Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til OB - AaB 4. december 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Mit barnebarn får 1. halvleg på tv. Jeg satser på at se den anden. Normalt ser jeg begge - og lider.
    Hvis de spiller som sidst, så er det børnemishandling.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Hvis de spiller som sidst, så er det børnemishandling.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Opondo Back in Town, tror vi vinder denne kamp.

        Comment


          #19
          Er generelt enig i den tone der er herinde. Glæder mig ikke til den her kamp overhovedet, ikke fordi AaB er så skræmmende men simpelthen fordi jeg ikke gider se flere af de samme fejl som sædvanligt.
          Du kan jo oddse hele formuen på store personlige fejl, dårlige førstegangs berøringer og pinlige afleveringer. Der er for mange fejl. Pilen peger på JM og MH. Så er der også en mere grundlæggende og større pil, der peger i retning af direktionen, men altså.... Not gonna chance anyway

          beklager gylden, det skulle bare lige ud.

          Comment


            #20
            Ligegyldigheden er det værste der kan ramme en fodbold klub Og fans. Den lurer også hos mig. Men syntes at historien viser, at netop som det ser mest sløjt ud, og interessen svinder, så popper JM op og vinder sig tid, og lidt tro fra os og medier igen. Jeg er overhovedet ikke imponeret eller skræmt over AaB. Jeg ser os have fine chancer i aften, og er sikker på at vi får mindst det ene point. Hvor ville jeg ønske vi satsede på fart med Sabbi og Hylle på banen samtidig. Kom nu striberne.....2-0

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Ligegyldigheden er det værste der kan ramme en fodbold klub Og fans. Den lurer også hos mig. Men syntes at historien viser, at netop som det ser mest sløjt ud, og interessen svinder, så popper JM op og vinder sig tid, og lidt tro fra os og medier igen. Jeg er overhovedet ikke imponeret eller skræmt over AaB. Jeg ser os have fine chancer i aften, og er sikker på at vi får mindst det ene point. Hvor ville jeg ønske vi satsede på fart med Sabbi og Hylle på banen samtidig. Kom nu striberne.....2-0
              Helt enig. En sejr i aften er meget, meget vigtigt. Vi er desværre igen ramt på skadefronten men så skal de som rykker op nu i start-11 bare gribe chancen! Det vigtigste er at de viser nosser og kæmper fra første minut til sidste fløjt. Kan leve med alt men ikke med en sløj indsats. De bærer ligaens smukkeste trøje og de skal vise at de fortjener det. Der skal 11xOlli-Lund-indstilling på banen. Tror på sejr men hvis det skulle gå galt så skal de dø med støvlerne på. Alt andet er uacceptabelt.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Ligegyldigheden er det værste der kan ramme en fodbold klub Og fans. Den lurer også hos mig. Men syntes at historien viser, at netop som det ser mest sløjt ud, og interessen svinder, så popper JM op og vinder sig tid, og lidt tro fra os og medier igen. Jeg er overhovedet ikke imponeret eller skræmt over AaB. Jeg ser os have fine chancer i aften, og er sikker på at vi får mindst det ene point. Hvor ville jeg ønske vi satsede på fart med Sabbi og Hylle på banen samtidig. Kom nu striberne.....2-0


                Har samme fornemmelse som dig, tror det kan være en af de kampe hvor holdet overrasker og spiller en stærk og god kamp, det har holdet bevist at de kan ryste ud af ærmet i nogle tilfælde, når alt går op i en højere enhed(få skader og de unge dygtige spiller leverer..

                Derfor skal vi ikke afskrive top 6, det kan sagtens lade sig gøre, det kræver bare en tættere frekvens af gode kampe.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Helt enig. En sejr i aften er meget, meget vigtigt. Vi er desværre igen ramt på skadefronten men så skal de som rykker op nu i start-11 bare gribe chancen! Det vigtigste er at de viser nosser og kæmper fra første minut til sidste fløjt. Kan leve med alt men ikke med en sløj indsats. De bærer ligaens smukkeste trøje og de skal vise at de fortjener det. Der skal 11xOlli-Lund-indstilling på banen. Tror på sejr men hvis det skulle gå galt så skal de dø med støvlerne på. Alt andet er uacceptabelt.
                  Enig!

                  Sammen, for klubben, for byen for altid

                  Comment


                    #24
                    Vi starter med
                    Oliver Ryan Kasper M.Lund O Lund
                    Okisun Drachmann Kløve
                    Sabbi Jebali Frø

                    Opondo på bænken som eneste midtbane og Drachmann er vel ikke klar for 90 minutter. Så lad os håbe at.ingen går i stykker og drengene ved at de skylder efter Randers-kampen.
                    ​​​​​​
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Vi starter med
                      Oliver Ryan Kasper M.Lund O Lund
                      Okisun Drachmann Kløve
                      Sabbi Jebali Frø

                      Opondo på bænken som eneste midtbane og Drachmann er vel ikke klar for 90 minutter. Så lad os håbe at.ingen går i stykker og drengene ved at de skylder efter Randers-kampen.
                      ​​​​​​
                      Same shit. På papiret så burde det faktisk være, en ret solid midtbane. Jeg frygter mere duellerne imellem Lucas.A og 2 x Lund.
                      Last edited by sinus; 04-12-2020, 18:26.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        #26
                        Ja kreativ kan man ikke kalde JM. Mere af det samme. Hvorfor ikke prøve Hylle på en kant? Eller Gudjonhson på toppen?

                        Jebali, Sabbi og Frø er alle ekstremt ego i deres spil. Talentet er tydeligt, men udover FCK kampen har de jo ikke fungeret sammen.
                        Et bud kunne jo være Hylle - Gudjonson - Sabbi og så med en masse indlæg og en enorm fart i omstillinger

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                          Ja kreativ kan man ikke kalde JM. Mere af det samme. Hvorfor ikke prøve Hylle på en kant? Eller Gudjonhson på toppen?

                          Jebali, Sabbi og Frø er alle ekstremt ego i deres spil. Talentet er tydeligt, men udover FCK kampen har de jo ikke fungeret sammen.
                          Et bud kunne jo være Hylle - Gudjonson - Sabbi og så med en masse indlæg og en enorm fart i omstillinger
                          Enig.... hvad var planen egentlgt med at leje Gudjonhson

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Vi starter med
                            Oliver Ryan Kasper M.Lund O Lund
                            Okisun Drachmann Kløve
                            Sabbi Jebali Frø

                            Opondo på bænken som eneste midtbane og Drachmann er vel ikke klar for 90 minutter. Så lad os håbe at.ingen går i stykker og drengene ved at de skylder efter Randers-kampen.
                            ​​​​​​
                            Fuck en skod midtbane , dog kunne det være endnu mere tåkrummende ringe hvis Aron spillede i stedet for JD selvom han endnu ikke er oppe i gear.

                            Håber drengene gør vores værste frygt til skamme, håber især Frø spiller en kongekamp
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Enig.... hvad var planen egentlgt med at leje Gudjonhson
                              Plan og OB , arrrghhhhh vel?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Jeg syntes faktisk Aab har et fint og sikkert top 6 hold.
                                Ol laver vel de sædvanlige 5 mega fejl, får kort og begår straffe.
                                Svært at tro på sejr. Men hvis Jebali og Sabbi ramer topniveau og Okosun kvæler Thelufsen i luften så håber jeg de 10%chance for sejr bliver udmøntet

                                Comment

                                Working...
                                X