Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til OB - AaB 4. december 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt til OB - AaB 4. december 2020

    Vi har haft en god snak med Marco Lund inden kampen mod AaB i morgen aften. Vi kommer ind på det svingende spil, kampen i morgen og hvor vigtig tre point er, ligesom vi også lige runder hans kontraktsituation.

    http://obstruktion.dk/marco-lund-sel...point-mod-aab/

    #2
    Jeg springer kampen over idag. Jeg orker simpelthen ikke mere elendighed for en stund. Dagens kamp ender nok i et nederlag desværre og ved ikke at skulle se kampen kan det måske være at det lige knap ødelægger så meget af weekenden.

    God weekend derude

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg springer kampen over idag. Jeg orker simpelthen ikke mere elendighed for en stund. Dagens kamp ender nok i et nederlag desværre og ved ikke at skulle se kampen kan det måske være at det lige knap ødelægger så meget af weekenden.

      God weekend derude
      Jeg kan godt følge dig. Vi optager kampen, og jeg tøver ikke med at spole hvis det bliver for håbløst. Af samme grund er jeg ikke at finde i kongrescenteret.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #4
        Den manglende aktivitet i denne tråd viser da meget godt, hvor inderligt ligegyldige OB efterhånden er blevet for de fleste. Jeg springer også kampen over i TV - orker ikke at have de mange forskellige kanaler.
        Om kampen, så er det måske den bedste chance før Jul (pokalkampen undtaget), for at få point(s). Udtrykket på banen kommer til at betyde meget - vil spillerne kæmpe for JM? For det er vel ved at være hans sidste chance, hvis han også vil være træner efter juleferien? Eller "slår de op i banen", og fyrer ham? For mig er det nok det mest spændende ved kampen.
        1 til 3 point i de sidste kampe inden Jul burde holde os i nogenlunde afstand fra Lyngby og Horsens - sørgeligt, at det er den vej, vi skal se. For mig er top-6 væk, og selv om vi skulle ramme en god stime, så er holdet simpelt hen ikke til mere, end de viser nu. Sørgeligt.
        God kamp, derude :)

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg springer kampen over idag. Jeg orker simpelthen ikke mere elendighed for en stund. Dagens kamp ender nok i et nederlag desværre og ved ikke at skulle se kampen kan det måske være at det lige knap ødelægger så meget af weekenden.

          God weekend derude
          Håber du kommer at fortryde det og håber at opleve en klar reaktion af holdet efter skuffelsen i Randers. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            10 års dagen for Helveg afskedskamp og en 6-0 sejr. Det var et helt andet stærkt hold dengang, og dagens opstilling viser meget godt hvor langt ned der er skruet på ambitionsniveauet.
            0-6 er et mere realistisk bud på aftenens kamp.
            Når Horsens er rykket ned efter sæsonen må OB være superligaens mest ligegyldige hold.

            Comment


              #7
              Både Tverskov, JJ og Skjelvik ude med skader. Skal et mirakel til hvis vi skal have point i denne kamp

              Comment


                #8
                WTF..... har ikke fået for mange fredagsøl endnu, men ser jeg syner

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-til-aab-kamp/

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Håber du kommer at fortryde det og håber at opleve en klar reaktion af holdet efter skuffelsen i Randers. :-)
                  Godt vi har dig Andreas ! Kan du ikke scoute en tysk træner der kan overtales til at komme herop?
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    #10
                    Skader:
                    3. Alexander Juel
                    6. Jeppe Tverskov
                    14. Jens Jakob Thomasen
                    15. Max Fenger
                    16. Jørgen Skjelvik
                    19. Aron Elís Thrándarson

                    Hmmm...... det mønster har jeg set før

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                      Godt vi har dig Andreas ! Kan du ikke scoute en tysk træner der kan overtales til at komme herop?
                      En tysk træner? Det er svært. Kunne god lide Mirko Slomka som lykkedes at skabe meget i Hannover dertid med små økonomiskt råderum i forhold til konkurrencen og som var også en rigtig god træner i Schalke dertid. Synes han stod for frisk og interessant fodbold. Men til sidst var han ikke særlig succesfuldt. Det gik galt i Hamburg (men HSV er et galehus), i KSC og på hans anden tur med Hannover. Han virker som en rolig fyr som kigger på atmosfæren og livsstil og om det tilpasser. Så Odense kan til mindst tilbyde ham meget men om OB kan tilbyde nok? ;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
                        Skader:
                        3. Alexander Juel
                        6. Jeppe Tverskov
                        14. Jens Jakob Thomasen
                        15. Max Fenger
                        16. Jørgen Skjelvik
                        19. Aron Elís Thrándarson

                        Hmmm...... det mønster har jeg set før
                        Ja, det er et sted i Guineabugten, hvis du ser på differencerne i deres rygnumre


                        Beklager, det er fredag og jeg skal lige om lidt fremlægge noget budgetværk, som næsten er lige så spændende som vores spil i øjeblikket !

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                          Den manglende aktivitet i denne tråd viser da meget godt, hvor inderligt ligegyldige OB efterhånden er blevet for de fleste. Jeg springer også kampen over i TV - orker ikke at have de mange forskellige kanaler.
                          Om kampen, så er det måske den bedste chance før Jul (pokalkampen undtaget), for at få point(s). Udtrykket på banen kommer til at betyde meget - vil spillerne kæmpe for JM? For det er vel ved at være hans sidste chance, hvis han også vil være træner efter juleferien? Eller "slår de op i banen", og fyrer ham? For mig er det nok det mest spændende ved kampen.
                          1 til 3 point i de sidste kampe inden Jul burde holde os i nogenlunde afstand fra Lyngby og Horsens - sørgeligt, at det er den vej, vi skal se. For mig er top-6 væk, og selv om vi skulle ramme en god stime, så er holdet simpelt hen ikke til mere, end de viser nu. Sørgeligt.
                          God kamp, derude :)
                          Jeg tror det kommer til at blive grimt i dag. Har man set Aab så er de altså et hold, som spillemæssigt nok er det dygtigste sammen med FCM lige nu. De spillede meget lige op med dem i Herning forleden og jeg så dem knuse Bøf i en halvleg tidligere på sæsonen også, hvor kun deres manglende top-angriber var skyld i de ikke vandt større. Aab er skide gode og desværre virker ligegyldigheden omkring OB til ikke kun at omhandle os fans. Spillerne ser også trykkede ud, for vi venter jo allesammen bare på OB trykker på knappen og losser JM ud. Det er helt uundgåeligt, selvom det ikke nødvendigvis er JM's skyld, for klubben på både træner og ledelsesfront har malet sig op i et hjørne, hvor der skal nye boller på suppen. Det tynger selvfølgelig spillerne og når vi har den trup vi har, så skal der luftforandring til på kort sigt og så må klubben snart i mere alvorlig grad lægge en linje for hvad der skal ske på længere sigt, så vi ikke igen står om 2 år og skal skaffe ny træner

                          Comment


                            #14
                            Den største skuffelse vil for mig være, hvis ikke vi har den rette mentalitet i dag. Taktisk og teknisk regner jeg med, at vi lige meget hvad bliver udklasseret. Men hvis det bliver endnu en kamp, hvor vi er usamhængende i pres og samspil, ikke virker til at trække i samme retning og generelt ikke virker synderligt påvirket af at være i gang med en miserabel sæson, så giver jeg snart op.

                            Tænk sig at man skal ende med at sidde og drømme sig til at være et hold a la Randers eller Bo Henriksens Horsens, hvor man i det mindste ikke er i tvivl om, at det er et forenet og hårdt-arbejdende hold der går på banen hver gang....

                            Comment


                              #15
                              Mit barnebarn får 1. halvleg på tv. Jeg satser på at se den anden. Normalt ser jeg begge - og lider.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment

                              Working...
                              X