Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ivisionsbomber

    Så fik vi sat navn på - det er som forventet Martin Lund der er tale om.
    Har ikke et problem med hvis vi henter en ung spiller som ham ind for at se om han kan følge med på det her niveau. Men han må bare ikke være "den" angriber JH har sagt man er efter. Det kan jeg dog heller ikke forestille mig.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Har ikke et problem med hvis vi henter en ung spiller som ham ind for at se om han kan følge med på det her niveau. Men han må bare ikke være "den" angriber JH har sagt man er efter. Det kan jeg dog heller ikke forestille mig.
      Nej, det ville være lidt satset at udskifte to erfarne angribere, som har sikret en 8. plads, med en 22-årig 2. divisionsspiller, og samtidig forvente at man holder sin plads midt i rækken.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ivisionsbomber

        Så fik vi sat navn på - det er som forventet Martin Lund der er tale om.
        Lyder sgu okey. Men hvis han er den eneste angriber vi henter i dette vindue kaster jeg simpelthen op i lårfede stråler

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Ruud er fjernet fra oversigten nu.

          http://www.ob.dk/ligatruppen.aspx
          Fedt at se, at Kasper Larsen har fået nr. 3. Så må Høegh meget gerne få nr. 4.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Kadrii var med i alle øvelser, ligeledes deltog Falk i dagens træning. JBL var ikke tilstede, Azer deltog ikke i alle øvelser.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Træningen er i gang, superligaen lurer lige om hjørnet. Så skulle vi ikke se at få start elleve på plads, således at de nye spillere kan deltage i så mange træningspas som muligt. Inden vi begynder at entrere med en 3. eller 4. angriber. Hvor er ambitionerne ?
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                Kadrii var med i alle øvelser, ligeledes deltog Falk i dagens træning. JBL var ikke tilstede, Azer deltog ikke i alle øvelser.
                kanon!!!!! Med Falk og Kadrii altså

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Har ikke et problem med hvis vi henter en ung spiller som ham ind for at se om han kan følge med på det her niveau. Men han må bare ikke være "den" angriber JH har sagt man er efter. Det kan jeg dog heller ikke forestille mig.
                  Forhåbentlig er det som udviklings spiller, med en kort kontrakt for at se han kan følge med på suppeniveau. Igen lidt ala Djeppe.

                  Martin Lund, samt en A+ angriber og JBL, så er jeg egentlig fint tilfreds med sommerens transfervindue. Dette med forventning om, at vi sælger EL eller Falk

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Træningen er i gang, superligaen lurer lige om hjørnet. Så skulle vi ikke se at få start elleve på plads, således at de nye spillere kan deltage i så mange træningspas som muligt. Inden vi begynder at entrere med en 3. eller 4. angriber. Hvor er ambitionerne ?
                    Økonomi og ambitioner behøver ikke at følges ad nej. Men de hænger unægtelig sammen på en måde..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Forhåbentlig er det som udviklings spiller, med en kort kontrakt for at se han kan følge med på suppeniveau. Igen lidt ala Djeppe.

                      Martin Lund, samt en A+ angriber og JBL, så er jeg egentlig fint tilfreds med sommerens transfervindue. Dette med forventning om, at vi sælger EL eller Falk
                      Kunne jeg også godt acceptere. Håber vi sælger EL og får de 7,5 mill i kassen. Men så burde han også erstattes med en anden god spiller til venstre kanten

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Har ikke et problem med hvis vi henter en ung spiller som ham ind for at se om han kan følge med på det her niveau. Men han må bare ikke være "den" angriber JH har sagt man er efter. Det kan jeg dog heller ikke forestille mig.
                        Har han ikke spillet fløj for Næsby, eller har jeg misforstået noget?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Har han ikke spillet fløj for Næsby, eller har jeg misforstået noget?
                          fløj og angriber vidst.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kunne jeg også godt acceptere. Håber vi sælger EL og får de 7,5 mill i kassen. Men så burde han også erstattes med en anden god spiller til venstre kanten
                            Hvor mange kantspillere vil du have i truppen? :-)

                            I forvejen har vi tre kantspillere, som alle tre er inde omkring A-landsholdt. Bliver der solgt én, så har vi stadig to. Dertil har vi spændende unge talenter i AT og LJ, samt en Greve, MS, Desler og Kryger.

                            Comment


                              Da det går pænt sløvt med køb af angriber forventer jeg at Falk spiller angriber så LJ sætter sig nok på HK

                              og at de navne du nævner der skal afløse EL på venstrekant er lige så uambitiøst som Kryger på back..
                              Det er vel kun Anders Thomsen der rigtig har spillet VK. men dette er altså en ung gut på en halvtidskontrakt. Han skal være afløser og indskifter næste år og ikke starter. Både for hans skyld og for OB's.

                              Comment


                                Martin Lund vil være en fin erstatning for jeppe H. Han må sgu være sulten efter at vise han er god nok tiæ superligaen. Nu ved jeg det ikke med sikkerhed, men mon ikke han skiftede til Næsby, fordi OB ikke fandt ham moden til det tidligere.
                                Samtidigt husker jeg ham omtalt som værebde et stort talent, da han spillede ungdomsfodbold, af folk der følger dem tæt herinde, så det vil da være spændende at se om han kan få det indfriet

                                Comment

                                Working...
                                X