Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Selvom man ikke er ude i en dyr fyring, tror jeg ikke at man skal undervurdere at OSE bløder gevaldigt, og nok kommer ud med et historisk stort underskud. Derfor tror jeg ikke vi skal regne med at det bliver en træner som trækker en specielt høj løn som præsenteres.
    Man kan vel håbe at lønningerne World wide falder. Det gælder både spillere og trænere. Tv pakkerne stiger og på et tidspunkt må grænsen være nået.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Man kan vel håbe at lønningerne World wide falder. Det gælder både spillere og trænere. Tv pakkerne stiger og på et tidspunkt må grænsen være nået.
      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aensen/8393592
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Gerne et boost som fra Bruce R. Men så skal han sikre sig at det ikke går som for Bruce at der manglede brugbare angribere. Han skred hovedrystende med en tynd undskyldning.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

          Selvom man ikke er ude i en dyr fyring, tror jeg ikke at man skal undervurdere at OSE bløder gevaldigt, og nok kommer ud med et historisk stort underskud. Derfor tror jeg ikke vi skal regne med at det bliver en træner som trækker en specielt høj løn som præsenteres.
          OB har trods presset økonomi angiveligt ikke sparet i trænerlønningerne. Både TB og Kent kom til efter succesrige forløb i Sif og aab. JM er nok heller ikke en discounttræner, så jeg tror nok OB skal hoste op med det en NF f.eks. skal have, hvis det bliver muligt at hente ham. Jeg ville faktisk blive mere chokeret, hvis det ikke er en relativt profileret træner vi henter. Nu har de jo selv kridtet banen op og erklæret at JM ikke har gjort det godt nok, så skal man ikke have været til mange lønforhandlingskurser for at vide man skal kræve mindst det samme som sin forgænger.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            OB har trods presset økonomi angiveligt ikke sparet i trænerlønningerne. Både TB og Kent kom til efter succesrige forløb i Sif og aab. JM er nok heller ikke en discounttræner, så jeg tror nok OB skal hoste op med det en NF f.eks. skal have, hvis det bliver muligt at hente ham. Jeg ville faktisk blive mere chokeret, hvis det ikke er en relativt profileret træner vi henter. Nu har de jo selv kridtet banen op og erklæret at JM ikke har gjort det godt nok, så skal man ikke have været til mange lønforhandlingskurser for at vide man skal kræve mindst det samme som sin forgænger.
            Bare vent. Carsten Hemmingsen, hvis han har licensen.

            Mon ikke de lader Hemme træde til når JM taber en kamp.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Bare vent. Carsten Hemmingsen, hvis han har licensen.

              Mon ikke de lader Hemme træde til når JM taber en kamp.
              Det ville også være spændende. Sidst vi havde en sportschef/direktør som satte sig ned på trænerbænken sagde op kort efter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Det ville også være spændende. Sidst vi havde en sportschef/direktør som satte sig ned på trænerbænken sagde op kort efter
                man kunne jo håbe

                Comment


                  Det er dejligt men også en smule overraskende at flere af spillerne virkelig har ytret sig gunstigt i medierne omkring JMs exit.

                  JM har også håndteret det meget flot.
                  Cadeau til alle parter, undtagen ledelsen. Jeg håber virkelig at der nu sættes en klar strategi og en rød tråd i det fremadrettede stykke arbejde der ligges for dagen i og omkring OB.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Det er dejligt men også en smule overraskende at flere af spillerne virkelig har ytret sig gunstigt i medierne omkring JMs exit.

                    JM har også håndteret det meget flot.
                    Cadeau til alle parter, undtagen ledelsen. Jeg håber virkelig at der nu sættes en klar strategi og en rød tråd i det fremadrettede stykke arbejde der ligges for dagen i og omkring OB.
                    Enig - de er professionelle. Nu er det så op til ledelsen at prøve det samme.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Det er dejligt men også en smule overraskende at flere af spillerne virkelig har ytret sig gunstigt i medierne omkring JMs exit.

                      JM har også håndteret det meget flot.
                      Cadeau til alle parter, undtagen ledelsen. Jeg håber virkelig at der nu sættes en klar strategi og en rød tråd i det fremadrettede stykke arbejde der ligges for dagen i og omkring OB.
                      Tænk sig hvis nu OB kommer i top 6 (verdens kedeligste målsætning i øvrigt) - så har man en træner, der har opfyldt “ledelsens” målsætning, men som ikke er fundet dygtig nok til at fortsætte. Man ser for sig, hvordan retorikeren Michael Cicero Hemmingsens tunge slår smidige knuder!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Tænk sig hvis nu OB kommer i top 6 (verdens kedeligste målsætning i øvrigt) - så har man en træner, der har opfyldt “ledelsens” målsætning, men som ikke er fundet dygtig nok til at fortsætte. Man ser for sig, hvordan retorikeren Michael Cicero Hemmingsens tunge slår smidige knuder!
                        Det kan godt være, at det er en kedelig målsætning, men den er bedre end at vi knækker nakken på urealistiske forhåbninger om mesterskaber og CL. Lige nu skal vores målsætning være... ja, pas. At overleve er vel mere kedelig en målsætning end top 6, men jeg tror vi skal nøjes med at have en målsætning om at levere en troværdighed, der retfærdiggører egne målsætninger.

                        Lad os udskifte målsætning med ambition. Ambition er ikke bindende så meget som målsætninger.

                        Ambitionen skal være top 6 og dernæst skridtet videre.

                        Skridtet videre tror ledelsen ikke på JM kan levere. Jeg siger, det kan ingen trænere under de nuværende forudsætninger.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                          Det kan godt være, at det er en kedelig målsætning, men den er bedre end at vi knækker nakken på urealistiske forhåbninger om mesterskaber og CL. Lige nu skal vores målsætning være... ja, pas. At overleve er vel mere kedelig en målsætning end top 6, men jeg tror vi skal nøjes med at have en målsætning om at levere en troværdighed, der retfærdiggører egne målsætninger.

                          Lad os udskifte målsætning med ambition. Ambition er ikke bindende så meget som målsætninger.

                          Ambitionen skal være top 6 og dernæst skridtet videre.

                          Skridtet videre tror ledelsen ikke på JM kan levere. Jeg siger, det kan ingen trænere under de nuværende forudsætninger.

                          MvH ChrisOB
                          Med vores trup er top 6 i den høje ende af hvad der kan forventes ift kvaliteten, og jeg vil mene NT’s udmelding om Europa i gode år og en 6. plads i de dårlige er tættere på et fatamorgana end på et realistisk output af de ressourcer og spillermateriale som stilles en OB træner til rådighed.

                          Målsætning om top 6 lyder for mig om ikke urealistisk så ihvertfald svært opnålig, og ja en målsætning om overlevelse sælger ingen billetter og vil for alvor udstille os som værende gået fra FCK-Light til AC Horsens look alike.

                          Jeg ville leve fint med en målsætning i retning af :
                          Vi skal prioritere og udvikle vores unge spillere og derigennem forbedre vores placering sæson for sæson. Det betyder at vi måske ikke når top 6 i denne sæson men st vi arbejder frem imod et hold som som på sigt og i takt med de unge får rutine og udvikles vil kunne gøre sig gældende i den øverste halvdel af ligaen.
                          Last edited by Magge; 14-01-2021, 07:28.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Vi skal jo et eller andet sted tilbage til sidst vi rykkede op. Det var et langt og sejt træt, men der forbedrede vi os langsomt år for år, hvor placeringerne blev bedre og bedre og kulminerede i de 3 sølvmedaljer. Det tog 7-8 år at gå fra oprykker til topklub, og det er desværre nok noget af det der skal til igen.

                            Det sjove er bare at det virker som om ledelsen er mere utålmodig end os fans er. Jeg tror egentlig vi alle ville acceptere, hvis der kom sådan en udmelding, fremfor at vi skal i top 6, og gerne Europa hvert år, selvom holdet ikke er til det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                              Det kan godt være, at det er en kedelig målsætning, men den er bedre end at vi knækker nakken på urealistiske forhåbninger om mesterskaber og CL. Lige nu skal vores målsætning være... ja, pas. At overleve er vel mere kedelig en målsætning end top 6, men jeg tror vi skal nøjes med at have en målsætning om at levere en troværdighed, der retfærdiggører egne målsætninger.

                              Lad os udskifte målsætning med ambition. Ambition er ikke bindende så meget som målsætninger.

                              Ambitionen skal være top 6 og dernæst skridtet videre.

                              Skridtet videre tror ledelsen ikke på JM kan levere. Jeg siger, det kan ingen trænere under de nuværende forudsætninger.

                              MvH ChrisOB
                              Det med målsætningen var, bogstaveligt talt, en parentes. Har du læst nogle af mine indlæg i øvrigt, så ville du vide, at min interesse for “ambitiøse” målsætninger er lig nul. Jeg ønsker slet ikke en numerisk målsætning.

                              Stod det til mig investerede OB alt i kultur, faciliteter og infrastruktur og satte alle midler ind på det. Jeg tager gerne år med transfertørke og endda en tur i 1. division for dét :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Et eller andet sted er det fair nok at fyre JM når resultaterne ikke er bedre men så må man også se på truppen og se om den er til mere og så falder det tilbage på sportschefen-/direktøren, sportsudvalget og bestyrelse.

                                Udfordringen er jo at man ikke har fyret ham men lader ham blive.
                                Men han er jo ikke fyret, som sådan, hans kontrakt bliver bare ikke forlænget. Jeg ved at det grænser til navle pilleri, men der er trods alt en forskel. Når det så er sagt så virker det underligt at man ikke mener at hans resultater er stabile nok, og han ikke får nok ud af truppen, hvilket jeg er enig i, og alligevel lader man ham forsætte. Det er der jeg mener det store spørgsmålstegn står.

                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Dels er der stor risiko for at han taber omklædningsrummet og så er det en halvsæson i lokummet og det er noget lort.
                                Skulle holdet så modsat samle sig om JM i protest over ledelsen (har anføreren været med på råd?) og ende i top6 og dermed leve op til målsætningen og så står man med et forklaringsproblem så det er også lort.
                                Jeg tror ikke på at han taber omklædningsrummet og får vi den top 6 plads så er det rigtig godt. Men det ændre ikke på at der, set med mine øjne, er en del som JM burde have gjort anderledes.

                                * Vi er alt for ustabille. Vores dårlige perioder har simpelthen være for lange og sådan var det også i sæsonen hvor vi blev nummer 5.
                                * Iplementeringen af vores egne unge talenter er simpelhen for lille, grænsende til det ikke eksisterende. Kun skader sidste forår skabte lidt håb og det er helt væk igen.
                                * I første halvsæson kom udskiftninger promte, hvis det ikke fungerede og så kunne vi ændre kampenes forløb. Det stoppede JM med af uvisse årsager.
                                * JM instiller sig alt for meget på modtanderen. Efterårets kamp mod Horsens var nok det værste eksempel - Trods det at vi vandt kampen.

                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Så reelt har vi en ledelse der håber på at holdet ender udenfor top6 så man ikke tager fejl og det er fanme ikke optimalt.

                                Og så burde det bare skræmme at fyre ledere uden at have den/de nye på plads - der var der det gik galt oprindeligt ..
                                Selvfølgelig håber ledelsen ikke på at vi misser top 6

                                Jeg nægter at tro på at nogle fans nogensinde glemmer blodbadet, og den efterfølgende voldsomme slingre kurs og diverse ansættelser, som vi i nogle tilfælde måtte vente alt for længe på. men der er ikke noget odiøst i at man ikke forlænger med en træner og ikke lige har en ny på plads med det samme, når der nu er 5-6 måneder til samarbejdet ophører, men tankerne har da strejfet mig, at vi kan lnde i endnu en dum situation, men der vælger jeg så at tror på at ledelsen er blevet klogere og trods alt lære af sine fejl. Jeg havde dog gerne selv set at en ny træner allerede havde været på plads nu, men vi har trods alt stadig en top 6 mulighed og den skal JM og holdet have lov til at jagte.

                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X