Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægDu skal ikke beklage spor. Jeg kan godt se mit indlæg "peger lidt fingre", men det var nu ikke meningen, så skal nogen beklage, er det snarere mig.
Fortsæt endelig med dine morgenlige avisreferater, dem sætter jeg stor pris på - når jeg står op en time eller to senere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægden beskrivelse gør det bare endnu mere svært hvis der den hylde der skal vælges angribere fra.....
Til gengæld har han scoret en masse mål, så på mange måder er han jo oplagt - vi kan da sagtens bruge en fysisk stærk tank-centerforward. På plussiden tæller klart, at han gennem de sidste 2-3 år har udviklet sig til en meget stabil målscorer, så målnæsen har han i hvert fald.
Jeg kunne bare godt grue for, hvad han kan udrette, når forsvarerne er hurtigere og mere aggressive, og der er endnu mindre tid på bolden.
Comment
-
Indrømmet, der er lidt søgt og 100% spekulation fra min side, men:
Løssl sælges af FCM -> Claus Steinlein ses i Aadalen ->
Hvem i alverden skulle OB og FCM kunne indgå en regulær handel om pt (ingen klubberne har vel penge til at købe en spiller fra den anden klubs trup) ->
Lejemål? -> Ryk tilbage til start.... JC??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Søn Af Marken Se indlægIndrømmet, der er lidt søgt og 100% spekulation fra min side, men:
Hvem i alverden skulle OB og FCM kunne indgå en regulær handel om pt (ingen klubberne har vel penge til at købe en spiller fra den anden klubs trup) ->
Lejemål? -> Ryk tilbage til start.... JC??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Søn Af Marken Se indlægIndrømmet, der er lidt søgt og 100% spekulation fra min side, men:
Lejemål? -> Ryk tilbage til start....�� JC??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægDet er vel ikke ligefrem langt ude, men så vidt jeg har læst rygterne de seneste dage virker de meget sikre på, at FCM henter Lasse Heinze tilbage og det offentliggøres meget snart.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægClaus Steinlein er ganske vidst en af de de mest inkompetente ledere i dansk fodbold, hvis ikke den mest inkompetente, men ligefrem at kaste penge efter JC... så dumme tror jeg alligevel ikke der er nogle der er."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægClaus Steinlein er ganske vidst en af de de mest inkompetente ledere i dansk fodbold, hvis ikke den mest inkompetente, men ligefrem at kaste penge efter JC... så dumme tror jeg alligevel ikke der er nogle der er.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægVi er vel parate til at betale noget for at få ham ud af lønlisten .. hvis altså man ser Radza som en 2. keeper..Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Lejemål? -> Ryk tilbage til start....😃 JC??
http://www.bold.dk/nyt/FCM-henter-Heinze-hjemBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment