.

                        Hans udvikling vil have bedre af samme tur som AK, og jeg tror godt Wael i Fredericia ved hvem Lund er

                        Så må vi være hurtigt ude hvis han etablerer sig i 1.division, og tager et skridt op igen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                          Martin Lund har spillet både angriber og fløj i sin tid i Næsby . så meget er sikkert.
                          Men har han ikke hovedsageligt spillet fløj i Næsby? Nogen der kan uddybe?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                            Tror umiddelbart at Fredericia er et bedre bud på Martin Lunds næste klub. 2.div->Superliga er for stort et spring, og han skal have fast spilletid for at flytte sig. Det kan jeg ikke se ham få i OB på trods af hans talent. I hvert fald ikke endnu.

                            Hans udvikling vil have bedre af samme tur som AK, og jeg tror godt Wael i Fredericia ved hvem Lund er

                            Så må vi være hurtigt ude hvis han etablerer sig i 1.division, og tager et skridt op igen.
                            Er det så ikke nemmere at hente ham nu og leje ham ud?
                            Macena, Lawan og Søren Berg, er i øvrigt fine eksempler på at man tage springet fra 2. Division til superligaen og sæå til, så synes ikke mam entydigt kan sige han skal over 1. Division først. Tror han vil få mindst ligeså meget ud af at træne dagligt med et superhold og få et par minutter hist og her, indtil han vænner sig til tempoet

                            Comment


                              Nu har jeg aldrig set Lund spille, men det skal da ikke afholde mig fra at mene noget nu ud fra tørre tal.

                              For Næsby har han lavet 20 ud af 48 mål denne sæson. Sidste sæson lavede Jeppe 14 ud af 62. Det er da pænt bedre.

                              Han skulle dække 3 ud af 4 offensive pladser. Vi har lige nu Darko, Falk, Kadrii, Lucas, Emil (Spelmann) + de helt unge til de 4 forreste pladser.

                              Der er fint plads til Martin Lund OG en angriber mere som skal være en profil.

                              Der kan også sagtens forsvinde en af dem vi har.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Nu har jeg aldrig set Lund spille, men det skal da ikke afholde mig fra at mene noget nu ud fra tørre tal.

                                For Næsby har han lavet 20 ud af 48 mål denne sæson. Sidste sæson lavede Jeppe 14 ud af 62. Det er da pænt bedre.

                                Han skulle dække 3 ud af 4 offensive pladser. Vi har lige nu Darko, Falk, Kadrii, Lucas, Emil (Spelmann) + de helt unge til de 4 forreste pladser.

                                Der er fint plads til Martin Lund OG en angriber mere som skal være en profil.

                                Der kan også sagtens forsvinde en af dem vi har.
                                Vil lige tilføje at han har scoret 20 mål på et meget dårligt fungerende Næsby hold - meget flot.

                                ved han har andre tilbud, håber han får chancen hos os.

                                Han er skolet i OB er overbevist om han har så meget kvalitet så han fortjener chancen.

                                Comment

                                Working...
                                X