Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
    Det er jeg helt uenig med dig i. Falk kan for mig at se skifte, hvorhen han vil, uden jeg mister noget for ham.
    Det er mere hans udtalelser i forbindelse med et evt. skifte, der betyder noget for mig.

    Han og alle andre, som har været i klubben i mange år, har jeg ikke noget problem med at se skifte til en konkurrent, medmindre de selvfølglig har udtalt, at de aldrig vil spille i andre danske klubber end OB eller lignende.

    At jeg så slet ikke ville kunne forstå det fra OB's perspektiv, er en anden sag.
    Men intet får mig til at hade Falk, medmindre han virkelig udvikler sig til et usympatisk svin, og det sker ikke.
    Det er et gyldigt synspunkt. Jeg deler det bare ikke.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Hold nu kæft med det der...

      Han sagde det til Middelfart Provinstidende til et lilleputstævne da han var ni. Forestil dig, hvis du stadig blev holdt til ansvar for de ting du sagde da du var ni? Jeg synes at kunne huske, at jeg var ret stor fan af Roxette på det tidspunkt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Hold nu kæft med det der...

        Han sagde det til Middelfart Provinstidende til et lilleputstævne da han var ni. Forestil dig, hvis du stadig blev holdt til ansvar for de ting du sagde da du var ni? Jeg synes at kunne huske, at jeg var ret stor fan af Roxette på det tidspunkt.
        Jeg var da også OB fan da jeg var ni. Jeg siger ikke at han har kørt i pendulfart til faxetribunen for at heppe på dem, men har man engang kastet sin kærlighed efter en klub, forsvinder den nok aldrig helt... Frygter mere end før at en nedtonet drøm for falk nu kan blive virkelighed, det vil skære dybt i mit stribede hjerte...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Hold nu kæft med det der...

          Han sagde det til Middelfart Provinstidende til et lilleputstævne da han var ni. Forestil dig, hvis du stadig blev holdt til ansvar for de ting du sagde da du var ni? Jeg synes at kunne huske, at jeg var ret stor fan af Roxette på det tidspunkt.
          Nogle ting er utilgivelige, selv for 9-årige ... Roxette ... Fy for satan.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
            Jeg var da også OB fan da jeg var ni. Jeg siger ikke at han har kørt i pendulfart til faxetribunen for at heppe på dem, men har man engang kastet sin kærlighed efter en klub, forsvinder den nok aldrig helt... Frygter mere end før at en nedtonet drøm for falk nu kan blive virkelighed, det vil skære dybt i mit stribede hjerte...
            Jeg kender ret mange ni-årige, der bare holder med "Barca eller dem der vinder". Jeg gætter på du ikke har børn, for så ville du vide hvor dumt det der lyder...
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Nogle ting er utilgivelige, selv for 9-årige ... Roxette ... Fy for satan.

              MvT
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Nogle ting er utilgivelige, selv for 9-årige ... Roxette ... Fy for satan.

                MvT

                Jeg håber det er tilgivelig for en... 41 årige...
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Hvis Falk ryger til FCK eller BIF, vil jeg aldrig tilgive hverken ham eller Jesper H. Der er nogle salg og skift man bare ikke laver! Det ville være værre end Ludersønnen i sin tid.

                  Kadrii, ja, hvor smertfuldt det end ville være. Han er trods alt københavner. Emil, ja, han har alle dage været en luder, og er også sjællænder. Men Falk? Det er ganske enket uacceptabelt i min verden.
                  Jeg er helt enig. Det ville være totalt utilgiveligt af OB, og signalværdien i sådan en handel er ikke til at tage fejl af, hvis det skulle blive en realitet: OS&E er bedøvende ligeglade med de fynske fodboldfans' følelser. Altså, når man har en spiller der er homegrown, en KÆMPE fan-favorit og måske er et af de største talenter OB selv har opfostret i nyere tid, er det i min verden IKKE en option af sælge ham til en rivaliserende klub. Nuvel, der er ikke tale om lokalrivaler, men stiller man samtlige af Superliga-holdende op, er både FCK & BIF blandt de klubber, fynske fans har det sværest med, det vil jeg i hvert fald hævde. I stedet bør man afsøge markedet, og finde en udenlandsk klub, der vil være interesseret i at købe Falk.

                  Men men men... Der er tale om et rygte, og eftersom kilden er Fyens, tror (håber) jeg ikke, at man skal give det mere credit.

                  Comment


                    Stille og roligt - det er Bare Leif som er blevet harm over vi har luret ham og alle hans "kontakter og kilder".
                    Det der er en lille payback fra en mand som kun har forummet her og bold.dk som sine kilder :)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg kender ret mange ni-årige, der bare holder med "Barca eller dem der vinder". Jeg gætter på du ikke har børn, for så ville du vide hvor dumt det der lyder...
                      Enig. En af de allerførste fodboldkampe jeg så, var en hvor min salig fader slæbte mig i Idrætsparken for at se en pokalfinale. Havde ikke begreb om fodbold overhovedet, og min fader spurgte mig om hvem jeg holdt med. Jeg sagde at jeg holdt med dem i hvidt ... De hed åbenbart AGF ... Jeg gyser stadig over dette sorte kapitel i min ellers fine barndom. I dag er er jeg lykkelig og taknemmelig for, at jeg har set lyset og er blevet et nogenlunde velfungerende menneske.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Gætter sgu på at leif har læst herinde de sidste dage at han er en kvaksalver og ikke ved en skid..
                        jeg skrev i morges at leif nok breakede kryger's lægecheck senere på dagen efter det havde stået herinde..

                        han er garanteret blevet fornærmet og sat sig til at skrive denne "no flesh" og "gratise" historie..
                        han er ikke et hak bedre en de journalister der sidder i england og opfinder transfer historier bare for at sælge aviser
                        Alle klubber er vel interesseret i Falk. Selv Hobro. Hov Leif!!! Der var lige overskriften til i morgen du

                        vil godt vædde en 12-15 kr på at dette er en and og at han ikke skifter til FCK/Brøndby

                        skulle det ske at jeg tog fejl vil jeg tage min kritik i mig igen(men tænke hvor var han dog heldig at ramme)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                          Stille og roligt - det er Bare Leif som er blevet harm over vi har luret ham og alle hans "kontakter og kilder".
                          Det der er en lille payback fra en mand som kun har forummet her og bold.dk som sine kilder :)

                          2 sjæle 1 tanke

                          Comment


                            Utroligt hvis OB sælger falk til en af københavner klubbene. Hvor er ambitionerne så henne. Gisla, absa og nu måske falk. Så har klubben sgu ingrn ambitioner, når man vil sælge dine bedste spillere til en konkurrent

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Utroligt hvis OB sælger falk til en af københavner klubbene. Hvor er ambitionerne så henne. Gisla, absa og nu måske falk. Så har klubben sgu ingrn ambitioner, når man vil sælge dine bedste spillere til en konkurrent
                              I disse dage kan det sgu være fuldstændig ligegyldigt hvem i sidste års top 5 at vi sælger til...
                              vi er håbløst bagud på de fleste parametre... Så pt er vi ikke konkurrenter med Brøndby og FCK..

                              Jeg vil også væmmes ved at se ham i en af de klamme lorte trøjer og jeg vil sikkert hade ham længe..
                              men kan sagtens sætte mig ind i at en virksomhed skal tjene penge og sælger til højstbydende

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                2 sjæle 1 tanke
                                Det var også 3, da jeg kom til at tænke lidt over det. Men hold kæft hvor ville det være småligt...

                                Noget helt andet er, at jeg ikke kan se Falk i start-11eren for FCK. Gisla har været en af ligaens bedste HK i sidste sæson, og derudover har de Jørgensen i den anden side. Så skulle det være som erstatning for Bola, men han har ikke spillet fast. Det taler imod, at FCK skulle bruge 10-15 mil på Falk, hvis han skulle være backup/fremtidsspiller.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X