Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Enig. OB er traditionelt synonym med Old Boys. Det vil vi blive ved med.
    vi har tidligere sagt vi vil bruge ungdom, og så brugt de gamle, middelmådige spillere.

    Desuden har vi lige forlænget med kløve og jebali. Og hentet Skjelvik og Bashkim på en lang kontrakt. (Jeg er glad for Bashkim handlen, jebali forlængelsen især var skuffende)

    Vi vil fortsat se tilfældige, ligegyldige handler med 27-29 årige spillere, som f.eks. okusun.

    det er Hemmingsens stil tror jeg.
    Enig. Hemmingsen har jo fået en gylden mulighed for at starte den nye strategi op. Men det er rigtig svært at se hvad han forsøget at implementere. Symboliseret ved at Østrøm ikke kommer ind, da CL må gå ud i seneste kamp.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

      Enig. Hemmingsen har jo fået en gylden mulighed for at starte den nye strategi op. Men det er rigtig svært at se hvad han forsøget at implementere. Symboliseret ved at Østrøm ikke kommer ind, da CL må gå ud i seneste kamp.
      ..og Vestergaard der ikke er udtaget. Men jeg tror nu ikke nogen af dem har været klar til at spille. Alle andre forklaringer giver jo ikke mening.

      det er klart, hvis Ørstrøm siddet derude og er helt klar og man smider aron på back alligevel, så er der noget galt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        ..og Vestergaard der ikke er udtaget. Men jeg tror nu ikke nogen af dem har været klar til at spille. Alle andre forklaringer giver jo ikke mening.

        det er klart, hvis Ørstrøm siddet derude og er helt klar og man smider aron på back alligevel, så er der noget galt.
        Ikke for at forsvare noget.. Men U19 er igang igen og begge spiller 90+ minutter hvergang. Og oftest er det dagen før eller efter. Christian Vestergaard har vidst pt ikke helbreddet til meget mere. Han er lidt skrøbelig.
        Men det skal selvfølgelig ikke være en undskyldning. Bare en begrundelse

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ikke for at forsvare noget.. Men U19 er igang igen og begge spiller 90+ minutter hvergang. Og oftest er det dagen før eller efter. Christian Vestergaard har vidst pt ikke helbreddet til meget mere. Han er lidt skrøbelig.
          Men det skal selvfølgelig ikke være en undskyldning. Bare en begrundelse
          Helt fint, tak for info.
          men hvis superligatruppen ikke har nogen forsvarsspiller på bænken, så må det da prioriteres. Så må u 19 låne fra u 17, eller hvad ved jeg.

          Det er vel et spørgsmål om vilje til at bruge de unge og prioritet. Imo

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Helt fint, tak for info.
            men hvis superligatruppen ikke har nogen forsvarsspiller på bænken, så må det da prioriteres. Så må u 19 låne fra u 17, eller hvad ved jeg.

            Det er vel et spørgsmål om vilje til at bruge de unge og prioritet. Imo
            Helt enig. Den eneste vej frem. Man kan jo se at Aab og AGF spiller Ross og Hausner ofte. Også selvom det koster mål med jævne mellemrum.

            Pt når vi scorer absolut ingen mål er vi bare også nød til at holde buret rent eller på max 1 for at få point. Så går man måske med det sikre. Havde vi bare en offensiv der lavede 2-4 mål pr kamp var det måske lidt lettere.

            igen. Bare en mulig begrundelse

            Comment


              Vil gerne kaste et tykt navn i puljer:
              Steffen Baumgart stopper i Paderborn i sommeren. Han står for frisk offensivfodbold. Læste et interview hvor han udtalte at han stopper i Paderborn fordi han vil gerne noget nyt, gerne også i udlandet uden at preferere en liga. Ville være en klasse-signing hvis OB kunne hente ham.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Vil gerne kaste et tykt navn i puljer:
                Steffen Baumgart stopper i Paderborn i sommeren. Han står for frisk offensivfodbold. Læste et interview hvor han udtalte at han stopper i Paderborn fordi han vil gerne noget nyt, gerne også i udlandet uden at preferere en liga. Ville være en klasse-signing hvis OB kunne hente ham.
                Kan du ikke sende forslaget til Hemme, alt der kan hindre at der vælges fra den triste danske træner genbrugs karrusel er velkomment.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Helt enig. Den eneste vej frem. Man kan jo se at Aab og AGF spiller Ross og Hausner ofte. Også selvom det koster mål med jævne mellemrum.

                  Pt når vi scorer absolut ingen mål er vi bare også nød til at holde buret rent eller på max 1 for at få point. Så går man måske med det sikre. Havde vi bare en offensiv der lavede 2-4 mål pr kamp var det måske lidt lettere.

                  igen. Bare en mulig begrundelse
                  Jamen igen, du har sikkert ret.

                  Men det er jo min pointe i reneste form - man kommer ikke til at satse på ungdommen. Hver gang det spidser til, satser man på de gamle drenge, som jo alligevel er i truppen.
                  det er i OBs dna.

                  Og det med angrebet ikke fungerer, og man så sikrer sig endnu mere bagtil, er symptombehandling, vil jeg mene. Tag fat om problemet, en rystende ringe offensiv, som skal have noget akut førstehjælp. Ryst posen (jebali, sabbi). Men det er vidst en anden snak.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Kan du ikke sende forslaget til Hemme, alt der kan hindre at der vælges fra den triste danske træner genbrugs karrusel er velkomment.
                    Måske skulle vi hellere skrive til NT at tilføje til Hemmes jobbeskrivelse pligten at læse med herinde. Der kunne hjælpe på flere parametre. ;-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Jamen igen, du har sikkert ret.

                      Men det er jo min pointe i reneste form - man kommer ikke til at satse på ungdommen. Hver gang det spidser til, satser man på de gamle drenge, som jo alligevel er i truppen.
                      det er i OBs dna.

                      Og det med angrebet ikke fungerer, og man så sikrer sig endnu mere bagtil, er symptombehandling, vil jeg mene. Tag fat om problemet, en rystende ringe offensiv, som skal have noget akut førstehjælp. Ryst posen (jebali, sabbi). Men det er vidst en anden snak.
                      posen har været Rystet, Lieder, Hylle, Sander og senest BK har ikke slået til. Det ville være en falliterklæring hvis man ikke kan udnytter Jebalis tekniske evner, og blik for spillet ved at sætte ham sammen med noget mere kvalitet.
                      Sabbi er en typisk humør spiller - det var han også i Hobro. Det er et problem er at man har mange angribere i truppen, men fælles for dem er, at de ikke er top 6 angribere - måske er BK hvis han finder formen,
                      Sabbi kunne være det hvis han bliver stabil i præstationerne, men det tvivler jeg stærkt på sker.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        posen har været Rystet, Lieder, Hylle, Sander og senest BK har ikke slået til. Det ville være en falliterklæring hvis man ikke kan udnytter Jebalis tekniske evner, og blik for spillet ved at sætte ham sammen med noget mere kvalitet.
                        Sabbi er en typisk humør spiller - det var han også i Hobro. Det er et problem er at man har mange angribere i truppen, men fælles for dem er, at de ikke er top 6 angribere - måske er BK hvis han finder formen,
                        Sabbi kunne være det hvis han bliver stabil i præstationerne, men det tvivler jeg stærkt på sker.
                        Ikke rystet kontinuerligt. Altså vi har kørt i samme rille stort set hele sæsonen. Og det har meget sjældent fungeret.

                        vi har tidligere talt om jebali og vi er meget uenige. Er godt klar over mit syn på Jebali ikke er det gængse, men forstår ikke helt hvorfor folk er så vilde med ham. Men det er nok også en anden snak.

                        Enig med dig omkring sabbi. Synes bare situationen minder om jebalis

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Måske skulle vi hellere skrive til NT at tilføje til Hemmes jobbeskrivelse pligten at læse med herinde. Der kunne hjælpe på flere parametre. ;-)
                          Hvis ikke Hemme læser med herinde, så er der med garanti andre, der gør.
                          Ingen i OB var nogensinde selv kommet på den ide, at man kunne overveje noget med at satse lidt mere på de unge.
                          Det samme med den der strategi. Det er nok også noget, de har fundet på, efter at have læst med herinde.
                          Så må vi se, om de så også viser, at de har forstået det, de har læst

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

                            Hvis ikke Hemme læser med herinde, så er der med garanti andre, der gør.
                            Ingen i OB var nogensinde selv kommet på den ide, at man kunne overveje noget med at satse lidt mere på de unge.
                            Det samme med den der strategi. Det er nok også noget, de har fundet på, efter at have læst med herinde.
                            Så må vi se, om de så også viser, at de har forstået det, de har læst
                            Er det ironi. Det er den simpleste vej for en fodboldforretning at tjene penge på, så mon ikke alle tænker på det.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                              Er det ironi. Det er den simpleste vej for en fodboldforretning at tjene penge på, så mon ikke alle tænker på det.
                              Det er en, af de ting, jeg aldrig har fattet, Tåhyler. Hvorfor er der så mange, der mener, at man ikke kan skrive noget som helst med bare en lille smule ironi, uden først på forhånd at have skrevet ud over det hele, at "ironi kan være anvendt"?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

                                Det er en, af de ting, jeg aldrig har fattet, Tåhyler. Hvorfor er der så mange, der mener, at man ikke kan skrive noget som helst med bare en lille smule ironi, uden først på forhånd at have skrevet ud over det hele, at "ironi kan være anvendt"?
                                Specielt fordi, at når de skriver "ironi" mener de i virkeligheden "sarkasme".

                                Comment

                                Working...
                                X