Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu må det stoppe. OB MÅ have andre muligheder end FCK. Jeg nægter at tro på, at de er den eneste mulighed for at skyde Falk af sted. Slå nu lidt koldt vand i blodet, Jesper Hansen. Transfervinduet er langt, og der er ingen grund til panikhandler som disse. Vil de af med Falk, skal de nok få ham solgt. Han har jo så sandelig vist sig fra sin attraktive side her i foråret.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Men derfor er det vigtigt at vi alligevel lige stopper op og læser første afsnit af Binzer-fans indlæg. Vi skal ikke have nye episoder a la Laursen og LJ.
      Det skal vi naturligvis ikke - men det kan fornuftige mennesker sagtens blive enige om, men vi har ikke ligefrem indflydelse på folk uden for pædagogisk rækkevidde og de findes også i OB-fan-flokken.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Mellem 9 og 12 mio for Falk til en konkurrerende dansk klub - no way...det er ALT, ALT for billigt. Det beløb skal meget højere op, hvis et salg på nogen som helst måde skal kunne forsvares. Samme beløb til en udenlandsk klub - tjoh, det er vel ok.
        Helt enig her.
        Det vil da gøre ondt at miste Falk uanset, men det vil være virkelig slemt til FCK (eller BIF for den sags skyld). Ville ikke kunne bære at se ham i den trøje. Falk er på mange områder et helt særligt talent vi har fået op (mere eller mindre) fra egne rækker, et talent der kommer meget sjældent. Man kan godt ærgre sig over, at vi ikke fik ham op på holdet i en periode hvor vi havde et bedre hold (også for ham selv), for så kunne det nok virkelig være blevet godt.

        Nu her hvor det går så skidt er det mest af alt ham, der giver mig et lille håb om, at vi forholdsvist hurtigt kan vende bøtten og begynde at vinde fodboldkampe igen. Jeg tror ikke jeg er den eneste der har det lidt sådan. Det mener jeg man ville sælge en stor del af hvis man vælger at sælge ham nu her. Det vil simpelthen være et negativt statement af de helt store.

        Det er ikke fordi jeg bilder mig ind, at vi på nogen måde kan bide skeer med FCK, men hvis jeg som fan skulle kunne acceptere/retfærdiggøre det salg overfor mig, skulle det være for en pris hvor man tænkte "ok, i det mindste har vi gjort en økonomisk god handel der kan hjælpe os på andre områder". Og sådan har jeg det bare ikke når jeg hører 9-12 millioner. Det skulle kun være hvis man virkelig virkelig virkelig virkelig havde brug for pengene nu og her (som i øjeblikkeligt lukningstruet), og selvom økonomien er meget presset er det alligevel mit indtryk, at man har mere styr på det end det.

        Comment


          Ved intet om FCK har hørt på Falk, men han ryger IKKE til FCK, han tænker ikke i de baner. Rasmus vil til udlandet og gerne til sommer... Og der spændende klubber, der har hørt på ham. Dette er ikke rygter men facts.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
            Ved intet om FCK har hørt på Falk, men han ryger IKKE til FCK, han tænker ikke i de baner. Rasmus vil til udlandet og gerne til sommer... Og der spændende klubber, der har hørt på ham. Dette er ikke rygter men facts.
            Lyder godt. Må også være det bedste for alle parter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
              Ved intet om FCK har hørt på Falk, men han ryger IKKE til FCK, han tænker ikke i de baner. Rasmus vil til udlandet og gerne til sommer... Og der spændende klubber, der har hørt på ham. Dette er ikke rygter men facts.
              klubskifter á la RF's er vel ikke sltid kun et spørgsmål om hvad klubberne vil, eller ikke vil. Talenter som RF er nød til at karriereplanlægge sin fremtid, og jeg tror at hvis RF har en fornemmelse af at FCK er det bedste sted for ham og hans karriere, så må det blive der han spiller, uanset hvor ondt det end må gøre på os, og at han selv godt ved at det ikke er populært/velset blandt fans. Jeg håber sandelig ikke han skifter til en anden dansk klub, men vi må erkende at risikoen er til stede med den situation OB tilsyneladende er i.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Ved ikke hvad Falk ville gøre, hvis han og hans rådgivere (manager og far) anbefalede FCK som det bedste for hans karriere. Men det gør de ikke. Ting kan selvfølgelig ændre sig, men ville blive meget overrasket, hvis ikke Falk er at finde i enten Odense, Holland eller Tyskland til august...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                  Ved ikke hvad Falk ville gøre, hvis han og hans rådgivere (manager og far) anbefalede FCK som det bedste for hans karriere. Men det gør de ikke. Ting kan selvfølgelig ændre sig, men ville blive meget overrasket, hvis ikke Falk er at finde i enten Odense, Holland eller Tyskland til august...
                  lyder spændende og som du har lidt mere viden end du faktisk giver udtryk for 👍 jeg ANER ikke hvad jeg skal tro eller håbe i fht. RF og mulige klubskifter, men jeg håber da han forlænger med 4 år i OB og siger at han kun skifter til Bayern eller Barca hvis klubberne kan blive enige om en passende transfer 😜
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    lyder spændende og som du har lidt mere viden end du faktisk giver udtryk for  jeg ANER ikke hvad jeg skal tro eller håbe i fht. RF og mulige klubskifter, men jeg håber da han forlænger med 4 år i OB og siger at han kun skifter til Bayern eller Barca hvis klubberne kan blive enige om en passende transfer 

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      lyder spændende og som du har lidt mere viden end du faktisk giver udtryk for  jeg ANER ikke hvad jeg skal tro eller håbe i fht. RF og mulige klubskifter, men jeg håber da han forlænger med 4 år i OB og siger at han kun skifter til Bayern eller Barca hvis klubberne kan blive enige om en passende transfer 
                      Please no!!! hverken Bayern eller Barca....(Dortmund eller Real tak.....)
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Please no!!! hverken Bayern eller Barca....(Dortmund eller Real tak.....)
                        who gives a flying fu.. ;-)
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          lyder spændende og som du har lidt mere viden end du faktisk giver udtryk for 👍 jeg ANER ikke hvad jeg skal tro eller håbe i fht. RF og mulige klubskifter, men jeg håber da han forlænger med 4 år i OB og siger at han kun skifter til Bayern eller Barca hvis klubberne kan blive enige om en passende transfer 😜
                          Ved ikke mere end det jeg skriver, men det jeg skriver er ikke gætterier, men noget jeg ved... Den jeg har det fra ved hvad der sker omkring Falk og ser ingen grund til han skulle lyve for mig... Men som sagt der er lang til 31 august, så meget kan ske...

                          I øvrigt er Jakob Laursen bestemt ikke død. Alle tre parter er åbne for forlængelse og der snakkes seriøst om en kontrakt...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                            Ved ikke mere end det jeg skriver, men det jeg skriver er ikke gætterier, men noget jeg ved... Den jeg har det fra ved hvad der sker omkring Falk og ser ingen grund til han skulle lyve for mig... Men som sagt der er lang til 31 august, så meget kan ske...

                            I øvrigt er Jakob Laursen bestemt ikke død. Alle tre parter er åbne for forlængelse og der snakkes seriøst om en kontrakt...
                            dagens bedste nyhed

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Makrellen Se indlæg
                              Ved ikke mere end det jeg skriver, men det jeg skriver er ikke gætterier, men noget jeg ved... Den jeg har det fra ved hvad der sker omkring Falk og ser ingen grund til han skulle lyve for mig... Men som sagt der er lang til 31 august, så meget kan ske...

                              I øvrigt er Jakob Laursen bestemt ikke død. Alle tre parter er åbne for forlængelse og der snakkes seriøst om en kontrakt...
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Er der lige en der vil "fill me in" jeg går ikke ud fra det er oldien Jacob Laursen frs FCK og Derby der er tale om her 👌 er det ham Manure har haft til prøvetræning
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X