Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    HH har endnu ikke den licens der skal til så MH som midlertidig var vel nødvendigt.. ved ikke om der er nogen Utrænere der har?
    Men hele historien med Gaarde virker underlig hvis man satser på HH med mindre at det er “no cure no pay” så hvis det ender med at man ikke vælger deres kandidat koster det intet .. ville dog være at tage røven på dem ..
    Det kan der være noget om, men som Gaarde er inde på bl.a. i seneste interview i podcasten "Transfervinduet" så tilbyder NexusOne et (ifølge dem selv) et meget grundigt analysearbejde og test mm. af potentielle kandidater ud fra kundens behov og strategi og hvis hele den proces ender med at pege på HH som den mest optimale kandidat, så må vi jo gå ud fra det er fordi han simpelthen er den bedste cheftræner for OB og ikke bare fordi han er ven af huset. Under alle omstændigheder er jeg glad for meldingen om at Henrik Hansen fortsætter i OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

      Jeg er meget overbevist om at Skjelvikk havde en signoff agreement for at fuldføre sin kontrakt i USA. En form for loyalitetsbonus. Jeg er også overbevist om at hvis det var offentliggjort at han skulle spille her permanent inden hans kontrakt var færdig i USA at den ville frafalde. MH har nok ikke lige tænkt over det da han breaker det, så Skjelvik måtte dementere (selvom kontakten med alt sandsynlighed var i orden).
      det er den eneste logiske forklaring på det forløb jeg kan komme frem til. At MH udtaler det er par
      ​​​​gange inden den er hjemme kan vel afhænge af forskellige datodeadlines han ikke har haft styr på.
      Enig. Men hvor svært kan det lige være?? At holde styr på en deadline der hedder 1/1? Ikke verdens sværeste dato at huske

      Comment


        Nu smider jeg bare lige et navn i puljen, som jeg føler er lidt overset, hvis man (tragisk nok) ender med en dansk træner. Men:

        Kenneth Andersen fra FCM

        Comment


          Jeg er ved at give op.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
            Nu smider jeg bare lige et navn i puljen, som jeg føler er lidt overset, hvis man (tragisk nok) ender med en dansk træner. Men:

            Kenneth Andersen fra FCM
            Så vil jeg smide "Michael Laudrup", som ikke afviser et nyt trænerjob... han er måske lidt rusten og "gider" ikke bruge for meget tid på rejseri (men Danmark er jo lille) samt tror NT vil være stolt over at præsentere sådan et trænernavn !

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
              Nu smider jeg bare lige et navn i puljen, som jeg føler er lidt overset, hvis man (tragisk nok) ender med en dansk træner. Men:

              Kenneth Andersen fra FCM
              Faldt han ikke rimelig meget igennem da han var cheftræner i FcM? Umiddelbart slog han mig heller ikke som chedtræner-typen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Faldt han ikke rimelig meget igennem da han var cheftræner i FcM? Umiddelbart slog han mig heller ikke som chedtræner-typen
                Han kunne i hvert fald ikke lide at være cheftræner og gik tilbage til akademiet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                  Han kunne i hvert fald ikke lide at være cheftræner og gik tilbage til akademiet.
                  Han er en alt for blød type, når man tænker på MHs "tankegang" !

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                    Nu smider jeg bare lige et navn i puljen, som jeg føler er lidt overset, hvis man (tragisk nok) ender med en dansk træner. Men:

                    Kenneth Andersen fra FCM
                    Kan se han er Head of Coaching i FCM. Tvivler stærkt på han gider og at vi er interesseret. Så den behøver du nok ikke spille penge på

                    Jeg frygter man simpelthen ikke finder noget kompetent og ender med at forfremme HH da han viser sig at være bedste løsning ud fra de muligheder der var

                    Comment


                      Kunne ham her være en mulighed? Eller er kartoflen for varm?

                      https://www.bt.dk/fodbold/efter-hemm...-efter-racisme

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Kunne ham her være en mulighed? Eller er kartoflen for varm?

                        https://www.bt.dk/fodbold/efter-hemm...-efter-racisme
                        Synes, han vil passe godt til klubben. En no nonens person

                        Tror han var rygtet hertil før, inden han røg til Norge.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kunne ham her være en mulighed? Eller er kartoflen for varm?

                          https://www.bt.dk/fodbold/efter-hemm...-efter-racisme
                          Tænk et ramaskrig, hvis vi kunne ansatte RMN (RIP) i dag, efter hans historiske udtagelser omkring "bøsser" og "sorte"... CD med hans "lyse" fremtid

                          Comment


                            Hvorfor er der ingen som nævner Allan Kuhn ??

                            Comment


                              Måske vores kommende træner skal findes i udlandet
                              “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                              Lou Holtz

                              Comment


                                Håber de finder en træner, der tør skifte ud en anelse før. Vi udvikler ikke mange talenter, hvis de først kommer på banen i overtiden

                                Comment

                                Working...
                                X