Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    enig - afsted til udlandet med ham, så kan vi stadig følge med i hans udvikling med en vis glæde.
    mon ikke også det er 1. Prioritet?
    jeg tror 100% også at han helst vil til udlandet..

    men hvad skal OB gøre hvis højeste bud fra udlandet er 7-8 millioner og FCK byder 12?
    bare et hypotetisk spørgsmål

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      mon ikke også det er 1. Prioritet?
      jeg tror 100% også at han helst vil til udlandet..

      men hvad skal OB gøre hvis højeste bud fra udlandet er 7-8 millioner og FCK byder 12?
      bare et hypotetisk spørgsmål
      Afslå begge bud. Helt klart.
      Hvis FCK/BIF er de eneste seriøse bud skal vi i det hele taget afslå. Også selvom det så ville betyde at vi derfor ikke får råd til at hente andre spillere ind i dette vindue - eller det næste for den sags skyld.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Afslå begge bud. Helt klart.
        Hvis FCK/BIF er de eneste seriøse bud skal vi i det hele taget afslå. Også selvom det så ville betyde at vi derfor ikke får råd til at hente andre spillere ind i dette vindue - eller det næste for den sags skyld.
        Kan helt klart følge dig. Ved bare ikke om OSE har samne holdning hvis det kom der til
        jeg tror nu stadig på at dette er noget Leif har opdigtigt og at Rasmus forsøges solgt til udlandet.
        Det er jo stadig 2,5 måneder tilbage af vinduet
        Last edited by fmprOB; 12-06-2014, 20:10.

        Comment


          Altså hvis FCK eller BIF byder 50 mio, så ville jeg nok acceptere et skifte. Men altså, det sker jo ikke. Udlandet er nok mere sandsynligt. Kunne være sjovt at se ham i Fransk eller Hollandsk fodbold. Han passer perfekt til klubber som PSV, Heerenveen og Ajax. Det er nok kun mig der har en drøm om Falken til Marseille. :b

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            Altså hvis FCK eller BIF byder 50 mio, så ville jeg nok acceptere et skifte. Men altså, det sker jo ikke. Udlandet er nok mere sandsynligt. Kunne være sjovt at se ham i Fransk eller Hollandsk fodbold. Han passer perfekt til klubber som PSV, Heerenveen og Ajax. Det er nok kun mig der har en drøm om Falken til Marseille. :b
            Ser åbenbart ud til at der er lidt mønt i den franske liga så det kunne være fedt at se ham der.. Tror også at han vil kunne klare sig godt..
            mon ikke at 12-15 mill ville være realistisk..

            Comment


              Hvis Odense Sport & Event, kan leve med at begrave den sidste smule af entusiasme der er tilbage i fanskaren der står bag de stribede, så giver de den bare gaz og sælger til FCK eller BIF.

              Der bliver et dødsstød af kaliber, er jeg bange for.

              Comment


                Jeg er knapt 40 år. Har været fan siden jeg var 8. Men jeg må indrømme, at jeg ikke længere kan kende min klub. Det kan være jeg er blevet gammel - det kan være så meget, men det skyldes også at OB efterhånden bare er en skal uden indhold. Det gør helt ondt at skrive det.

                Hvis OB sælger Falk til en af de to klubber, så er OB bare det hold som tilfældigvis spiller på det stadion som er i Odense. Jeg kunne lige så godt holde med alle mulige andre klubber. Sjælen er væk.

                Jeg har et billede af min dreng, som kommer løbende med Falk på banen. Sønnike er stolt, for faderen har sagt at det er en af de bedste spillere i Danmark. Sønnike holder med Falk og den klub han spiller for - jeg får da lidt af et dilemma, hvis de sælger :-).

                Nej helt seriøst - jeg orker ikke OB. Det er ikke de 10-10-8 placeringerne, men det er mere de helt igennem skøre beslutninger, som de træffer. Tag nu Bodul - en flink fyr, en god spiller, men også en spiller og ung mand, som mest af alt bare vil opleve et eventyr med damer og fester. Det under jeg ham, men det skal ikke være i min klub. Jeg er træt af spillere som vil væk, og derfor spiller som agenterne ønsker, for at optimere deres egen værdi. Jeg ved godt at OB er et skridt på vejen for mange, men for helvede - gør nu jeres pligt mens I er her. Jeg kan sgu heller ikke præsterer optimalt, hvis jeg har mit næste job i hovedet.

                Og med hensyn til Falk - så skal han jo ikke nødvendigvis sælges. Han har da en kontrakt med OB lidt endnu.

                Back to the point. Et salg af Falk til BIF, FCK eller en anden dansk klub, vil være det største selvmål i OBs historie. Jeg tænker her på hele øens reaktion mod OB. Dont go there OB.

                Comment


                  Dit indlæg matcher nærmest til mindste detalje, hvordan jeg ser situationen omkring Falk og OB generelt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                    Dit indlæg matcher nærmest til mindste detalje, hvordan jeg ser situationen omkring Falk og OB generelt.
                    I glemmer bare, at dette også involverer en spiller, der har givet udtryk for, at han gerne vil væk - samt at klubben er på hælene økonomisk. Ja, det vil smerte helt ind i hjertet, hvis RF ryger til én af konkurrenterne (især BIF), men hvis argumentet for at sige nej er det følelsesmæssige, kan jeg godt forstå, hvis man vælger at gøre det alligevel. Følelser optræder ikke på bundlinjen eller som et aktiv i regnskabet, selvom jeg godt ved, det ikke er så sort/hvidt, som jeg her stiller det op.

                    Jeg vil hade at se det ske, og RF vil ikke længere have min support. Men jeg vil godt kunne forstå, hvorfor klubben gør, som den gør.

                    Comment


                      Mange bække små, du ved.. Og sker det, så giver jeg op (for det gør klubben).
                      Et skifte til udlandet vil ikke have samme effekt.

                      Comment


                        En på SSO, fortalte i går at Falk er åben over for de to KBH klubber... om der så er noget om det, tjaa, pas... men hvorfor ikke...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                          I glemmer bare, at dette også involverer en spiller, der har givet udtryk for, at han gerne vil væk - samt at klubben er på hælene økonomisk. Ja, det vil smerte helt ind i hjertet, hvis RF ryger til én af konkurrenterne (især BIF), men hvis argumentet for at sige nej er det følelsesmæssige, kan jeg godt forstå, hvis man vælger at gøre det alligevel. Følelser optræder ikke på bundlinjen eller som et aktiv i regnskabet, selvom jeg godt ved, det ikke er så sort/hvidt, som jeg her stiller det op.

                          Jeg vil hade at se det ske, og RF vil ikke længere have min support. Men jeg vil godt kunne forstå, hvorfor klubben gør, som den gør.
                          Jeg glemmer nu ikke økonomien, men man skal ikke gøre sig til hund for et kødben. Man kan gå fallit på mange måder, og en af dem er at sælge ud af værdier, indhold, holdninger, integritet, selvværd etc. Noget andet er at gå fallit økonomisk.

                          Nu tror jeg 1) ikke at OBs handlefrihed er afgjort med fx. 10 mil fra FCK eller 8 mil fra fx AJAX. 2) at man skal værne om det grundlag man har tilbage og endelig 3) at Falk til en dansk klub er resultatet af årevis med dårlig ledelse.

                          Hvilket fører mig frem til min sidste pointe: If you find yourself in a hole - STOP DIGGING!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                            Ja, det vil smerte helt ind i hjertet, hvis RF ryger til én af konkurrenterne (især BIF)
                            Nu var han jo en brændende fan af BIF i sine yngre dage og som knægt - så hvis han skifter til en dansk klub tror jeg bestemt at det bliver BIF :-(
                            - men mon ikke, at han skifter til Hollandsk fodbold, hvis det bliver aktuelt - det skifte ligger lige til højrebenet, og er faktisk hvad jeg har forventet ville ske.

                            Jeg er bestemt ikke en glad OB fan, med udsigten til, at se RF i den pisgule farve!!!
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                            JM Barometer 1
                            2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Jeg orker ganske enkelt ikke at se Falk i en anden dansk klub på nuværende tidspunkt. Jeg ønsker Falk al mulig held og lykke med sin karriere - han fortjener noget større end det OB på nuværende tidspunkt kan give ham, men det er så her, jeg bliver lidt dobbeltmoralsk: Bare ikke i en anden dansk klub...og da slet ikke i FCK eller BIF. Jeg er bange for, at jeg ikke vil kunne "tilgive" hverken Falk eller OB det, hvis det skulle vise sig, at han fortsætter i en af de andre danske klubber. Min reaktion vil nok være en ordentlig omgang opgivenhed og "ligegladhed" med OB - for så går det da for alvor op for mig, at det aldrig nogensinde bliver sådan rigtigt alvor med OB i den positive retning. Så længe OB er villige til at sælge de største profiler til andre danske klubber, så vedbliver OB at være en "lige-ved-og-næsten" klub...
                              Super indlæg, det satte ord på mine tanker omkring dette.


                              Falk skal videre på et tidspunkt, men han skal videre til udlandet..... ikke til FCK/BIF, for sker det så viser OB da med al tydelighed at vi godt kan opgive håb og drømme om fremskridt og topplacering til vores klub.
                              Så bliver det netop en opgivende og ligeglad fornemmelse med OB, arvesølvet SKAL sælges, men sælg til de rigtige, på det rigtige tidspunkt (og de rigtige er IKKE en klub i DK)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
                                Super indlæg, det satte ord på mine tanker omkring dette.


                                Falk skal videre på et tidspunkt, men han skal videre til udlandet..... ikke til FCK/BIF, for sker det så viser OB da med al tydelighed at vi godt kan opgive håb og drømme om fremskridt og topplacering til vores klub.
                                Så bliver det netop en opgivende og ligeglad fornemmelse med OB, arvesølvet SKAL sælges, men sælg til de rigtige, på det rigtige tidspunkt (og de rigtige er IKKE en klub i DK)
                                I virkeligheden er jeg bedøvende ligeglad med en topplacering, når det kommer til denne sag. Klubben laver for et par år siden en helt ny strategi, der går på, at unge, fortrinsvis fynske, spillere skal danne grundlag for byens Superligahold. For mig klinger det MEGET hult, hvis man så efterfølgende sælger klubbens vel nok største profil, af egen avl vel at mærke, til en rivaliserende klub. Så sælger man, i min verden, ud af det nye koncept. Jeg vil altid holde med OB, men sådan en handel kan være medvirkende til, at folk bliver mindre interesserede i byens hold. Altså for fanden, vi snakker om den spiller, HELE Odense Stadion sætter sin lid til hver anden søndag året rundt. Det MÅ ledelsen da vide. Han har en kæmpe stjerne hos klubbens fans, og jeg vil aldrig kunne forstå, hvordan man ville kunne retfærdiggøre et salg til FCK/BIF frem for en udenlandsk klub, uanset at denne byder mindre end de to danske.

                                Just my 5 cents

                                Comment

                                Working...
                                X