Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det var også 3, da jeg kom til at tænke lidt over det. Men hold kæft hvor ville det være småligt...

    Noget helt andet er, at jeg ikke kan se Falk i start-11eren for FCK. Gisla har været en af ligaens bedste HK i sidste sæson, og derudover har de Jørgensen i den anden side. Så skulle det være som erstatning for Bola, men han har ikke spillet fast. Det taler imod, at FCK skulle bruge 10-15 mil på Falk, hvis han skulle være backup/fremtidsspiller.
    Så 3 sjæle 1 tanke da
    Tror nu godt at Falk kunne tilspille sig en startplads. Jeg tror ikke at FCK tænker så meget over om ham og ham kan slå den og den af holdet..
    de ønsker 2 gode spillere på hver position og Falk kan spille en 2-3 stykker af dem i offensiven

    brøndby sker ikke. De skal sælge for 12 mill og vil 100% ikke spendere så meget på Falk. Selvom de skulle være interesseret

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Så 3 sjæle 1 tanke da
      Tror nu godt at Falk kunne tilspille sig en startplads. Jeg tror ikke at FCK tænker så meget over om ham og ham kan slå den og den af holdet..
      de ønsker 2 gode spillere på hver position og Falk kan spille en 2-3 stykker af dem i offensiven

      brøndby sker ikke. De skal sælge for 12 mill og vil 100% ikke spendere så meget på Falk. Selvom de skulle være interesseret
      Plus de har Szymanovski og Hassani, som de har givet mange penge for.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Plus de har Szymanovski og Hassani, som de har givet mange penge for.
        Nemlig

        Comment


          Hvornår har fornuft og økonomisk ansvarlighed sidst stoppet Brøndby? Sidste sommer kastede de i løbet af 2 måneder alt hvad de havde meldt ud ved overtagelsen, i havet og købte uhæmmet ind. Jeg er overbevist om, at der i hvert fald kommer 4-5 tilgange til Brøndby i dette vindue. Vil de have Falk skal de nok betale for ham, så er spørgsmålet bare om Falk selv gider.

          Comment


            Han har spøgt af flere omgange ja.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Det var også 3, da jeg kom til at tænke lidt over det. Men hold kæft hvor ville det være småligt...

              Noget helt andet er, at jeg ikke kan se Falk i start-11eren for FCK. Gisla har været en af ligaens bedste HK i sidste sæson, og derudover har de Jørgensen i den anden side. Så skulle det være som erstatning for Bola, men han har ikke spillet fast. Det taler imod, at FCK skulle bruge 10-15 mil på Falk, hvis han skulle være backup/fremtidsspiller.
              Gislason har nu heller ikke spillet fast (startet i 23 kampe) og er som oftest blevet taget ud (17 gange af de 23).
              Jeg mener slet ikke han har imponeret.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Haha jeg var 11/12 år da jeg så dem på Midtfyens - samme sommer tog rocken og Guns n Roses dog over;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Gislason har nu heller ikke spillet fast (startet i 23 kampe) og er som oftest blevet taget ud (17 gange af de 23).
                  Jeg mener slet ikke han har imponeret.
                  Det der kan berolige lidt, er, at Gisla faktisk har været en af de bedre på holdet i denne sæson - det siger lidt om hvor svage FCK er for tiden - men samtidig også hvor svage OB så er

                  Comment


                    jeg kan sagtens forstå falk har ambitioner om noget mere, og OB er desværre ikke i en situation hvor klubben realistisk vil kunne indfri de ambitioner indenfor den nærmeste fremtid, så han skal videre snart....men hold op hvor vil jeg håbe det bliver uden for landets grænser.....det andet vil gøre for ondt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                      Jeg har ikke meget forstand på økonomi, og har svært ved at gennemskue de forskellige klubbers økonomiske situation.
                      Helt nøgternt: Kan nogen forklare mig, hvordan en klub som Brøndby, der for nylig har udmeldt et underskud der langt overgår OB', skulle kunne have råd til en Falk, når OB, som det synes, kigger efter 'forstærkninger' i 1. division? Jeg kan forstå at FCK har penge, men Brøndby var jo ved at gå konkurs for ikke længe siden. Hvad er det, der gør, at de trods dette kan agere på en helt anden måde i transfervinduet, end vi/OB kan? Deres underskud overgår, som sagt, som jeg forstår det OB' med længder.....
                      umiddelbart vil jeg mene det er fordi de har nogle pengemænd i baghånden der er villig til at hælde penge i hullet....i en eller anden forventning om at det vender når de begynder at vinde titler, kommer i chl og bliver så store så de selv kan diktere tv-aftalerne (det var de så ikke endnu i denne omgang) - kort sagt så vil jeg tro de køre på en forventet fremtidig gevinst.

                      - det gør man så ikke i OB, ser ud til der bliver gået meget hårdt efter at skabe sorte tal i bogen, og det vil man så i stort omfang forsøge at spare sig til.

                      Comment


                        Falk til FCK - eller Brøndby? Det føles lidt, som hvis ens kæreste spørger en: "Hvad vil du helst have - at din bedste ven knalder mig i røven, eller at din bror gør det?"

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Falk til FCK - eller Brøndby? Det føles lidt, som hvis ens kæreste spørger en: "Vil du helst have - at din bedste ven knalder mig i røven, eller at din bror gør det?"
                          Mit svar er: Bare du får rigeligt med penge. Så styrer du det selv.

                          Comment


                            Får også kvalme ved tanken, 10-15 mill. for Falk ikke urealistisk med hans alder og potentialle, det passer også godt på tendensen at FCK tager hvad de har lyst til fra OB.

                            Den komende sæson ser ikke særlig lys ud for OB, Falk har sikkert ambitioner om mere, men håber han giver det et år mere på fuld knald, og så at der kommer nogen gode tilbud fra udlandet.

                            Comment


                              Jeg orker ganske enkelt ikke at se Falk i en anden dansk klub på nuværende tidspunkt. Jeg ønsker Falk al mulig held og lykke med sin karriere - han fortjener noget større end det OB på nuværende tidspunkt kan give ham, men det er så her, jeg bliver lidt dobbeltmoralsk: Bare ikke i en anden dansk klub...og da slet ikke i FCK eller BIF. Jeg er bange for, at jeg ikke vil kunne "tilgive" hverken Falk eller OB det, hvis det skulle vise sig, at han fortsætter i en af de andre danske klubber. Min reaktion vil nok være en ordentlig omgang opgivenhed og "ligegladhed" med OB - for så går det da for alvor op for mig, at det aldrig nogensinde bliver sådan rigtigt alvor med OB i den positive retning. Så længe OB er villige til at sælge de største profiler til andre danske klubber, så vedbliver OB at være en "lige-ved-og-næsten" klub...
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Jeg orker ganske enkelt ikke at se Falk i en anden dansk klub på nuværende tidspunkt. Jeg ønsker Falk al mulig held og lykke med sin karriere - han fortjener noget større end det OB på nuværende tidspunkt kan give ham, men det er så her, jeg bliver lidt dobbeltmoralsk: Bare ikke i en anden dansk klub...og da slet ikke i FCK eller BIF. Jeg er bange for, at jeg ikke vil kunne "tilgive" hverken Falk eller OB det, hvis det skulle vise sig, at han fortsætter i en af de andre danske klubber. Min reaktion vil nok være en ordentlig omgang opgivenhed og "ligegladhed" med OB - for så går det da for alvor op for mig, at det aldrig nogensinde bliver sådan rigtigt alvor med OB i den positive retning. Så længe OB er villige til at sælge de største profiler til andre danske klubber, så vedbliver OB at være en "lige-ved-og-næsten" klub...
                                enig - afsted til udlandet med ham, så kan vi stadig følge med i hans udvikling med en vis glæde.

                                Comment

                                Working...
                                X