Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Nemlig, det lyder fornuftigt. Opskriften er som følger:

    1. Man tager et gammelt rygte med pressekilde på, som forum er bekendt med.
    2. Så tilsætter man opdigtet insiderviden ('OB kigger på ...'). Det skønne ved den konstruktion er, at den jo ikke kan be- eller afkræftes, men det lyder skide godt.
    3. Så kommer det vovede: forudsigelsen (f.eks. 'Lasse Nielsen til Randers på mandag'). Hvis forudsigelsen ikke holder stik, jamen så er det heller ikke værre, end at man altid kan sige, at 'det gik galt med handlen lige til sidst'; 'Lasse Nielsen kan ikke lide Dalum/Jesper Hansen/fynske piger med rødt hår' eller den altid sikre gummicheck: "den slags handler er jo komplicerede".

    Op, vupti, så har du lavet pulled pork. Det er vist meget populært:-)
    Ja, ser man det... syntes nu nok det er lidt utroligt at der ikke er mere kritik hmm. eller er der bare mange der holder sig tilbage, fucket!

    Når det er sagt, så skifter han til RANDERS Idag eller Imorgen! jeg ved dette! og det er ikke et rygte længere PUNKTUM

    DonJuan

    Comment


      man kan altid komme med kritik af rygter, men jeg mener at det er gået over gevind efter grisen. anklagerne om gætteri og at man er troll ligger og lurer. Det er en rygtetråd og hvis ens fætters, kammerat kender Lasse Nielsens nabo så er det i min bog et rygte hvis han siger at han skifter til OB. Vi kan godt oprette en tråd der "fakta om transfer efter offentliggørelse på hjemmeside", men det bliver sku noget tamt.
      Jeg har tidligere haft rygter, men min kilde er løbet tør - I andre?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kongen Se indlæg
        man kan altid komme med kritik af rygter, men jeg mener at det er gået over gevind efter grisen. anklagerne om gætteri og at man er troll ligger og lurer. Det er en rygtetråd og hvis ens fætters, kammerat kender Lasse Nielsens nabo så er det i min bog et rygte hvis han siger at han skifter til OB. Vi kan godt oprette en tråd der "fakta om transfer efter offentliggørelse på hjemmeside", men det bliver sku noget tamt.
        Jeg har tidligere haft rygter, men min kilde er løbet tør - I andre?
        Nej, det er ikke gået over gevind. Det er rent øfferi fra først svinet og nu med nick'et Donjuan. De påstande der kommer og har kommet derfra har intet med rygter at gøre. Trolleri i bedste stil og historiefortælling, som ville gøre HC Andersen jaloux

        Comment


          Jeg bliver lige skuffet/irriteret, hver gang jeg går ind i denne tråd. Det er jo endeløst.....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kongen Se indlæg
            man kan altid komme med kritik af rygter, men jeg mener at det er gået over gevind efter grisen. anklagerne om gætteri og at man er troll ligger og lurer. Det er en rygtetråd og hvis ens fætters, kammerat kender Lasse Nielsens nabo så er det i min bog et rygte hvis han siger at han skifter til OB. Vi kan godt oprette en tråd der "fakta om transfer efter offentliggørelse på hjemmeside", men det bliver sku noget tamt.
            Jeg har tidligere haft rygter, men min kilde er løbet tør - I andre?
            Det er så afgjort rygter i det tilfælde du nævner, det er i min bog også helt berettigede rygter hvis man eksempelvis har set Thomas Dalgård spile Backgammon på en cafe i Odense. Det har jeg det fint med, det synes jeg faktisk er interessant. Men når først Svinet, og nu Svinet under nick'et Don Juan gang på gang bruger samme formel på at komme med "rygter", der er frit opdigtede og rent gætværk, så bliver det altså irriterende i længden, og så synes jeg personlgit det er fint at påpege det, selvom det i virkeligheden vel er at give vedkommende hvad han gerne vil have - opmærksomhed. Så ved nærmere eftertanke tror jeg bare jeg ignorerer det fremover.

            Comment


              .
              Last edited by MartiESP; 02-06-2014, 23:53.

              Comment


                i.flg. "Stiften", den skrevne og e-avisen, er Thomas Dalgaard blevet observeret i selskab med Jesper Hansen ved flere lejligheder i Odense. JH vil selvfølgelig ikke kommentere på rygtet, da han bliver spurgt af en journalist.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  i.flg. "Stiften", den skrevne og e-avisen, er Thomas Dalgaard blevet observeret i selskab med Jesper Hansen ved flere lejligheder i Odense. JH vil selvfølgelig ikke kommentere på rygtet, da han bliver spurgt af en journalist.
                  Spændende

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Spændende
                    en effektiv afslutter mangler vi ihvertfald,men han er vel ikke kendt som en hårdt arbejdende angriber der lægger pres på modstanderne, mere som dybdeløber der kommer i ryggen på cf'erne
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      en effektiv afslutter mangler vi ihvertfald,men han er vel ikke kendt som en hårdt arbejdende angriber der lægger pres på modstanderne, mere som dybdeløber der kommer i ryggen på cf'erne
                      Ja altså i hans Randerstid kan jeg huske at han scorede en helvedes masse mål i starten, da Colin Todd lige var kommet til, og han kaldte han Lazyboy dengang. Jeg synes dog han virker meget mere løbevillig og aggressiv nu. Ove Christensen har nok haft fat i ørene på ham flere gange :D

                      Jeg mener afgjort det vil være et fantastisk køb. En mand der scorer så mange mål for et så dårligt hold, vidner i den grad om kvalitet. Desuden lyser det ud af manden at han er sprængtfyldt med selvtillid, og det har vi i den grad også manglet vores forreste mænd har haft de sidste par sæsoner.

                      Comment


                        Hvad mon prisen kan være på sådan en som ham?
                        3-4 millioner?

                        Comment


                          Så ramte historien også tipsbladet

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...raeningsanlaeg

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Så ramte historien også tipsbladet

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...raeningsanlaeg
                            http://mobil.bold.dk/#/nyt/Dalgaard-...B-historie-ned
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Jo jo. Det blev jo også postet i rygtetråden

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Så ramte historien også tipsbladet

                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...raeningsanlaeg
                                Og Dalgaards agent skyder historien ned.

                                http://www.bold.dk/nyt/Dalgaard-agen...B-historie-ned

                                Men det kan jo også bare være noget forhandlingstaktik fordi han vil holde andre klubber varme eller starte en budkrig.

                                Comment

                                Working...
                                X