Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    OB er en traditionsklub i en moderne verden - og det er da et mega-paradoks. Ikke desto mindre har OB en amatørdel m fuld U-afdeling, hvor FCK er en overbygning uden interesse i andet end elite. Hvis Thorborg og co. rev stikket i morgen, så ville den professionelle del sikkert gå konkurs, men klubben ville stadig eksistere. Det kan man kalde ligegyldigt, det er det så ikke for mig.
    Ydmygheden nu her hænger jo til dels sammen med nedsatte budgetter - skal vi gætte på, at OB lønbudget efter 1/7 er ca. 50-60% af, hvad det var for 3-4 år siden? - dels sammen med, at vi skal samles op fra bunden. Vi har ikke det U-setup, som især Poul Erik Andreassen har været med til at skabe i Nordjylland eller røde tråde, som man ser det i FCN eller FCM; vi skal bygge ting op, som har været nedprioriteret i 'de fede år'. Der er meget genopbygning at gøre, før der kan laves ret store armbevægelser og sættes attitude op.
    Og det er vi helt enige i. Det var også blot for at pointere, at OB også er et erhvervsprojekt. Det er klart, at klubben fortsat vil eksistere i form af amatørafdelingen, og det er bestemt heller ikke ligegyldigt for mig. Det er da helt sikkert.

    Selvfølgelig er man ydmyg nu, og det skal man da også være, når man ikke har en rød reje og det hele generelt bare sejler. Da vi var i vores gode periode, skulle man have bygget videre på vindermentaliteten. Som jeg ser OB, så er det en klub som måske godt kan blive mestre en gang inden for 20 år, men som efterfølgende vil stille sig tilfreds med dette, præcis ligesom alle andre provinsklubber i landet. AaB bliver mestre og melder året efter ud, at man går efter Europa. FCN gør det samme og FCM melder gudhjælpemig, selvom man fører med 9 point, ud, at man går efter at komme i Europa men at et mesterskab da ville være rart. Helt seriøst, hvad fanden er det for en holdning? Det kan godt være, at man indadtil har snakket om, at nu ville det være sjovt at vinde, men det får ikke modstanderne til at ryste i bukserne, når man melder ud på denne måde. Vis lidt attitude og fortæl omverden, at selvfølgelig kan vi vinde! - Det er i hvert fald min holdning, den der vattede attitude, forklædt som dårlige undskyldninger hvis nu det hele skulle glippe er sgu for taberagtigt i min bog.

    /Rage off!

    Comment


      Lidt samme type som Falk, bare langt dårligere. Scorede primært sine mål på straffe. Nej tak.

      Comment


        Mos er helt udelukket nu.

        http://www.bold.dk/nyt/officielt-fck-saelger-abdellaoue

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
          Det gør mig på mange måder ufattelig rolig at vide at han ikke kommer tilbage. Men jeg ønsker ham alt mulig held og lykke i Norge.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            såvidt jeg ved, så er både Steve de Ridder og Franco Mussis brugbare på kanten. Især Steve de Ridder er vist en udpræget wing/kant.

            Så hvis de har interesse i Falk, må det være som angriber. Nu jeg tænker over det og ser igennem fck's trup, kan jeg egentlig ikke se falk er interessant for fck og især omvendt. Han skal konkurrere med NJ, Steve de Ridder, Mussis, Cornelius, Igor og Gisla om én af 4 pladser.

            Falk ryger ikke til FCK. Det vil ikke give mening for ham sportsligt set i og med, han nok ikke vil blive en fast del af start-11.
            FCK har solgt Igor:
            http://www.fck.dk/#/nyhed/2014/06/17...-igor-vetokele

            Selvsamme side fortæller, at Steve de Ridder er angriber :(

            Hvilket igen taler for at fck kunne være interesseret i Falk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
              FCK har solgt Igor:
              http://www.fck.dk/#/nyhed/2014/06/17...-igor-vetokele

              Selvsamme side fortæller, at Steve de Ridder er angriber :(

              Hvilket igen taler for at fck kunne være interesseret i Falk.
              Er der ikke lige en, der smutter ud og vælter Storebæltsbroen, så Falk ikke kan komme den vej...

              Falk drømmer om at komme til Frankrig. Tag nu for pokker en sæson mere i OB - og få din drøm opfyldt derefter

              Comment


                Ja nu begynder jeg også at blive alvorligt bange for at Falk ender i FCK... FCK har nu, hvis de da ikke også havde før, en ordentlig sum penge at give af både i transfersum og i løn. Men vi skal godt nok have en høj sum udbetalt før at jeg vil være tilfreds og uanset hvad vil jeg nok have en (meget) bitter smag i munden hvis jeg så Falk i en FCK-trøje...
                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                Kristian Morre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Det gør mig på mange måder ufattelig rolig at vide at han ikke kommer tilbage. Men jeg ønsker ham alt mulig held og lykke i Norge.
                  Hmmm lige pt tror jeg godt at vi kunne bruge de 10/15 mål at han er god for pr. sæson. Jeg kan ikke lige se hvor de skulle komme fra i den nuværende trup. Jeg kan heller ikke lige finde en spiller vi skal købe til max. 3-5 mio. Tror ikke at vi betaler mere for en enkelt spiller, heller ikke selvom Falk skulle ryge for 10-20 mio.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
                    Hmmm lige pt tror jeg godt at vi kunne bruge de 10/15 mål at han er god for pr. sæson. Jeg kan ikke lige se hvor de skulle komme fra i den nuværende trup. Jeg kan heller ikke lige finde en spiller vi skal købe til max. 3-5 mio. Tror ikke at vi betaler mere for en enkelt spiller, heller ikke selvom Falk skulle ryge for 10-20 mio.
                    Mos scorede 9 mål og 6 af dem var mod SE. Kan vi ikke godt stoppe den snak om ham som den store topscorer. Han scorede 3 mål mod resten af suppen.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Mos scorede 9 mål og 6 af dem var mod SE. Kan vi ikke godt stoppe den snak om ham som den store topscorer. Han scorede 3 mål mod resten af suppen.
                      Stopper gerne snakken, han er jo alligevel videre, men han fortjener da næsten at vi skriver de rigtige facts om ham. Han har ikke scoret 6 af sine mål mod SE. Hans superliga stats for OB er som følger

                      2 mål ude mod Viborg (uafgjort)
                      1 mål hjemme mod Viborg (uafgjort)
                      2 mål hjemme mod AGF( sejr)
                      1 mål ude mpd Vestsjælland (nederlag)
                      3 mål ude mod SE ( sejr)







                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af odense4ever Se indlæg
                        Stopper gerne snakken, han er jo alligevel videre, men han fortjener da næsten at vi skriver de rigtige facts om ham. Han har ikke scoret 6 af sine mål mod SE. Hans superliga stats for OB er som følger

                        2 mål ude mod Viborg (uafgjort)
                        1 mål hjemme mod Viborg (uafgjort)
                        2 mål hjemme mod AGF( sejr)
                        1 mål ude mpd Vestsjælland (nederlag)
                        3 mål ude mod SE ( sejr)







                        ok jeg husker forkert og skriver dermed vrøvl. Det beklager jeg. Men han blev nu ikke mere imponerende af det du lagde frem
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af odense4ever Se indlæg
                          Stopper gerne snakken, han er jo alligevel videre, men han fortjener da næsten at vi skriver de rigtige facts om ham. Han har ikke scoret 6 af sine mål mod SE. Hans superliga stats for OB er som følger

                          2 mål ude mod Viborg (uafgjort)
                          1 mål hjemme mod Viborg (uafgjort)
                          2 mål hjemme mod AGF( sejr)
                          1 mål ude mpd Vestsjælland (nederlag)
                          3 mål ude mod SE ( sejr)







                          ja må jo nok sige at det har kastet lidt point af sig umiddelbart.
                          Men skræmmende at se at han kun scorer mod 9-12

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            ja må jo nok sige at det har kastet lidt point af sig umiddelbart.
                            Men skræmmende at se at han kun scorer mod 9-12
                            Fortæller vel meget godt, at han slet ikke er god nok til Superligaen - hverken på et tophold som FCK eller bundhold som OB.
                            Godt der ikke blev signet med ham!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Fortæller vel meget godt, at han slet ikke er god nok til Superligaen - hverken på et tophold som FCK eller bundhold som OB.
                              Godt der ikke blev signet med ham!
                              Umiddelbart ja. Men lad os nu se hvad vi får i stedet..
                              lige nu er vi 3 angribere nede i 2014

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Umiddelbart ja. Men lad os nu se hvad vi får i stedet..
                                lige nu er vi 3 angribere nede i 2014
                                no no worries vi forlænger bare med Skoubo....
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X