Nu er det jo ikke sikkert at det er til start 11-eren. Det har jeg svært ved at tro. Hvis man kan hente en fornuftig backup f.eks til angrebet ( i mangel af bedre smiley med noget over hovedet), med gåpåmod og aggresivitet, for en mindre sum, så synes jeg det er meget fornuftigt.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlægPuha.. Bliver svært at vende sig til, at det er denne hylde, vi kan hente fra nu. Sagt uden kendskab til andre end Fisker dog.
Fisker kan måske sies fra? Han kom "hjem" til sin barndomsklub sidste sommer, og er nærmest allerede en bærende kraft, efter en god sæson.
Han er måske heller ikke lige typen, vi står og mangler mest. Medmindre han er tiltænkt en rolle på kanten. Dermed givet, at vi mister en fløjspiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stifness Se indlægNu er det jo ikke sikkert at det er til start 11-eren. Det har jeg svært ved at tro. Hvis man kan hente en fornuftig backup f.eks til angrebet ( i mangel af bedre smiley med noget over hovedet), med gåpåmod og aggresivitet, for en mindre sum, så synes jeg det er meget fornuftigt.Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægI gør det nemt for FS at bringe denne historie. Vi ERFARE at Morten Beck skifter til OB.
IATror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægGivetvis.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægNu har jeg ikke læst stiften i dag, men det er umiddelbart den samme historie som Nixcha linker til, i det allerførste indlæg i denne tråd den 11. maj.
Dermed ikke sagt det er forkert eller skidt, det kunne nemt være rigtigt og godt, men lidt "old news" stiften bringer, hvis de ikke har mere på deres historie.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet var jeg ikke opmærksom på, jeg beklager at jeg har viderebragt "old news". Jeg kender ikke spilleren og hvis valget er mellem Dalgaard eller ham her så foretrækker jeg TD alene p.gr.a. at han går lige ind i truppen uden nogen "aklimatisering" som er nødvandig med spillere fra eksotiske lande.
Fortsæt endelig med dine morgenlige avisreferater, dem sætter jeg stor pris på - når jeg står op en time eller to senere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægTak fordi du deler ud af din kæmpemæssige insiderviden.Last edited by Sheed; 05-06-2014, 15:28.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægSå må det vel være en af disse. (Går ikke ud fra du mente Albers da andre også har nævnt ham)
Martin Thomsen fra Hobro
Jonas Damborg fra Hobro
Morten Beck fra Silkeborg
Kasper Fisker fra Randers
Han er virkelig en stor dreng, der har spist sin havregrød: Han har en imponerende fysik. Desværre lagde vi mærke til, at han faktisk ikke brugte den specielt godt - det lykkedes ret ofte for Brønshøjs Jacob Berthelsen (mener jeg det var), som oftest manmarkede ham, at komme først på bolden og også vinde de fleste dueller. Hvis han endelig vandt en duel, så tabte han tit andenbolden. Vi var der ikke for at se ham; han var bare påfaldende dårlig, især når man tænker på, at en tank som ham burde kunne bruge sin krop bedre.
Comment
Comment