Oprindeligt indsendt af jhandersen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGratis? I følge dette har han kontrakt til 2016
http://www.achorsens.dk/ac-horsens-f...lasse-kryger-0Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGratis? I følge dette har han kontrakt til 2016
http://www.achorsens.dk/ac-horsens-f...lasse-kryger-0
- men skal han købes fri så giver det jo i den grad mindre mening....hmmmm
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDet er ikke ligefrem fordi, man (jeg) jubler over udsigten til at hente en snart 32-årig 1. div. spiller...hvis det er ambitions-/økonomi-niveauet, så synes jeg, det er åbenlyst, at det står skidt til i OB
hvis man skal hente 5-8 spillere kan de ikke alle være fra øverste hylde men ja..... Man er ikke imponeret endnu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDen bold historie er altså en and når man kigger på den artikel fra ACH hjemmesiden. Han har forlænget sin kontrakt i vinter og den nye del træder i kraft fra denne sommer. Den historie må være en and.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDen bold historie er altså en and når man kigger på den artikel fra ACH hjemmesiden. Han har forlænget sin kontrakt i vinter og den nye del træder i kraft fra denne sommer. Den historie må være en and.
I så fald, så må/kan en anden spiller være målet?
Eller også har journalisten bare tænkt at vores sportsdirektør kom fra horsens, så finder vi et eller andet hurtigt vi kan sende i trykken.
Comment
-
eller de skal spare penge og lavede en gentlemens aftale om fri transfer hvis de ikke rykkede op
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnå ja den beklager jeg så - i min halvvågne tilstand syntes jeg at have læst han var kontraktfri.
- men skal han købes fri så giver det jo i den grad mindre mening....hmmmm
No worries... JH ved nok alt om hvad ting koster i Horsens og kan ikke forestille mig at vi giver mange kroner for ham.
Manden fylder 32 til efteråret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlægHvis det er en and - kan det så tænkes at det bold.dk har opfanget er at OB kigger på/forhandler med en horsens spiller, og derfra har spekuleret i hvem det?
I så fald, så må/kan en anden spiller være målet?
Eller også har journalisten bare tænkt at vores sportsdirektør kom fra horsens, så finder vi et eller andet hurtigt vi kan sende i trykken.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment