Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Er der nogen der kan huske, hvor mange Jeppe Hansen scorede for Næsby?
    ville jeg også gerne vide.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
      AK scorede 26 kasser i 11/12.
      I alt! Med pokalturnering. http://www.fyens.dk/sport/Naesby-top...rtikel/2088973 19 mål i 2. div

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
        AK scorede 26 kasser i 11/12.
        Okay, jeg kan se, at Tipsbladet giver dig ret i deres artikel. Måske har tosserne på Fyens, skrevet artiklen inden sæsonen har været færdigspillet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
          At han scorede 20 mål i 2. div. vest for en nedrykningskandidat. 1 mere end AK scorede, da han blev topscorer og røg til Fredericia.
          Stadig - med al respekt, så er der vel ret stor forskel på at havne i Fredericia og på at have evner til at gøre sig i OB og SL...?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
            http://www.youtube.com/watch?v=LeQM2ELrXzk - han beskriver sig selv som fløj her. Men er offensivspiller ikke bare ordet? Han er i hvert fald listet på Næsbys hjemmeside som angriber.
            Ok. Tak for linket.

            Lyder da interessant at han kan lave så mange mål som fløj. Hvad kan det så ikke blive til som angriber:-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
              Stadig - med al respekt, så er der vel ret stor forskel på at havne i Fredericia og på at have evner til at gøre sig i OB og SL...?
              Det er der uden tvivl. Men det klarede AK så med bravour. Han blev trods alt dansk mester i denne sæson. Jeg ville gerne vide, hvor mange mål Jeppe scorede i Næsby.
              Desuden vil jeg igen påpege, at Næsby altså havde et noget bedre hold, da AK spillede der. Jeg synes stadig det er imponerende at score 20 mål for en nedrykningskandidat.
              Man kan kun håbe, at Lund reagerer lige så godt som AK på at spille i SL.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Ok. Tak for linket.

                Lyder da interessant at han kan lave så mange mål som fløj. Hvad kan det så ikke blive til som angriber:-)
                Enig.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                  Det er der uden tvivl. Men det klarede AK så med bravur.
                  Man kan kun håbe, at Lund reagerer lige så godt som AK på at spille i SL.
                  Hmm, bravour og bravour...? Han har da lavet nogle flotte mål, men har, så vidt jeg ved, langt fra været fast starter i AaB..?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                    Hmm, bravour og bravour...? Han har da lavet nogle flotte mål, men har, så vidt jeg ved, langt fra været fast starter i AaB..?
                    Hvorfor alle de sammenligninger med AK, hvis Martin Lund slet ikke har spillet angriber i Næsby?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                      Hmm, bravour og bravour...? Han har da lavet nogle flotte mål, men har, så vidt jeg ved, langt fra været fast starter i AaB..?
                      24 kampe og syv mål i sin første Superligasæson (ikke medregnet sæsonerne i OB)? Jeg synes han har gjort det fremragende i AaB, og jeg er meget misundelig på dem! Desuden var han da at foretrække som makker til Rasmus Jönsson i mange kampe og blev da også flere gange foretrukket frem for ham.. Jönsson fik 15 kampe.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Hvorfor alle de sammenligninger med AK, hvis Martin Lund slet ikke har spillet angriber i Næsby?
                        Martin Lund har spillet både angriber og fløj i sin tid i Næsby . så meget er sikkert.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                          24 kampe og syv mål i sin første Superligasæson (ikke medregnet sæsonerne i OB)? Jeg synes han har gjort det fremragende i AaB, og jeg er meget misundelig på dem!
                          Det er jeg så ikke.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                            Det er jeg så ikke.
                            Det virker mest af alt som om, du ikke har set Superliga i den forgangne sæson. AaB er netop et hold OB skal se op til i forsøget på at integrere egne spillere og udvikle billige spillere fra lavere rækker. Det er da en skam, at en af vores egne striber render rundt i Aalborg og vinder mesterskaber og ikke i Odense? Det er jeg misundelig på!
                            Jeg håber vi udstyrer Martin Lund med en kontrakt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                              Det virker mest af alt som om, du ikke har set Superliga i den forgangne sæson. AaB er netop et hold OB skal se op til i forsøget på at integrere egne spillere og udvikle billige spillere fra lavere rækker. Det er da en skam, at en af vores egne striber render rundt i Aalborg og vinder mesterskaber og ikke i Odense? Det er jeg misundelig på!
                              Jeg håber vi udstyrer Martin Lund med en kontrakt.
                              Jeg har set masser af Superliga Bold. Og nu er det jo heller ikke aktuelt at AK skal til OB. Så lad ham hvile. Jeg tror bare jeg er så trist over, at når OB kigger efter og køber nye spillere er det fra 1. og 2. division. Vi så hvdan det gik med Jeppe, men lad os håbe, det bliver bedre hvis/når med Lund.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                                Jeg har set masser af Superliga Bold. Og nu er det jo heller ikke aktuelt at AK skal til OB. Så lad ham hvile. Jeg tror bare jeg er så trist over, at når OB kigger efter og køber nye spillere er det fra 1. og 2. division. Vi så hvdan det gik med Jeppe, men lad os håbe, det bliver bedre hvis/når med Lund.
                                Lad os endelig lade AK ligge.
                                Jeg kan sagtens forstå, at det gør dig trist, men sådan er realiteterne nu engang. Det er blevet meldt ud for længe siden, at transferstrategien og klubbens filosofier ændres. Jeg glæder mig over, at vi endelig har fået en sportsdirektør der rent faktisk implementerer den strategi. Jeg tror/håber heller ikke Lund er tiltænkt rollen som førsteangriber, men han er odenseaner, 22 år og har tydeligvis målnæse (læs: talent). Han passer perfekt ind i det nye OB.

                                Comment

                                Working...
                                X