Bashkim vil ifølge transfervinduet (BT’s podcast) gerne hjem til Superligaen igen, da han er helt uden for truppen i Saudi Arabien.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægBashkim vil ifølge transfervinduet (BT’s podcast) gerne hjem til Superligaen igen, da han er helt uden for truppen i Saudi Arabien.Last edited by Limefrugten; 28-01-2021, 10:57.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægBashkim vil ifølge transfervinduet (BT’s podcast) gerne hjem til Superligaen igen, da han er helt uden for truppen i Saudi Arabien.
Jeg har sagt i en måned nu at han havner i Aab og den holder jeg fast i
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægBashkim vil ifølge transfervinduet (BT’s podcast) gerne hjem til Superligaen igen, da han er helt uden for truppen i Saudi Arabien.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Vi SKAL tilbyde os! Bashkim er så tæt man kommer på at være OB-dreng og kulturbærer uden at være fynbo
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Hvis vi misser både Bashkim og Høegh til andre superligaklubber inden for et halvt år, så er jeg meget tæt på at blive rigtig, rigtig sur!
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Hvis vi misser både Bashkim og Høegh til andre superligaklubber inden for et halvt år, så er jeg meget tæt på at blive rigtig, rigtig sur!OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Enig. Det skal forsøges Big time, også uanset vi ikke ved hvem den nye træner er. Bash vil være en klar forstærkning. Så må Lieder og Sander tage til takke med bænken, ell sendes videre. OB må ikke være så handlingslammede, at der ikke kan reageres på sådan en sådan udmelding.
Btw. hørte lige podcasten og der siger de, at AAB fik ham tilbudt og de siger derudover hvis AAB har fået ham tilbudt, så kan man være sikker på at 3-4 andre superligaklubber også har
Comment
-
her er ikke plads til spillere med højt niveau OG følelser for klubben.
Men hvor ville det dog være fantastisk at hente ham, og sende lieder, Sander og jebali videre.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Jeg kan godt se problematikken, da vi allerede har for mange angribere, men det må altså være et bid i det sure æble vi bliver nødt til at tage. Bashkim er uden tvivl den største stjerne vi har haft i OB i maaaange år - ville være hjernedødt ikke at forsøge sig
Comment
Comment