Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michelsen/Træner Fremtid
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Stadil bruger ikke en krone hvis han ikke forventer at få 2 igen. På trods af hans økonomi, så lader han uden tøven dele af hans forretninger gå konkurs. En del af regningen sender han til skatteborgerne, så i min bog er han ikke længere en helt.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det kommer ikke til at ske. Himmel er engageret i flere superligaklubber og kommer ikke til at poste rigtig mange flere millioner i OB end i øvrige superligaklubber. Det skal være folk med mere lokalpatriotisme, der skal træde til, hvis det skal lykkedes at bygge uden eller med begrænsede kommunale midlerOB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Jeg forstår simpelthen ikke den påholdenhed mht. stadion. Der er postet milliarder i et udueligt letbanesystem for at markedsføre Odense som “storby”, men nogle millioner til et moderne stadion, så vi kan komme på omgangshøjde med lille Herning, kan der ikke blive tale om.
Dette syntes jeg er snæversynet , et succesfuldt OB generere også værdi til Odense.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
Der er en massiv kritik hver gang kommunen antyder en støtte til stadion, så er det altid noget med at der bliver stjålet fra handicappede og ældre osv. Opbakningen til OB er tilsyneladende ikke særlig stor i Odense og på Fyn generelt.
Dette syntes jeg er snæversynet , et succesfuldt OB generere også værdi til Odense.
Det ser ikke ud til at PRJ tager sig synderligt af kritikken af sporgvognen. Man kunne jo håbe nogle turde stå på mål for at landets 3. STØRSTE by også skal have et tidssvarende stadion.
Jeg er bange for, at det ender med en billig sminke løsning.
Man kan sige meget om FCM og Herning, men hvor er det befriende at nogle tør tænke stort uden, at de kastes under janteloven.
- Likes 1
Comment
-
Det bliver så åbenbart heller ikke vores svenske ven:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...en-vinderklub/
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet bliver så åbenbart heller ikke vores svenske ven:
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet bliver så åbenbart heller ikke vores svenske ven:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...en-vinderklub/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Hemme må bare finde sølvtungen frem og love ham guld og grønne skove"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
endnu en historie om en træner det ikke bliver. Skidt for os. (Hvis det ender sådan selvfølgelig)
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Hvem ved? "Vinde noget" er ja ikke særlig konkret, det kan være mesterskab, sølv eller bronze, pokalsejr, Europaleague-deltagelse ... og det siger ja ikke at det skal ske med det samme. Hvis den omtalte strategi vi venter på viser en klar plan og klare udtalelser om økonomiske muligheder at komme til toppen i to, tre eller fire år så modsiger det vel ikke en engagement i OB
Jeg tror stadig Gustavsson er et rigtigt godt bud på den næste træner og kunne være en mere lovende og afprøvet kandidat, end mange af de andre der har været oppe og vende. Det eneste der bare kan undre mig er, hvorfor vi så ikke bare har ansat ham i vinter, hvor han jo også var fri på markedet og en oplagt kandidat, i stedet for at spilde nogle penge på ekstern rekruttering og et halvt år, hvor vi kunne have udviklet os i stedet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det var nu også mere mest som en joke.
Jeg tror stadig Gustavsson er et rigtigt godt bud på den næste træner og kunne være en mere lovende og afprøvet kandidat, end mange af de andre der har været oppe og vende. Det eneste der bare kan undre mig er, hvorfor vi så ikke bare har ansat ham i vinter, hvor han jo også var fri på markedet og en oplagt kandidat, i stedet for at spilde nogle penge på ekstern rekruttering og et halvt år, hvor vi kunne have udviklet os i stedet."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Vi skal så bare lade være at fortælle ham om den tåbelige regel der gjorde at sønderjydske blev pillet ud af spillet fordi de vandt pokalen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
FS bringer i dag BK Häckens træner Andreas Alm som kandidat til OB-tjansen, og stadig med Jens Gustavsen som den måske mest sandsynlige. Alm var træner i Vejle for 5-6 år siden, som afsluttede samarbejdet efter et år. Han foretrækker 4-3-3 og står muligvis foran en fyring p.gr.a. en sløj start med HäckenBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment