Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    http://www.fyens.dk/Sport/AGFs-Ander...rtikel/2505846
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Af samme grund, som hvis Chelsea henter Pernille Skipper...
      jeg har netop hørt fra en kammerat der stod og snakkede med Emil Larsen at han havde hørt at Pernille er højt på ønskelisten i Chelski
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Havde egentlig kastet min umiddelbare kærlighed på Hallgrimur Jonasson.

        Jeg kan dog godt se, at Kure er mere tilgængelig, transferfri og AGF rykket ned. Vil sige, at en af mine største anker mod Kure er, at han er så meget en klub (Ikke møntet specifikt på AGF), at jeg har svært ved lige køre tankerne ind på ham som OB´er, men det er jo bare en småbarnlig ting jeg og andre med samme tankegang skal over.

        Ser man på knægtens kvaliteter, savner jeg noget hurtighed, resten af det han står for, passer nok fint ind, rutine, fysik, godt hovedspil og nærkampsstærk. Det er måske et godt supplement til Daniel, der er ung og vel det der kaldes en spillende forsvarer.

        Kure, det er bedre end en forlængelse med AMC. Det er ikke en super drømmesigning, men han er nok den bedste umiddelbart tilgængelige (læs transferfri) i superligaen lige nu.

        Der kan også argumenteres for han ikke skræmmer hverken Daniel eller Kasper væk

        Alt i alt, signer vi Kure, synes jeg der er yderst rationelt, men jeg går ikke amok i en glædesrus.
        det er meget præcis den samme fornemmelse jeg har, dog har jeg ikke svært ved at opfatte ham som OB spiller, men jeg tror også, at med et moderne dansk udtryk, er i det segment vi har mulighed for at hente rutinerede spillere til klubben. DH og KL behøver ikke at være "taberne" i spillet om 2 cf-pladser med Kure som 3. hjul...det er også her nødvendigt med en fornuftig bacpupper i tilfælde af karantæner og/eller skader
        Last edited by manner; 13-05-2014, 05:36.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Det kan jo også tænkes at Kasper Larsen er en af de talenter OB er nødt til at sælge, og at Kure er afløseren. Ikke at det er noget jeg ved noget om, selvom dette er rygtetråden.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Det kan jo også tænkes at Kasper Larsen er en af de talenter OB er nødt til at sælge, og at Kure er afløseren. Ikke at det er noget jeg ved noget om, selvom dette er rygtetråden.
            Kunne sagtens være en mulighed. Tvivler dog bare på at han er vildt meget værd..
            dagens kurs er vel 3-5 millioner, men man går vel også med den følelse at spillere som ham skal sælges på det rigtige tidspunkt når de peaker.
            Så burde han være mindst det dobbelte værd. Og det er vel ikke lige nu..
            men hellere sælge KL end Kadrii hvis der skal penge i kassen

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Kunne sagtens være en mulighed. Tvivler dog bare på at han er vildt meget værd..
              dagens kurs er vel 3-5 millioner, men man går vel også med den følelse at spillere som ham skal sælges på det rigtige tidspunkt når de peaker.
              Så burde han være mindst det dobbelte værd. Og det er vel ikke lige nu..
              men hellere sælge KL end Kadrii hvis der skal penge i kassen
              3-5 mio for Kasper Larsen? Så skal det da være Cardiff, der kommer på banen. IMO er den pris alt for højt sat. Forsvarspillere har generelt ikke ret høj værdi, medmindre de virkelig har klasse.
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #67
                Jeg vil nu helst spille med Kasper Larsen og Daniel Høegh i centerforsvaret. Hvis vi henter Anders Kure, er det jo nok desværre som starter, og jeg kan ikke se, at han er bedre end vores egne to unge umiddelbart.

                Jeg forstår godt vi skal have en backup eller to ind i forbindelse med skader, karantæner og deslige, men mit drømmescenarie i forsvaret er, at KL og DH er den startende duo centralt.

                Comment


                  #68
                  Enig, tager faktisk gerne fx. et halvår mere med AMC, SOM BACKUP, for at de 2 unge får den fornødne ro og tillid til at blive spillet sammen - ser ikke Kure som nogen fremtidig løsning - og han er formentlig heller ikke helt billig (i løn).

                  Comment


                    #69
                    Måske ikke et decideret rygte men Dalgård fra Viborg blev i sporten på P3 i går aftes spurgt om, hvor han gerne ville spille i Superligaen. Her nævnte han OB som en meget interessant klub. Først senere nævnte han FCK og BIF - virkede som om, at han følte at det var mest realistisk at nævne OB i stedet for de 2 andre....

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Måske ikke et decideret rygte men Dalgård fra Viborg blev i sporten på P3 i går aftes spurgt om, hvor han gerne ville spille i Superligaen. Her nævnte han OB som en meget interessant klub. Først senere nævnte han FCK og BIF - virkede som om, at han følte at det var mest realistisk at nævne OB i stedet for de 2 andre....
                      Ville ikke gøre mig noget han ved hvor målet står

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Måske ikke et decideret rygte men Dalgård fra Viborg blev i sporten på P3 i går aftes spurgt om, hvor han gerne ville spille i Superligaen. Her nævnte han OB som en meget interessant klub. Først senere nævnte han FCK og BIF - virkede som om, at han følte at det var mest realistisk at nævne OB i stedet for de 2 andre....
                        Ja tak til Thomas Dalgaard herfra. Årets superligatopscorer med pt 18 kasser. Han har overrasket mig meget de gange jeg har set Viborg. Udover sin målnæse skaber han også plads til sine medspillere og er god til at modtage bolden også med ryggen mod mål. En fin angrebsmakker til Baskim i mine øjne.

                        Comment


                          #72
                          Kan godt forstå tanken omkring en klubmand, men umiddelbart har JC overrasket mig meget, og er vel om nogen en klubmand. Men tror det er lidt det samme som med Kure at de er så stolte og villige til at dø med støvlerne på at når de er en klub så kæmper de til de ikke kan mere fordi det er deres stolthed der står på spil. Og de få kampe jeg har set med manden har jeg måske ikke altid været lige imponeret spillemæssigt, men fightermæssigt har der aldrig været noget, og tror jeg sgu vil have en god indflydelse på truppen og især de unge.

                          Comment


                            #73
                            Lidt off-topic så må han have gjort noget rigtigt i GF
                            http://kureknappen.dk/

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Lidt off-topic så må han have gjort noget rigtigt i GF
                              http://kureknappen.dk/
                              LOL!!

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Kan godt forstå tanken omkring en klubmand, men umiddelbart har JC overrasket mig meget, og er vel om nogen en klubmand. Men tror det er lidt det samme som med Kure at de er så stolte og villige til at dø med støvlerne på at når de er en klub så kæmper de til de ikke kan mere fordi det er deres stolthed der står på spil. Og de få kampe jeg har set med manden har jeg måske ikke altid været lige imponeret spillemæssigt, men fightermæssigt har der aldrig været noget, og tror jeg sgu vil have en god indflydelse på truppen og især de unge.
                                Hvis Jesper Christiansen om nogen er en klubmand, så er mærkatet ikke meget værd, vil jeg mene. Manden har spillet følgende steder, og er oprindeligt fra Borup ved Ringsted:

                                1997-1998
                                1998
                                1998-2000
                                2000-2003
                                2001-2002
                                2002-2003
                                2004-2005
                                2005-2010
                                2010-2012
                                2012-
                                Roskilde B 06
                                Ølstykke FC
                                OB
                                Rangers F.C.
                                Vejle Boldklub (lån)
                                VfL Wolfsburg (lån)
                                Viborg FF
                                F.C. København
                                IF Elfsborg
                                Odense Boldklub
                                0 (0)
                                4 (0)
                                12 (0)
                                3 (0)
                                14 (0)
                                0 (0)
                                46 (0)
                                140 (0)
                                24 (0)
                                33 (0)
                                Det er ikke en klubmand i min verden.

                                Comment

                                Working...
                                X