Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

    Mon ikke det bare er spørgsmål om tid hvornår fck napper ham. Virker til begge parter gerne vil det.

    Selvom han da kommer tættere på København, og det vil er muligt at pendle, så virker det som om ham og fck allerede har et arrangeret ægteskab. Men lad os se. Spændende træner hvertfald :)
    FCK bød angiveligt 100.000 kr for ham. Så meget vil de ham heller ikke. Cheftræner i OB kontra assistent i FCK. Den er da værd at tygge på.

    Comment


      Siger det ikke også meget at MH slet ikke er synlig i medierne og bakker op omkring sin stab? Det er konstant Michelsen der skal tage tævene og alle de dumme spørgsmål. Selv JH var meget mere ude med opbakning til sin træner end MH er.
      Jeg hørte også at NT og MH forlod stadion før tid?? Hva fuck sker der for det hvis det passer?? Skulle i ud og scoute efter en passende resteplads at fyre Michelsen på?? Er det at løfte i samlet flok og stå sammen??

      Vi spiller AD HELVEDE TIL og ingen fra den sportslige ledelse vil indrømme det. Man snakker konstant om skarphed og marginaler og nægter at anderkende at vi bare ikke har været gode nok på nær de første par kampe.
      Selv spillet mod Horsens og Lyngby var horribelt og vi var vel knapt nok det bedste hold på banen i de 2 kampe.

      Vi skal frem til 7`ende minuts overtid igår før der modtages et gult kort. Hvor er vildskaben? Hvor er tacklingerne? Hvor er dem der råber op og skælder ud?
      Kæmp forhelvede for logoet på trøjen og dø med støvlerne på.

      JM bør nok fyres men vi ved jo alle at det ikke kommer til at hjælpe noget på den lange bane. Klubben er inficeret at råddenskab i ledelsens top som bestemmer alt uden at have kompetencerne til det. Men de tror selv de har det. Det er det største problem.
      For jeg er overbevist om at de ikke er mere kompetence end os andre mandagstrænere bag tasterne og vi ser ind i en fremtid med 1. Div fodbold indenfor 5 år

      Comment


        MH og NT forlod deres pladser før tid

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-jobsituation

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Siger det ikke også meget at MH slet ikke er synlig i medierne og bakker op omkring sin stab? Det er konstant Michelsen der skal tage tævene og alle de dumme spørgsmål. Selv JH var meget mere ude med opbakning til sin træner end MH er.
          Jeg hørte også at NT og MH forlod stadion før tid?? Hva fuck sker der for det hvis det passer?? Skulle i ud og scoute efter en passende resteplads at fyre Michelsen på?? Er det at løfte i samlet flok og stå sammen??

          Vi spiller AD HELVEDE TIL og ingen fra den sportslige ledelse vil indrømme det. Man snakker konstant om skarphed og marginaler og nægter at anderkende at vi bare ikke har været gode nok på nær de første par kampe.
          Selv spillet mod Horsens og Lyngby var horribelt og vi var vel knapt nok det bedste hold på banen i de 2 kampe.

          Vi skal frem til 7`ende minuts overtid igår før der modtages et gult kort. Hvor er vildskaben? Hvor er tacklingerne? Hvor er dem der råber op og skælder ud?
          Kæmp forhelvede for logoet på trøjen og dø med støvlerne på.

          JM bør nok fyres men vi ved jo alle at det ikke kommer til at hjælpe noget på den lange bane. Klubben er inficeret at råddenskab i ledelsens top som bestemmer alt uden at have kompetencerne til det. Men de tror selv de har det. Det er det største problem.
          For jeg er overbevist om at de ikke er mere kompetence end os andre mandagstrænere bag tasterne og vi ser ind i en fremtid med 1. Div fodbold indenfor 5 år
          Tror desværre du har helt ret, mht. snarlig nedrykning. Det bliver ikke ved med at gå.
          kan ikke lade være med at sammenligne lidt med Sunderlands situation i "sunderland 'till I die". Uendelig håbløshed og dårlig ledelse.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Målt på spillet på banen er JM på vej væk. Sådan må det være. Eller er der noget andet, der er grund til, at det slet ikke fungerer mere. Han startede jo godt. Og der har været gode kampe. Men alt alt for få.
            Jeg har hørt der har været krisemøde mellem spillere og fysisk træner Blond. Kan det være det?
            Henrik Hansen er sympatisk og var en god spiller, men kan det også være ham?
            Jeg synes niveauet faldt yderligere efter at MH begyndte i klubben. Kan hans tilstedeværelse betyde noget. ? Og hvad siger han til spillerne, højt og på to-mandshånd. Det samme med Thorborg og Thomas C.

            OB har ikke været en topklub siden de købte og, især den sidste, heldige sølvmedaljer. Så var der pokaltitlen med MH spidsen men på baggrund af Bruce R arbejde før han flygtede fra klubben der ikke ville købe angribere.
            Vi er så langt fra top-6 spil. Det gør ondt. Gider næsten ikke se på det mere. Ja, JM ryger meget snart. Men er det nok? Og kan klubben finde en kompetent kæmpe til at rette op. Alene af hensyn til statsstøtten til udenlandske trænere ("forskerskatten") er det nok der, han skal findes. Men derfor kan han jo godt være dansk

            Eller skal vi virkelig rykke ned, før der sker noget. Det håber jeg sgu ikke.
            Det så jo lige så skidt ud sidste sæson og kun opblomstring af Frø og Fenger især men også Klynge og de andre unge reddede røven på os. At JM så efterfølgende taler sejren i taberslutspillet op som værende en bedrift på trods af at det bedste hold blev pillet ud viser vel også en træner som også skal sælge sig selv. Hvis spillet og resultaterne var af samme karakter som praleriet over at være statister i medaljeslutspillet forrige sæson og sidste sæsons 7.plads så ville det være lækkert.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Klubben er syg, og uanset hvilken læge man ansætter, så hjælper det ikke før de kroniske syge forlader klubben(mh, tc og at NT holder sig fra drift).

              Vi er blevet stedet hvor mellemgode spillere som JT, Kløve,JD kan tjene en bedre løn end i Randers/horsens. Vi er en bedre adresse.
              Men spillerne har hørt på en sportschef i 10 år sige 'top 6', og forsikret at truppen er til det. Men vi har spillere som er glade for en god løn, og der er ikke pres på dem for resultater. Der var ingen konsekvenser under JH og ejeren udtaler sig hvert 3. År.
              Så køber man spillere over the hill, som måske udadtil spiller for at vinde men de er mætte og ikke længere lønnen værd. Kep, Jønne er nogle af mange eksempler.
              Dog henter man også spillere med hjertet og vindervilje på rette sted, OL og Aron er eksempler. Desværre er disse Thrane typer slet slet ikke gode nok til et ambitiøst top 6 hold.
              Min teori, er at når vi vandt med de unge i sidste slutspil er det fordi de er sultne og deres energi trækker de gamle 'pensionister' op.
              Måske skal der er Bo type til, en som kan få noget vindermentalitet und på holdet, og en som sætter Frø, OL og Kløve af når de intet viser.
              Men uden krav og vindermentalitet, så er vi bare en dyr udgave af Haderslev og Randers.

              Det hele peger på indkøb. Der skal købes ambitiøse spillere og ikke et navn bare fordi konen spiller håndbold på Fyn.
              Der skal laves en strategi som sportschefen udstikker og har ansvaret for. Det er fint for MH at hlve en løn, men er det ikke også et eksempel på en mæt hangarounds.
              Enrico var et frisk pust i 30 dage, så døde den.

              Comment


                Jamen ligningen er jo ikke svær, hvis holdet er til top6 så er der jo et eller andet helt galt med træneren, holdet har de sidste 2 år ligget tættere på nedrykning end top6.....
                Der mangler så voldsomt meget diciplin og proffesionalisme på det hold, at man undrer sig over at de virkelig får penge for at spille, og at det er deres levevej. Fodbold er et holdspil, der er godt nok nogen på det hold der overhovedet ikke fatter dette. Det ligner U15 fodbold for 8-10 år siden.....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  MH og NT forlod deres pladser før tid

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-jobsituation
                  Ret skal være ret... hvor står der "før tid"... skriver de ikke "som de første " ?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Ret skal være ret... hvor står der "før tid"... skriver de ikke "som de første " ?
                    Jooo.. Men jeg havde hørt inden denne artikel blev lagt op at de havde forladt deres plads før tid. Skrev jeg også i mit tidligere indlæg.
                    Men om det var 2 min eller 10 sek før ved jeg ikke

                    Comment


                      Bare det at de to væsentligste forlader det ynkelige spil før tid, er et signal ,de to skal vide, sender et dårligt signal mod JM & co. Derfor skal det betyde krisedialog mellem dem. Mit bud er at JM er fortid senest efter AAB - med mindre der kommer en meget overbevisende indsats, men er det ikke utænkeligt. Og især efter at have vendt ryggen til ham.....

                      Hvor er Enrico?
                      Last edited by Tåhyler; 28-11-2020, 16:52.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Siger det ikke også meget at MH slet ikke er synlig i medierne og bakker op omkring sin stab? Det er konstant Michelsen der skal tage tævene og alle de dumme spørgsmål. Selv JH var meget mere ude med opbakning til sin træner end MH er.
                        Jeg hørte også at NT og MH forlod stadion før tid?? Hva fuck sker der for det hvis det passer?? Skulle i ud og scoute efter en passende resteplads at fyre Michelsen på?? Er det at løfte i samlet flok og stå sammen??

                        Vi spiller AD HELVEDE TIL og ingen fra den sportslige ledelse vil indrømme det. Man snakker konstant om skarphed og marginaler og nægter at anderkende at vi bare ikke har været gode nok på nær de første par kampe.
                        Selv spillet mod Horsens og Lyngby var horribelt og vi var vel knapt nok det bedste hold på banen i de 2 kampe.

                        Vi skal frem til 7`ende minuts overtid igår før der modtages et gult kort. Hvor er vildskaben? Hvor er tacklingerne? Hvor er dem der råber op og skælder ud?
                        Kæmp forhelvede for logoet på trøjen og dø med støvlerne på.


                        JM bør nok fyres men vi ved jo alle at det ikke kommer til at hjælpe noget på den lange bane. Klubben er inficeret at råddenskab i ledelsens top som bestemmer alt uden at have kompetencerne til det. Men de tror selv de har det. Det er det største problem.
                        For jeg er overbevist om at de ikke er mere kompetence end os andre mandagstrænere bag tasterne og vi ser ind i en fremtid med 1. Div fodbold indenfor 5 år
                        Hvornår så du sidst det i to kampe efter hinanden. Eller bare i en enkelt kamp? Det er den nye OB-DNA. Vi kæmper ikke for meget alle sammen samtidig.

                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          JM ryger med statsgaranti. Man kan ikke fremhæve kontinuitet, kalde sin trup for "top 6-kvalitet" gentagne gange og påstå, at den skulle være ligefrem bedre end hold som AGFs, uden at det skal have konsekvenser, når man roder rundt i bunden. Og stemningen virkede jo allerede lunken på vej ind til den her sæson, både hos Michelsen, OB og i fankredse. Selv hvis man på de indre linjer anser Michelsen som den rigtige løsning, hvilket jeg tvivler på at man gør, så kan man ikke forlænge en mand der leverer de her resultater og den type fodbold, hvis man fastholder at ovenstående påstand skulle være sande.

                          Jeg ser ikke noget særligt i TB, jeg synes helt ærligt han er den mest overhypede træner/leder i dansk fodbold, men jeg kan konstatere at Thorborg åbenlyst ser et lys i ham, så i mangel af bedre alternativer skal han nok være en kandidat. Hvis det bliver som sportschef må det betyde Hemmingsens afsked. Jeg kan for det første slet ikke se, hvad Hemmingsen har bevist som træner og hvilke visioner han har med spillet, der skulle gøre ham god nok til en klub som OB. For det andet vil det også bare udstille bestyrelsens og ledelsens inkompetence, hvis man må indse, at man igen har lavet en total forfejlet rekruttering, hvor man er endt med at ansætte en administrativ leder, hvis kompetencer ligger som træner.
                          Nu er det så heller ikke JM der har sagt holdet er bedre end AGFs, det er 100 % MH alene der har sagt det.
                          JM var endda ude i en podcast med sfå og sige at det var nok lige at stramme den en smule at påstå det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Nu er det så heller ikke JM der har sagt holdet er bedre end AGFs, det er 100 % MH alene der har sagt det.
                            JM var endda ude i en podcast med sfå og sige at det var nok lige at stramme den en smule at påstå det.
                            Det er jeg helt med på, og det er jo netop også pointen. Ledelsen står med valget mellem at gå ud og sige: "Vi har totalt fejlbedømt og fejlinvesteret i truppen, og det er vores ansvar, at resultaterne og spillet ikke er bedre og at træneren ikke har optimale betingelser" eller "Træneren har ikke gjort sit arbejde godt nok og fået det optimale ud af sit materiale".

                            Jeg føler mig ret overbevist om, hvilken konklusion man ender med at komme frem til.

                            Comment


                              Spekulerer SF bare?

                              https://fyens.dk/artikel/ob-ledelsen...ndnu-en-chance

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Det er jeg helt med på, og det er jo netop også pointen. Ledelsen står med valget mellem at gå ud og sige: "Vi har totalt fejlbedømt og fejlinvesteret i truppen, og det er vores ansvar, at resultaterne og spillet ikke er bedre og at træneren ikke har optimale betingelser" eller "Træneren har ikke gjort sit arbejde godt nok og fået det optimale ud af sit materiale".

                                Jeg føler mig ret overbevist om, hvilken konklusion man ender med at komme frem til.
                                De skal bare have længere tid til at arbejde sammen. Slap nu af Sheed

                                Comment

                                Working...
                                X