Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
    Jan Schouby skriver i Stiften i dag, at Anders Kure flirter med OB. Det kunne vel sådan set være en udmærket erstatning for AMC!

    http://stiften.dk/agf/synspunkt-en-helt-ny-fortaelling
    Ham og Kasper Poulsen er vel ret beset de eneste spillere fra AGF der ville kunne forstærke os væsentligt, eller styrke truppen på sårbare pladser...

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Ham og Kasper Poulsen er vel ret beset de eneste spillere fra AGF der ville kunne forstærke os væsentligt, eller styrke truppen på sårbare pladser...

      Mvh

      MaxHH
      Danny Olsen er også en god spiller. Kan både spille kant og centralt på midtbanen.
      Jeg ved godt, at vi får talenter som Desler, Anders Thomsen og Greve op i truppen til sommer (og jeg glæder mig til at se dem alle), mens hvis Emil og/eller Falk sælges er de nærmest også de eneste vi har til kanterne.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Danny Olsen er også en god spiller. Kan både spille kant og centralt på midtbanen.
        Jeg ved godt, at vi får talenter som Desler, Anders Thomsen og Greve op i truppen til sommer (og jeg glæder mig til at se dem alle), mens hvis Emil og/eller Falk sælges er de nærmest også de eneste vi har til kanterne.
        Nja... hvis han er billig, OG vi mister en kantspiller... ellers nej tak.

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Nja... hvis han er billig, OG vi mister en kantspiller... ellers nej tak.

          Mvh

          MaxHH
          Kan ikke se et scenarie hvor vi IKKE mister en kant spiller

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kan ikke se et scenarie hvor vi IKKE mister en kant spiller
            er det ikke noget med at vi har skrevet med en ung kant fra sommer -lucas something oder sowas -
            Og bassim mandril ryger næppe lige efter skaden, emil har ikke været nær så god i foråret og falk mangler vel stadig noget end product til at fange udlandets opmærksomhed ? Jeg tror vi mister en enkelt, men også kun en.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Pt vil jeg nu helst se KL Og DH hvis vi ikke kan hente bedre.
              Men hvis Momo overtager backen skal vi jo bruge en i stedet for AMC som skal pensioneres
              Det ændrer bare ikke på at vi kommer til at mangle en midterforsvarer - måske er det ikke helt dumt at få lidt rutine ind også!

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kan ikke se et scenarie hvor vi IKKE mister en kant spiller
                Interessen er nok ikke voldsom stor lige pt... men hvis nogen har fulgt dem længe, og set hvad de kunne tidligere, er det da ikke umuligt...

                Emil må i hvert fald gerne finde sig en ny klub, imo... Falk og Basse ville jeg nødigt se smutte allerede nu...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af travis bickle Se indlæg
                  er det ikke noget med at vi har skrevet med en ung kant fra sommer -lucas something oder sowas -
                  Og bassim mandril ryger næppe lige efter skaden, emil har ikke været nær så god i foråret og falk mangler vel stadig noget end product til at fange udlandets opmærksomhed ? Jeg tror vi mister en enkelt, men også kun en.
                  Jo vi får Lucas Jensen fra Viborg..

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Interessen er nok ikke voldsom stor lige pt... men hvis nogen har fulgt dem længe, og set hvad de kunne tidligere, er det da ikke umuligt...

                    Emil må i hvert fald gerne finde sig en ny klub, imo... Falk og Basse ville jeg nødigt se smutte allerede nu...

                    Mvh

                    MaxHH
                    Hvis vi ikke sælger bashkim nu er vi måske nød til at lade ham gå gratis næste sommer..
                    bedste scenarie er at vi forlænger med et år og sælger ham næste sommer

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvis vi ikke sælger bashkim nu er vi måske nød til at lade ham gå gratis næste sommer..
                      bedste scenarie er at vi forlænger med et år og sælger ham næste sommer
                      Der er stadig penge at hente i vintervinduet...

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvis vi ikke sælger bashkim nu er vi måske nød til at lade ham gå gratis næste sommer..
                        bedste scenarie er at vi forlænger med et år og sælger ham næste sommer
                        så lad os få forlænget - for hvad kan vi reelt kræve for ham efter så langt et skadesforløb - potentialet er der tydeligvis men efter at have siddet ude så længe ,må han være faldet i værdi.

                        Emil....kan vi få ham tilbage på niveauet fra efteråret vil jeg gerne holde på ham en sæson mere - men syntes ikke det ser ud til han har viljen til OB mere....kan også være han bare er frustreret over ikke at ramme niveauet.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Der er stadig penge at hente i vintervinduet...

                          Mvh

                          MaxHH
                          tjaa. Du ved lige så godt som mig at salg af spillere med 6 måneder tilbage er almisser. Klubber venter hellere.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            så lad os få forlænget - for hvad kan vi reelt kræve for ham efter så langt et skadesforløb - potentialet er der tydeligvis men efter at have siddet ude så længe ,må han være faldet i værdi.

                            Emil....kan vi få ham tilbage på niveauet fra efteråret vil jeg gerne holde på ham en sæson mere - men syntes ikke det ser ud til han har viljen til OB mere....kan også være han bare er frustreret over ikke at ramme niveauet.
                            Syntes nu at han har gjort det okey de sidste 2 kampe

                            Comment


                              #29
                              Casper Sloth og Danny Olsen kunne være en mulighed men jeg ser hellere vi forstærker forsvaret og angrebet

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Syntes nu at han har gjort det okey de sidste 2 kampe
                                helt enig - det går den rigtige vej.

                                Comment

                                Working...
                                X