Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Selvfølgelig er man ydmyg nu, og det skal man da også være, når man ikke har en rød reje og det hele generelt bare sejler. Da vi var i vores gode periode, skulle man have bygget videre på vindermentaliteten. Som jeg ser OB, så er det en klub som måske godt kan blive mestre en gang inden for 20 år, men som efterfølgende vil stille sig tilfreds med dette, præcis ligesom alle andre provinsklubber i landet. AaB bliver mestre og melder året efter ud, at man går efter Europa. FCN gør det samme og FCM melder gudhjælpemig, selvom man fører med 9 point, ud, at man går efter at komme i Europa men at et mesterskab da ville være rart. Helt seriøst, hvad fanden er det for en holdning? Det kan godt være, at man indadtil har snakket om, at nu ville det være sjovt at vinde, men det får ikke modstanderne til at ryste i bukserne, når man melder ud på denne måde. Vis lidt attitude og fortæl omverden, at selvfølgelig kan vi vinde! - Det er i hvert fald min holdning, den der vattede attitude, forklædt som dårlige undskyldninger hvis nu det hele skulle glippe er sgu for taberagtigt i min bog.
/Rage off!
Comment