Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

    Allerede ... ja, der er jo allerede hentet en i form af Azer og vi kan vel nok forvente at Løffe ikke får forlænget så ..

    http://onside.dk/superligaen/svensk-back-ville-gerne-have-vaeret-til-superligaen

    Får JBL ikke forlænget er der da en mulighed her for backup til Ari .




    #2
    Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

    Ja, vi skal jo til det.

    Største ønske fra mig lige nu vil være at finde en god CB, som kan overtage fra AMC.

    Dernæst er der også noget omkring HB, Ruud forlænger næppe.

    Men begge dele kan jo vente til sommeren, hvis ikke den rette løsning viser sig.

    En trejde ting der kunne være rar, var at trimme truppen lidt på de yderste mandater, heldigvis er der en del naturlig afgang i sommeren 2014.

    Som det er lige nu, vil jeg godt sælge vinduet for, at der ikke sker andet end Løffe forsvinder og Azer kommer.



    Comment


      #3
      Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

      Polle: Ja, vi skal jo til det.

      Største ønske fra mig lige nu vil være at finde en god CB, som kan overtage fra AMC.

      Dernæst er der også noget omkring HB, Ruud forlænger næppe.

      Men begge dele kan jo vente til sommeren, hvis ikke den rette løsning viser sig.

      En trejde ting der kunne være rar, var at trimme truppen lidt på de yderste mandater, heldigvis er der en del naturlig afgang i sommeren 2014.

      Som det er lige nu, vil jeg godt sælge vinduet for, at der ikke sker andet end Løffe forsvinder og Azer kommer.


      det vil jo så betyde at både Falk og Emil og BK stadig er iblandt os det sælger jeg den også gerne for men det er næppe sandsynligt med det niveau de 2 første har vist i år
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

        Med Azer på må man gå ud fra midtbanesnak er ovestået. Ønskede afgange: Løffen, N'Koum, KV, JC og Bodul

        Ønskede tilgange: en CB = Magnus Troest, håber man kunne lokke ham hjem. Ellers anden god CB mellem 23-30 med noget international erfaring.en keeper - Tror ikke Radza er klar, så en anden end JC - er så træt af ham.Hvis Ruud forsvinder en ny HB - gerne en der kan lægge et indlæg tak :-)

        Iøvrigt flot arbejde i JH's første vindue.

        Comment


          #5
          Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

          Valluga:Med Azer på må man gå ud fra midtbanesnak er ovestået. Ønskede afgange: Løffen, N'Koum, KV, JC og Bodul

          Ønskede tilgange: en CB = Magnus Troest, håber man kunne lokke ham hjem. Ellers anden god CB mellem 23-30 med noget international erfaring.en keeper - Tror ikke Radza er klar, så en anden end JC - er så træt af ham.Hvis Ruud forsvinder en ny HB - gerne en der kan lægge et indlæg tak :-)

          Iøvrigt flot arbejde i JH's første vindue.
          hvordan vil du komme af med JC?

          Troest har lige fået ny klub...

          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

            Jeg syntes vi skal komme af med Cedrik hvis han ikke vil lejes ud må vi ophæve hans kontrakt. Tror ikke der er nogen der gider betale for ham.

            Comment


              #7
              Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

              Løvkvist_jr.:Jeg syntes vi skal komme af med Cedrik hvis han ikke vil lejes ud må vi ophæve hans kontrakt. Tror ikke der er nogen der gider betale for ham.
              Det kan man ikke, hvis ikke spilleren selv er med på den. Tvivler på at han kan finde nogen der vil give ham 70.000 om måneden for hans evner...

              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #8
                Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                Nu er jeg ikke lige på JC raus holdet pt., det kan selvfølgelig ændre sig, jeg har før været medlem. Skulle han dumpe resten af efteråret og vi handler af med ham (umiddelbart s-i-n-d-s-s-y-g-t dyrt), så er den oplagte vel Kim C. fra FCK der koster gratis pr. 31.12.13.

                Jeg ville dog elske, hvis vi holdt JC i gang en 4-10-16 måneder endnu og så lod Radza overtage. Ser vi på de første 7 kampe over en kam, så har han bestået, i hvert fald i min verden. Wiland, Hradecky og Rønnow har også kostet i denne sæson.

                Drømmesigningen (imo) til CB er Aab´s Lasse Nielsen (fri til sommer), men han finder nok noget sjovere end os tror jeg, eller det gør han ikke, men han finder nok noget han tror der er sjovere end os

                HB, der hælder jeg stadig til Silkeborg (Flinta eller DAP).

                Comment


                  #9
                  Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                  Løvkvist_jr.:Jeg syntes vi skal komme af med Cedrik hvis han ikke vil lejes ud må vi ophæve hans kontrakt. Tror ikke der er nogen der gider betale for ham.
                  Men nu er det ikke sådan, at man bare uden videre kan ophæve en kontrakt. hvis det skulle kommer derhen, skal han jo have kompensation, og så er vi jo lige vidt, er det så ikke bedre, trods alt at bruge ham som back-up og håbe han udvikler sig.

                  Comment


                    #10
                    Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                    Polle:Nu er jeg ikke lige på JC raus holdet pt., det kan selvfølgelig ændre sig, jeg har før været medlem. Skulle han dumpe resten af efteråret og vi handler af med ham (umiddelbart s-i-n-d-s-s-y-g-t dyrt), så er den oplagte vel Kim C. fra FCK der koster gratis pr. 31.12.13.

                    Jeg ville dog elske, hvis vi holdt JC i gang en 4-10-16 måneder endnu og så lod Radza overtage. Ser vi på de første 7 kampe over en kam, så har han bestået, i hvert fald i min verden. Wiland, Hradecky og Rønnow har også kostet i denne sæson.

                    Drømmesigningen (imo) til CB er Aab´s Lasse Nielsen (fri til sommer), men han finder nok noget sjovere end os tror jeg, eller det gør han ikke, men han finder nok noget han tror der er sjovere end os

                    HB, der hælder jeg stadig til Silkeborg (Flinta eller DAP).
                    En ting er at lave et drop, det har alle målmænd lavet. Noget andet er at skabe så meget usikkerhed som JC gør, jeg er faktisk rystet over hvor elendig en påvirkning han har på holdet, og hvor hamrende usikkert han agerer. Troede noget af det han trods alt kunne, var at udstråle autoritet og tiltro.

                    Havde forhåbninger om, han kunne finde sit topniveau, nu når vi hang på ham, men selvom han overvandt sine skader, er det en temmelig sølle udgave af JC der står i det mål, han er vel den ringest præsterende målmand so far i denne sæson.

                    Comment


                      #11
                      Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                      Forventet salg:

                      - Rasmus Falk (evt sommer)

                      - Emil Larsen



                      Nødvendige salg:

                      - Cedric N'Koum (Håber stadig)

                      - Vadocz (Utroligt hans moral kan falde så meget)



                      Stopper:

                      - Løffe



                      - Kadrii er forhåbentligt tilbage - men skal nok bruge en halvsæson til at spille sig varm igen.

                      - Mos smutter til sommer (tror ikke på nogen købsklausul - var der heller ikke med Toutuo i EfB (staveplade))



                      ØNSKE (Need to have):

                      Højre back: Utroligt Ruud stadig er her. Havde været det rigtige at skyde ham afsted, men man har ikke kørt nogen i stilling til at tage over. Ung sulten spiller, med offensive kvaliteter. Rurik Gislason - kunne omskoles når han kommer tilbage efter sit mislykkedes ophold.

                      Midterforsvarer: Syntes AMC har gjort det fint, hvis vi ser bort fra GF kampen. Virker langsom. Dårlig i opspillet. En mellemerfaren spiller, a la Magnus Troest ville være et ønske.

                      Kantspiller (2-3 stks): Til at tage over efter Larsen og Falk. Ufatteligt langt niveau forskel på Falk og Larsen og deres Subs, Løffe og Cedric. Kan ikke hitte ud af om Susan er tiltænkt en kant plads.



                      Nice to have.

                      Målmand. JC er ikke fremtiden og Radza er kun 19 år.

                      Angriber. Til at afløse Mos når han smutter til sommer. Tror ikke på Bodul. Og Skoubo stopper også om sommeren.



                      Comment


                        #12
                        Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                        Jeg må sige at netop på målmandspladsen og centerforsvaret virker det som om der er en helt klar plan.

                        centerforsvaret: AMC har udløb til sommer. DH har haft sin ilddåb, men har åbenlyst haft et behov for at komme lidt ud af mediernes søgelys. det betyder så at KL har fået chancen, og grebet den. Mon ikke vi i løbet af sæsonen vil se AMC spille mindre og mindre?

                        For mig virker det derfor logisk at vores centrale forsvar fra næste sommer hedder DH og KL. på det tidspunkt har de begge haft tid til at spille sig på holdet, de har haft en forårssæson hvor de forhåbentlig har spillet nogle kampe sammen og de har en alder hvor de skal spille fast hvis talentet skal forløses.

                        Dette betyder så at der er brug for noget rutine i bagkæden, hvilket Ruud og JC bidrager med for nuværende. Ruud ryger sandsynligvis til vinter (eller senest til sommer), derfor kan vi godt indstille os på at JC får en sæson udover den igangværende. Det passer også meget godt med hans kontraktudløb.

                        fra sommeren 2014 hedder det altså JC på mål, KL og DH i det centrale forsvar. KL og DH får så en hel sæson sammen inden der skal skiftes målmand i 2015. på det tidspunkt er Radza ved at have en god alder og kan så få chancen derfra.



                        Jeg ved det godt. det er lidt af en omvej for at komme frem til pointen:

                        JC slipper vi ikke af med under nogen omstændigheder før kontraktudløb. (Her tages dog forbehold for force majeure)

                        Comment


                          #13
                          Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                          Polle:Ja, vi skal jo til det.

                          Største ønske fra mig lige nu vil være at finde en god CB, som kan overtage fra AMC.

                          Dernæst er der også noget omkring HB, Ruud forlænger næppe.

                          Men begge dele kan jo vente til sommeren, hvis ikke den rette løsning viser sig.

                          En trejde ting der kunne være rar, var at trimme truppen lidt på de yderste mandater, heldigvis er der en del naturlig afgang i sommeren 2014.

                          Som det er lige nu, vil jeg godt sælge vinduet for, at der ikke sker andet end Løffe forsvinder og Azer kommer.


                          - mit største ønske er noget forudseendhed, at erstatninger hentes allerede til vinter - så de kunne spilles ind og være klar til efter sommer for alvor, og enig i hvad der bør prioriteres en hb og cb.

                          kunne der så blive ryddet lidt op gjorde det bestemt ikke noget



                          Comment


                            #14
                            Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                            mhbp:
                            Polle: Ja, vi skal jo til det.

                            Største ønske fra mig lige nu vil være at finde en god CB, som kan overtage fra AMC.

                            Dernæst er der også noget omkring HB, Ruud forlænger næppe.

                            Men begge dele kan jo vente til sommeren, hvis ikke den rette løsning viser sig.

                            En trejde ting der kunne være rar, var at trimme truppen lidt på de yderste mandater, heldigvis er der en del naturlig afgang i sommeren 2014.

                            Som det er lige nu, vil jeg godt sælge vinduet for, at der ikke sker andet end Løffe forsvinder og Azer kommer.


                            - mit største ønske er noget forudseendhed, at erstatninger hentes allerede til vinter - så de kunne spilles ind og være klar til efter sommer for alvor, og enig i hvad der bør prioriteres en hb og cb.

                            kunne der så blive ryddet lidt op gjorde det bestemt ikke noget


                            oprydningen kommer vel af sig selv på et tidspunkt, men jeg forstår hvad du skriver at Cedric m.fl. skal forsøges at blive lejet ud for at få endnu mere kvalitet ind i truppen og slippe af med dem der ikke har udsigt til reel spilletid, og ikke som personer passer til visionen om fynske talenter. Forudseennheden er jeg sikker på TB og JH har styr på men ligenu tror jeg ikke AMC er til at undvære af mange grunde på trods af svingende spillemæssige årsager, og slutteligt er det vel ikke udelukket at Ruud forsætter på nye vilkår hvis ingen andre byder sig til

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Re: Transfervinduet vinteren 2013/2014 - ønsker og muligheder

                              Jeg ved det ikke - vil bare meget gerne af med ham :-)Ja Troest er i en lille klub med stadion til 5000 mennesker, og det tænker jeg han bliver træt af :-) De har også kun skrevet kort kontrakt med ham, så måske kunne han lokkes hjem :-)Lasse Nielsen er også nævnt her, og det ville også være lækkert, men den tror jeg ikke på.

                              Comment

                              Working...
                              X