Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OL er en glimrende trupspiller. Han er lidt flagrende; til tider glimrende i det offensive; til tider ustabil i det defensive.

    RJL finder jeg voldsomt overvurderet. Han kan knap slå et indlæg.

    Comment


      Oliver Lund er jo netop den spiller der vil holde fx Østrøm og Brems væk fra spilletid næste sæson når Skjelvik og Ryan er ude.
      Ja det vil koste lidt på den korte bane.. Men kan det ikke være ligegyldigt når vi konstant kæmper om pladser uden for Top 6?

      Det er vores 11-15 bedste der skal være bedre og forlænges med når det er. Ikke aldrene spillere uden fremtid der ikke engang er god nok til start 11

      Comment


        Så er der X*1,3% på vej i den slunkne transferkasse igen

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...ksen-skal-vaek

        Tak Christian

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Oliver Lund er jo netop den spiller der vil holde fx Østrøm og Brems væk fra spilletid næste sæson når Skjelvik og Ryan er ude.
          Ja det vil koste lidt på den korte bane.. Men kan det ikke være ligegyldigt når vi konstant kæmper om pladser uden for Top 6?

          Det er vores 11-15 bedste der skal være bedre og forlænges med når det er. Ikke aldrene spillere uden fremtid der ikke engang er god nok til start 11
          Jeg tror, man gør de unge en bjørnetjeneste ved ikke at have ældre og mere erfarne udskiftningsspillere i truppen. Spillere som OL og Kløve er glimrende trupspillere. De er alsidige, ikke vildsomt dyre og de har en lærerig attitude.

          Og så mener jeg i ramme alvor, at OL er bedre end RJL, som jeg finder aldeles middelmådig i superligaregi, men jeg er nok tæt på at være alene med dén anskuelse.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Jeg tror, man gør de unge en bjørnetjeneste ved ikke at have ældre og mere erfarne udskiftningsspillere i truppen. Spillere som OL og Kløve er glimrende trupspillere. De er alsidige, ikke vildsomt dyre og de har en lærerig attitude.

            Og så mener jeg i ramme alvor, at OL er bedre end RJL, som jeg finder aldeles middelmådig i superligaregi, men jeg er nok tæt på at være alene med dén anskuelse.
            Vi hænger stadig på AJA. Så kan han være den rutinerede udskiftningsspiller. Jeg har intet mod Oliver Lund. Men hvis der forlænges med ham vil vi bare gøre mere af det samme og vise at vi intet lærer af fortiden. Vi skal væk fra de her middelmådige fyldspillere uden fremtid og salgspotentiale

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Vi hænger stadig på AJA. Så kan han være den rutinerede udskiftningsspiller. Jeg har intet mod Oliver Lund. Men hvis der forlænges med ham vil vi bare gøre mere af det samme og vise at vi intet lærer af fortiden. Vi skal væk fra de her middelmådige fyldspillere uden fremtid og salgspotentiale
              Ham havde jeg i ramme alvor glemt.

              Det siger lidt om, hvor interessante nogle af de her spillere er.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Ham havde jeg i ramme alvor glemt.

                Det siger lidt om, hvor interessante nogle af de her spillere er.
                Præcis. Vi er nød til at rydde lidt ud i disse spillere uden udvikling og fremtid mm de har et rigtigt højt niveau der hjælper os mod toppen.

                Vil godt sige at det ærger mig lidt mht Marco Lund. Han gør det overordnet ok og har også niveau til OB. Jeg havde bare forventet mere udvikling og man burde idag stå med et salgsemne der kunne indbringe millioner. Men der er vi bare ikke og jeg ved sgu heller ikke rigtig om man burde forlænge med ham.
                Han finder helt sikkert et andet job.
                Men med tanke på at vi kun spiller med 2 centerbacks nu, AJA vender tilbage som backup og 3 unge snart står på spring(Østrøm,Vestergaard og Obbekjær) bør vi nok bare lade ham gå

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Jeg tror, man gør de unge en bjørnetjeneste ved ikke at have ældre og mere erfarne udskiftningsspillere i truppen. Spillere som OL og Kløve er glimrende trupspillere. De er alsidige, ikke vildsomt dyre og de har en lærerig attitude.

                  Og så mener jeg i ramme alvor, at OL er bedre end RJL, som jeg finder aldeles middelmådig i superligaregi, men jeg er nok tæt på at være alene med dén anskuelse.
                  Tror aktuelt har du desværre ret i hensigt af Ryan. Han var en af de bedste hb/wingbacks før 1-2 år men er desværre faldet i niveau.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så er der X*1,3% på vej i den slunkne transferkasse igen

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...ksen-skal-vaek

                    Tak Christian
                    Håber det bliver ikke en bytte-handel som blev rygtet flere gange (tror det var med PSG) fordi så kan 1,3% hurtigt blive kun lommepenge.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Helt enig. Olli er den alt-muligt-mand hvert hold kan bruge. Derudover er indstillingen bare kæmpe og tror han er vigtigt for de unge. Der findes vel næppe en bedre lærer hvordan man slås på banen. :-)
                      Han laver i gennemsnit 5 juniorfejl i hver kamp. God indstilling men et løst missil athave renfende, straffe, gule kort, røde kort. Der findes spillere med samme indstilling og mere stabilt niveau.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Jeg tror, man gør de unge en bjørnetjeneste ved ikke at have ældre og mere erfarne udskiftningsspillere i truppen. Spillere som OL og Kløve er glimrende trupspillere. De er alsidige, ikke vildsomt dyre og de har en lærerig attitude.

                        Og så mener jeg i ramme alvor, at OL er bedre end RJL, som jeg finder aldeles middelmådig i superligaregi, men jeg er nok tæt på at være alene med dén anskuelse.
                        Han koster point, langt oftere end andre. Ikke tilfældigt at han blev hentet fra Lyngbys bænk i 1. Division. Pga hans satset og ustabile niveau kan han ikke være i en top 6 klub.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Håber det bliver ikke en bytte-handel som blev rygtet flere gange (tror det var med PSG) fordi så kan 1,3% hurtigt blive kun lommepenge.
                          Selvom man bytter spillere skal der stadig fastsættes en værdi på spillerne. Så mon ikke der kommer 2-3 mill i kassen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Oliver Lund er jo netop den spiller der vil holde fx Østrøm og Brems væk fra spilletid næste sæson når Skjelvik og Ryan er ude.
                            Ja det vil koste lidt på den korte bane.. Men kan det ikke være ligegyldigt når vi konstant kæmper om pladser uden for Top 6?

                            Det er vores 11-15 bedste der skal være bedre og forlænges med når det er. Ikke aldrene spillere uden fremtid der ikke engang er god nok til start 11
                            Helt enig. Har OL udløb til sommer.? I så fald, farvel og tak for denne gang.
                            intet ondt om OL, men den smule strategi der er meldt ud, hedder udvikling og brug af unge spillere, med henblik videresalg.
                            Skjelvik kan komme samme vej nu her til vinter. Så skal vi så nok bruge en ny vb til sommer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Helt enig. Har OL udløb til sommer.? I så fald, farvel og tak for denne gang.
                              intet ondt om OL, men den smule strategi der er meldt ud, hedder udvikling og brug af unge spillere, med henblik videresalg.
                              Skjelvik kan komme samme vej nu her til vinter. Så skal vi så nok bruge en ny vb til sommer.
                              Ja Oliver lund har sammen med Marco lund udløb her 30/6-2021

                              Skjelviks kontrakt lyder jo til at være på plads. Og med Brems der kommer i truppen til sommer også behøver vi nok ikke at kigge efter flere venstrebacks. Hvis Skjelvik mod forventning smutter når hans kontrakt udløber om 7 dage skal vi jo nok hente en her i Januar allerede

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ja Oliver lund har sammen med Marco lund udløb her 30/6-2021

                                Skjelviks kontrakt lyder jo til at være på plads. Og med Brems der kommer i truppen til sommer også behøver vi nok ikke at kigge efter flere venstrebacks. Hvis Skjelvik mod forventning smutter når hans kontrakt udløber om 7 dage skal vi jo nok hente en her i Januar allerede
                                Tja, det er ikke til at sige, hvad der sker med Skjelvik, men det havde nok været meldt ud, hvis han smuttede nu her. Trods alt. Men jeg ville gerne have en anden venstre back end ham. Synes han er alt for svingende.

                                Jeg vil hellere beholde Marco end AJA. Men aja er nok ikke lige til at komme af med, så derfor giver d3t god mening at slippe Marco.
                                Hvis man kunne lade Marcos kontrakt løbe ud og hente Høegh, så er det selvfølgelig også en no-brainer.

                                men mon ikke det ender med en 2 årig forlængelse til begge Lund 'er. De er jo "hemmingsen-typer"

                                Comment

                                Working...
                                X