Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Hvor mange kantspillere vil du have i truppen? :-)

    I forvejen har vi tre kantspillere, som alle tre er inde omkring A-landsholdt. Bliver der solgt én, så har vi stadig to. Dertil har vi spændende unge talenter i AT og LJ, samt en Greve, MS, Desler og Kryger.
    Hvem er den tredje kantspiller, der er omkring A-landsholdet (udover Emil og Falk)? Kadrii?

    Kadrii er efter min mening helt kart angriber og skal også spille angriber. Han har allerede spillet for mange kampe på kanten (og alt for mange på backen). Nu er man ENDELIG begyndt at bruge ham i angrebet og han har med det samme vist, hvor meget mere værdifuld han kan være der.

    Hvis vi beholder ham ville det i mine øjne være en mindre katastrofe hvis vi igen bruger ham på kanten. Min tillid til TB ville meget hurtigt falde kraftigt - og den er i forvejen ikke særlig stor.

    Ikke mere rykken rundt på spillerne. Spil de bedste spillere der hvor de er bedst. Punktum.
    Last edited by Agbre; 18-06-2014, 11:58.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Hvem er den tredje kantspiller, der er omkring A-landsholdet (udover Emil og Falk)? Kadrii?

      Kadrii er efter min mening helt kart angriber og skal også spille angriber. Han har allerede spillet for mange kampe på kanten (og alt for mange på backen). Nu er man ENDELIG begyndt at bruge ham i angrebet og han har med det samme vist, hvor meget mere værdifuld han kan være der. Hvis vi beholder ham ville det i mine øjne være en mindre katastrofe hvis vi igen bruger ham på kanten.
      Helt enig

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Hvem er den tredje kantspiller, der er omkring A-landsholdet (udover Emil og Falk)? Kadrii?

        Kadrii er efter min mening helt kart angriber og skal også spille angriber. Han har allerede spillet for mange kampe på kanten (og alt for mange på backen). Nu er man ENDELIG begyndt at bruge ham i angrebet og han har med det samme vist, hvor meget mere værdifuld han kan være der.

        Hvis vi beholder ham ville det i mine øjne være en mindre katastrofe hvis vi igen bruger ham på kanten. Min tillid til TB ville meget hurtigt falde kraftigt - og den er i forvejen ikke særlig stor.

        Ikke mere rykken rundt på spillerne. Spil de bedste spillere der hvor de er bedst. Punktum.
        Korrekt - den tredje er Kadrii og han kom omkring landsholdet da han spillede kant. Præcis som både Falk og EL gjorde det. Mister vi EL eller Falk, så vil Kadrii være oplagt at benytte på kanten, såfremt vores angreb har en fornuftig tilstand (hvilket desværre ikke er tilfældet pt...)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Martin Lund vil være en fin erstatning for jeppe H. Han må sgu være sulten efter at vise han er god nok tiæ superligaen. Nu ved jeg det ikke med sikkerhed, men mon ikke han skiftede til Næsby, fordi OB ikke fandt ham moden til det tidligere.
          Samtidigt husker jeg ham omtalt som værebde et stort talent, da han spillede ungdomsfodbold, af folk der følger dem tæt herinde, så det vil da være spændende at se om han kan få det indfriet
          Martin Lund er garanteret ikke ret dyr, og som supplement til toppen virker han fornuftig. Tænker mest om Raben ikke også er en mulighed - men aner jo ikke, hvor langt han er.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            Korrekt - den tredje er Kadrii og han kom omkring landsholdet da han spillede kant. Præcis som både Falk og EL gjorde det. Mister vi EL eller Falk, så vil Kadrii være oplagt at benytte på kanten, såfremt vores angreb har en fornuftig tilstand (hvilket desværre ikke er tilfældet pt...)
            Jeg må indrømme, at det du beskriver lige der nok er noget af det jeg frygter mest for dette vindue. Hvis f.eks. både Emil og Falk sælges vil jeg klart foretrække hvis vi henter erstatning(er) for dem til kanterne og så beholder Kadrii i angrebet.

            Kadrii er en god og eksplosiv kantspiller når han spiller der. Synes dog han mangler noget overblik for rigtig at passe til den plads. Hans primære forcer (aggressivitet, fart og måske mest af alt afslutninger) mener jeg i langt grad kommer til deres ret i angrebet.

            Igen handler det for mig ganske enkelt om, at bruge de bedste spillere hvor de er bedst - og jeg er ikke længere i tvivl om, at Bashkim er bedst i angrebet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Har ikke et problem med hvis vi henter en ung spiller som ham ind for at se om han kan følge med på det her niveau. Men han må bare ikke være "den" angriber JH har sagt man er efter. Det kan jeg dog heller ikke forestille mig.
              det kan jeg heller ikke forestille mig - det vil være enormt naivt. Men med kadrii, en "klasse" angriber, Bodul og Lund må vi kunne klare os

              Comment


                Enig

                Comment


                  Jeg kender ikke meget til Lund, men hvad gør, at I ikke frygter, han bliver en 'ny' Jeppe? Altså en spiller, der slet ikke har niveau til SL?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                    Jeg kender ikke meget til Lund, men hvad gør, at I ikke frygter, han bliver en 'ny' Jeppe? Altså en spiller, der slet ikke har niveau til SL?
                    At han scorede 20 mål i 2. div. vest for en nedrykningskandidat. 1 mere end AK scorede, da han blev topscorer og røg til Fredericia.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                      Jeg kender ikke meget til Lund, men hvad gør, at I ikke frygter, han bliver en 'ny' Jeppe? Altså en spiller, der slet ikke har niveau til SL?
                      Martin Lunds tekniske niveau må formodes at være langt over Djeppe's pga Martin Lunds fodboldopdragelse

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                        Jeg kender ikke meget til Lund, men hvad gør, at I ikke frygter, han bliver en 'ny' Jeppe? Altså en spiller, der slet ikke har niveau til SL?
                        jeg kender intet til manden - og kan sagtens frygte han ender som en ny jeppe. Omvendt går jeg stsærkt ud fra vi snakker om en 4. angriber - altså langt hen af vejen en udviklingsspiller, så ret beset vil det være en relativ billig lottokupon.....nogle giver gevinst andre gør ikke. Og som sådan vil jeg leve fint med det.

                        - bliver han derimod eneste nye angriber i truppen, efter at mos, skoubo og jeppe alle er smutte - se det er en helt anden sag. Men det kan jeg ikke forestille mig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                          At han scorede 20 mål i 2. div. vest for en nedrykningskandidat. 1 mere end AK scorede, da han blev topscorer og røg til Fredericia.
                          Med til historien hører også, at AK havde et langt bedre hold at spille sammen med da han var i Næsby. Der var der endda tale om oprykning i det nordlige Odense.
                          Er der nogen der kan huske, hvor mange Jeppe Hansen scorede for Næsby?

                          Comment


                            Er Martin Lund angriber eller fløj?

                            Som jeg har forstået det er han mest blevet brugt som fløj i Næsby. Hvis det er tilfældet er det rimelig imponerende at lave 20 mål.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Er Martin Lund angriber eller fløj?

                              Som jeg har forstået det er han mest blevet brugt som fløj i Næsby. Hvis det er tilfældet er det rimelig imponerende at lave 20 mål.
                              http://www.youtube.com/watch?v=LeQM2ELrXzk - han beskriver sig selv som fløj her. Men er offensivspiller ikke bare ordet? Han er i hvert fald listet på Næsbys hjemmeside som angriber.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                                At han scorede 20 mål i 2. div. vest for en nedrykningskandidat. 1 mere end AK scorede, da han blev topscorer og røg til Fredericia.

                                AK scorede 26 kasser i 11/12.

                                Comment

                                Working...
                                X