Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michelsen/Træner Fremtid
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
69kr er jo hul i hovedet. Er der virkelig nogen der gider dette?Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Man kunne også kalde det en mere REALISTISK holdning...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvad med Jon Dahl? Han er vist røget uklar med det halve af Malmø, præcis som det skete for Kuhn. De er ikke rigtig kloge de Svenskere.
Jacob Michelsen havde samme problem i Sverige.
også selvom jeg håber at der bliver forlænget med JM.
og at resten af ledelse kigger sig selv i spejlet i stedet for at skyde med spredehagl
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvad med Jon Dahl? Han er vist røget uklar med det halve af Malmø, præcis som det skete for Kuhn. De er ikke rigtig kloge de Svenskere.
Jacob Michelsen havde samme problem i Sverige.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Der er da ellers nok at tage fat på i Ådalen. Nu har han jo ikke det helt store navn endnu, men så må det blive Thomasberg i stedet.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Haha, kan se, at du på én og samme dag siger nej tak til Bashkim og samtidig foreslår Thomas Thomasberg som ny træner. Har du spicet din morgenkaffe op med Absinth?
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Hvis vi henter Thomasberg eller Peter Sørensen så tror jeg jeg vil sætte mit forhold til OB på en pause......hvis det kan lade sig gøre. Jeg mener Tonny Hermansen er den vigtigste person i OB's organisation pt., så jeg håber han får endnu mere indflydelse også ifht valg af cheftræner.Last edited by Bobolarsen; 04-12-2020, 10:25.
Comment
-
jeg håber vores næste træner bliver Chuck Norris, så forventer jeg han hamrer Hemmingsen en knytter i solar plexus når han begynder at bræge om top 6, hvorefter han går op på Thorborgs kontor, hvor han så giver Thomas Christensen en ordentlig lammer når han heroisk kaster sig frem for at beskytte Niels, hvorefter han giver NT en ordentlig Olfert hvor han fæstner hans underhakkere oppe omkring hans ører...se det ville satme være legendariskDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
- Likes 3
Comment
Comment