Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Den Skriggule Tchami Se indlæg
    Hans forår har været elendigt!

    En Rubin Okotie derimod, hvis SøNdErJySkE ikke signer ham permanent, kunne være rigtig spændende, 9 mål i 14 kampe og meget medvirkende til deres overlevelse. Han er nok bare for dyr
    På et elendigt hold. Ideen for OB er jo at købe når de ikke peaker da det er der de er dyrest.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Den Skriggule Tchami Se indlæg
      Hans forår har været elendigt!

      En Rubin Okotie derimod, hvis SøNdErJySkE ikke signer ham permanent, kunne være rigtig spændende, 9 mål i 14 kampe og meget medvirkende til deres overlevelse. Han er nok bare for dyr
      Men han ved hvor målet står

      Comment


        Tror Kadrii og Dalgaard vil supplere hinanden godt. Dalgaard som typen vi kan spille bolden op på, og som samtidig kan mere på egen hånd end Mos. Det kunne blive godt.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          På et elendigt hold. Ideen for OB er jo at købe når de ikke peaker da det er der de er dyrest.
          Men en topscorer i superligaen vil jo også være dyr, uanset hans forår... Og hvor Dalgaard gerne vil til udlandet og tjene lidt ekstra skilling, så er Okotie klar til at blive hængende i Suppen:
          http://www.bold.dk/nyt/Foraars-topsc...liga-i-Danmark
          Striw'd jart - Striw'd blo'!

          Nu vinder vi GULD!

          Kluden Krew - O'ense Internationals!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Den Skriggule Tchami Se indlæg
            Men en topscorer i superligaen vil jo også være dyr, uanset hans forår... Og hvor Dalgaard gerne vil til udlandet og tjene lidt ekstra skilling, så er Okotie klar til at blive hængende i Suppen:
            http://www.bold.dk/nyt/Foraars-topsc...liga-i-Danmark
            Jo jo. Ser bare ikke Okotie som realistisk. Jeg ville være mere end tilfreds hvis Dalgaard kommer med den økonomiske formåen vi har

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jo jo. Ser bare ikke Okotie som realistisk. Jeg ville være mere end tilfreds hvis Dalgaard kommer med den økonomiske formåen vi har
              Helt enig.

              Tror såmænd oveni vi vil kunne få noget fornuftigt ud af Mos, hvis vi får Dalgaard. Mos har været bedst med Skoubo, og jeg tror Dalgaard kan bidrage med nogle af de samme kvaliteter som Skoubo.

              Bare en tanke, hvis Kadrii smutter.

              Comment


                Hvis Falk ryger til FCK (hvilket jeg personligt ikke tror på), så brækker jeg mig. Klubben MÅ simpelthen have udenlandske bud også, og så er det bare at vælge et af dem, uanfægtet om FCK's bud er (markant) højere.

                Bashkim til FCK vil jeg også være rigtig ked af, men det ville dog ikke vær nær så overraskende. Nu er han jo fra København, og det ville jo være nærliggende for ham at komme hjem igen. En spiller af hans karat gider da heller ikke blive hængende i en eller anden provinsklub, der ikke formår at præstere noget der bare minder om at være ambitionsopfyldende.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jo jo. Ser bare ikke Okotie som realistisk. Jeg ville være mere end tilfreds hvis Dalgaard kommer med den økonomiske formåen vi har
                  Hvis vi nu kunne sende Bodul den anden vej, så ville der sikkert ryge en 20-30 kr. af prisen lige der... ;-)
                  Striw'd jart - Striw'd blo'!

                  Nu vinder vi GULD!

                  Kluden Krew - O'ense Internationals!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Helt enig.

                    Tror såmænd oveni vi vil kunne få noget fornuftigt ud af Mos, hvis vi får Dalgaard. Mos har været bedst med Skoubo, og jeg tror Dalgaard kan bidrage med nogle af de samme kvaliteter som Skoubo.

                    Bare en tanke, hvis Kadrii smutter.
                    Kan pt ikke se et scenarie hvor Kadrii ikke skifter.
                    Det skulle da lige være et lægecheck der ikke bliver bestået.
                    OB lader ikke guldfugle gå uden at få penge for dem i nuværende situation.
                    Og er ikke i tvivl om at køberne er der

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Hvis Falk ryger til FCK (hvilket jeg personligt ikke tror på), så brækker jeg mig. Klubben MÅ simpelthen have udenlandske bud også, og så er det bare at vælge et af dem, uanfægtet om FCK's bud er (markant) højere.

                      Bashkim til FCK vil jeg også være rigtig ked af, men det ville dog ikke vær nær så overraskende. Nu er han jo fra København, og det ville jo være nærliggende for ham at komme hjem igen. En spiller af hans karat gider da heller ikke blive hængende i en eller anden provinsklub, der ikke formår at præstere noget der bare minder om at være ambitionsopfyldende.
                      Falk til FCK ville ikke være til at bære.

                      Drømte faktisk forleden nat at Kadrii, Falk og Emil skiftede til FCK i den største danske handel nogensinde.

                      Det var ikke en god drøm

                      Comment


                        Falk til FCK vil få mit røvhul til at trække sig helt op mellem skulderbladene. Noget andet er, jeg kan sgu ikke umiddelbart se Falk som nogen idéel Ståle-spiller. Han ville da nok kunne gøre en god figur, men karrieremæssigt, vil det langt fra være det bedste skifte imo.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
                          Fra en i OB's daglige ledelse: 'Vi håber på en mere fra Viborg med mål i støvlerne'.
                          Tror det er Kevin Niclas Mensah, men kunne nu også godt være Dalgaard som også rygtes her til...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Falk til FCK vil få mit røvhul til at trække sig helt op mellem skulderbladene. Noget andet er, jeg kan sgu ikke umiddelbart se Falk som nogen idéel Ståle-spiller. Han ville da nok kunne gøre en god figur, men karrieremæssigt, vil det langt fra være det bedste skifte imo.
                            Hvis OB sælger Falk til FCK er jeg færdig med klubben - det er at pisse på fans! (men jeg kan heller ikke forestille OB kunne finde på det)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                              Hvis OB sælger Falk til FCK er jeg færdig med klubben - det er at pisse på fans! (men jeg kan heller ikke forestille OB kunne finde på det)
                              Det tror jeg nu nok at de kunne finde på. Alt har en pris. Men mon ikke at begge parter prioriterer udlandet højest.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det tror jeg nu nok at de kunne finde på. Alt har en pris. Men mon ikke at begge parter prioriterer udlandet højest.


                                He: Would you lie with a stranger if he paid you a million pounds?”
                                She: “Yes,” she answered.
                                He: “And if he paid you five pounds?”
                                She: What kind of woman do you think I am?
                                He: We’ve already established that. Now we’re just haggling over the price.

                                Ja, alting har sin pris ;-)

                                Comment

                                Working...
                                X