Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - RFC MotM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Toppel slet ikke til diskussion

    Comment


      #17
      Så vil jeg give den til Daniel, ruskede i den grad op i holdet gang på gang. Førte bolden frem flere gange i første halvleg og skovlede alt ud af feltet. Toppel havde så absolut nogle gode, men Daniel var stabiliteten selv og var virkelig vigtig for resten af holdet. Kommanderede flere gange også med AMC og er bare kaptajnen fremadrettet.

      Comment


        #18
        Toppel.. Med Daniel Høegh lihe i hælene..
        God Hates us!

        Comment


          #19
          MT
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Toppel

            Comment


              #21
              #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel! #17. Mads Toppel!

              ALL HAIL SCHOOP'S FÆTTER!
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #22
                Toppel får min stemme. Han redder point til OB i dag.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #23
                  Hmm, vil faktisk give den til Daniel Høegh. Det har han fortjent efter en svær tid.

                  Toppel var også outstanding, men ikke overbevisende i feltet. Målet er også Toppels imø.

                  Høegh derimod var helt fejlfri i dag og pakkede Schwarz godt ind.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Hmm, vil faktisk give den til Daniel Høegh. Det har han fortjent efter en svær tid.

                    Toppel var også outstanding, men ikke overbevisende i feltet. Målet er også Toppels imø.

                    Høegh derimod var helt fejlfri i dag og pakkede Schwarz godt ind.
                    Giver stemmen til Toppel, men hvor var det lækkert at se endnu en stærk præstation af Høegh, hvor blev forsvaret dog sat under konstant pres i dag. Der er meget at arbejde med før næste sæson, vi har mange supergode spillere men sammenhængen mangler.

                    Comment


                      #25
                      Toppel. Han er en mur!

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Hmm, vil faktisk give den til Daniel Høegh. Det har han fortjent efter en svær tid.

                        Toppel var også outstanding, men ikke overbevisende i feltet. Målet er også Toppels imø.

                        Høegh derimod var helt fejlfri i dag og pakkede Schwarz godt ind.
                        Forstår slet ikke, at Daniel Høegh skal roses. Han placerer sig som en mikroputspiller...hvor mange bolde kommer der mon ikke ind i rummet bag ham? De fleste dage havde vi tabt denne kamp klart, fordi vores forsvar generelt er det ringeste i mine +20 år som OB-tilhænger. Høegh er en god Odense-knægt, og han var lovende for halvandet år siden...nu mangler han bestemt niveauet.

                        Min stemme går til Toppel.

                        Comment


                          #27
                          Toppel.

                          Med Toppel som tæt runner up.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #28
                            Toppel - hvornår har stadion kåret målmanden til mom sidst? I Lars Høghs afskedskamp? Jeg kan ikke huske det!

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                              Forstår slet ikke, at Daniel Høegh skal roses. Han placerer sig som en mikroputspiller...hvor mange bolde kommer der mon ikke ind i rummet bag ham? De fleste dage havde vi tabt denne kamp klart, fordi vores forsvar generelt er det ringeste i mine +20 år som OB-tilhænger. Høegh er en god Odense-knægt, og han var lovende for halvandet år siden...nu mangler han bestemt niveauet.

                              Min stemme går til Toppel.
                              Det er simpelhen ikke rigtig og det er en total undervurdering af Daniel. Grunden til at vores forsvar blev så presset i går og Toppel var tvunget til alle de gode redninger var både et spørgsmål om Randers' tryk, men også fordi at vores hold pres fungerede som en pose nødder. Hvor er det dog træls at Daniel igen og igen skal stilles til skue når det ikke fungere i bagkæden pga holdindsatsen. Han er er vores bedste centrale forvarspiller! AMC er desværre over the hill og Kaspers force er næste alene i luftrummet (der er han til gengæld også formidabel). Jeg synes Daniel spillede en god kamp i går og han viste sig også som en leder. Ham kan vi være helt rolige med som anfører og spillende hver weekend i den kommende sæson.
                              Last edited by Oblisk; 09-05-2014, 06:32.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Toppel - hvornår har stadion kåret målmanden til mom sidst? I Lars Høghs afskedskamp? Jeg kan ikke huske det!
                                JC blev kåret til MOM på stadion i næsten alle kampe sidste forår.

                                Comment

                                Working...
                                X