Toppel slet ikke til diskussion
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB - RFC MotM
Collapse
X
-
Så vil jeg give den til Daniel, ruskede i den grad op i holdet gang på gang. Førte bolden frem flere gange i første halvleg og skovlede alt ud af feltet. Toppel havde så absolut nogle gode, men Daniel var stabiliteten selv og var virkelig vigtig for resten af holdet. Kommanderede flere gange også med AMC og er bare kaptajnen fremadrettet.
Comment
-
#17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel!
ALL HAIL SCHOOP'S FÆTTER!Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHmm, vil faktisk give den til Daniel Høegh. Det har han fortjent efter en svær tid.
Toppel var også outstanding, men ikke overbevisende i feltet. Målet er også Toppels imø.
Høegh derimod var helt fejlfri i dag og pakkede Schwarz godt ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHmm, vil faktisk give den til Daniel Høegh. Det har han fortjent efter en svær tid.
Toppel var også outstanding, men ikke overbevisende i feltet. Målet er også Toppels imø.
Høegh derimod var helt fejlfri i dag og pakkede Schwarz godt ind.
Min stemme går til Toppel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlægForstår slet ikke, at Daniel Høegh skal roses. Han placerer sig som en mikroputspiller...hvor mange bolde kommer der mon ikke ind i rummet bag ham? De fleste dage havde vi tabt denne kamp klart, fordi vores forsvar generelt er det ringeste i mine +20 år som OB-tilhænger. Høegh er en god Odense-knægt, og han var lovende for halvandet år siden...nu mangler han bestemt niveauet.
Min stemme går til Toppel.Last edited by Oblisk; 09-05-2014, 06:32.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment