Andet ville da også være vanvid. Pt har vi Darko Bodul som eneste angriber. Jeg læser lige den foregående sætning igen: Darko Bodul som eneste angriber. Nu ved jeg lidt, hvordan det er at være Blackpool-fan.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Uanset om det er oppe over eller ej, må vi forvente Emil snart er væk... Så begynder jeg i øvrigt at tænke en anelse på et citat af den sidste i 3-kløveren, Falk:
"Det er i hvert fald forkert af mig ikke at tænke tanken. Jeg kan ikke blive ved med at spille på et hold, som slås mod nedrykning. Derfor lurer jeg jo også på, at der kan ske noget her i OB. For der er da potentiale i klubben med spillere som Kadrii, Emil Larsen, Høegh, Spelmann og Ari Skúlason"
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægjeg fik sammen med prisen for kadrii at vide at Emil er på vej væk.... til FCK. vi må se om det holder vand.
- og vi har jo vidst det ville ske, de største talenter skal videre og når OB igen og igen ikke kan præstere mere end bundplaceringer og dårligt spil så må det jo gå som det går......bare fandes ærgerligt at vi ikke kunne sælge dem, uden klausuler og efter de havde brændt en en fantastisk sæson af - så der i det mindste kom nogle ordentlige penge i kassen.
- istedet bliver det vel ikke til meget for kadrii efter en skadesplaget sæson og med kun et år tilbage...og så emil med sin klausul.....ikke mange basseøre der bliver at rutte med
Comment
Comment