Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-snak-med-ob
    Hemme, vågn op af `Jesper Hansen`søvnen, det må være muligt til jul at lave en aftale for senest næste sommer.
    Hemmingsen har jo intet bevidst. Hentet en ukendt islænder og Okosun. Udlejet holdets topscorer. Lad os se resten af sæsonen hvad de bringer. Jeg er skeptisk bare for en sikkerheds skyld.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Hemmingsen har jo intet bevidst. Hentet en ukendt islænder og Okosun. Udlejet holdets topscorer. Lad os se resten af sæsonen hvad de bringer. Jeg er skeptisk bare for en sikkerheds skyld.
      Ikke så negativ.... han har da også "næsten" forlænget med Jørgen

      Comment


        #18
        Solbakken har 27 millioner til gode i løn hos FCK. Det er alligevel en dyr fyring. Det glæder mig sådan en onsdag aften.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Solbakken har 27 millioner til gode i løn hos FCK. Det er alligevel en dyr fyring. Det glæder mig sådan en onsdag aften.
          Har svært ved at glædes over det, men jeg er tilfreds med at den hyletone forsvinder fra mit tv.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Passer nok ikke ind her men i sin tid havde han et netværk ... sikkert større end Hemme’s ...

            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ligere-ob-boss

            https://fyens.dk/artikel/ob-s-velfærds-officer
            Last edited by Plum; 16-10-2020, 11:01.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Han var jo OBs altmuligmand, og jeg er egentlig uforstående over for, hvorfor OB ej kunne bruge ham længere. Men altså, det er jo gået én vej, siden Kim Brink blev sparket ud, og den fulde motivation herfor har vel aldrig været klar.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Han var jo OBs altmuligmand, og jeg er egentlig uforstående over for, hvorfor OB ej kunne bruge ham længere. Men altså, det er jo gået én vej, siden Kim Brink blev sparket ud, og den fulde motivation herfor har vel aldrig været klar.
                Buchholtz gjorde et rigtig godt job i flere år med et rigtig godt netværk, bl.a. skaffede har Traore til OB, ligesom han var stærkt medvirkende til integrationen af udenlandske spillere. Da Poul Hansen kom til satte Buchholtz spørgsmålstegn ved flere af PH`s transfers f.eks. de to unge franskmænd, som jeg ikke længere kan huske navnene på, men som aldrig slog til i OB. Fra meget tæt på hestens egen mund ved jeg, at det kom til et opgør, hvor Buchholtz nægtede at arbejde sammen med PH og derfor desværre måtte forlade OB. Som eftertiden viste, var dette blot én af flere dårlige beslutninger i PH`s tid.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                  Buchholtz gjorde et rigtig godt job i flere år med et rigtig godt netværk, bl.a. skaffede har Traore til OB, ligesom han var stærkt medvirkende til integrationen af udenlandske spillere. Da Poul Hansen kom til satte Buchholtz spørgsmålstegn ved flere af PH`s transfers f.eks. de to unge franskmænd, som jeg ikke længere kan huske navnene på, men som aldrig slog til i OB. Fra meget tæt på hestens egen mund ved jeg, at det kom til et opgør, hvor Buchholtz nægtede at arbejde sammen med PH og derfor desværre måtte forlade OB. Som eftertiden viste, var dette blot én af flere dårlige beslutninger i PH`s tid.
                  Jeg kender godt historien, og jeg tror bestemt, den er sand. Desværre valgte OB PH - det var en fejl. Én af mange i den periode.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                    Buchholtz gjorde et rigtig godt job i flere år med et rigtig godt netværk, bl.a. skaffede har Traore til OB, ligesom han var stærkt medvirkende til integrationen af udenlandske spillere. Da Poul Hansen kom til satte Buchholtz spørgsmålstegn ved flere af PH`s transfers f.eks. de to unge franskmænd, som jeg ikke længere kan huske navnene på, men som aldrig slog til i OB. Fra meget tæt på hestens egen mund ved jeg, at det kom til et opgør, hvor Buchholtz nægtede at arbejde sammen med PH og derfor desværre måtte forlade OB. Som eftertiden viste, var dette blot én af flere dårlige beslutninger i PH`s tid.
                    Buchholtz fik også solgt Næstved til nye udenlandske investorer, det har så vist sig, ikke at være en succesfuldt. Heller ikke alle handler som han var indover i OB var en succes i hans tid.
                    Last edited by Faurskov; 16-10-2020, 17:52.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                      Buchholtz gjorde et rigtig godt job i flere år med et rigtig godt netværk, bl.a. skaffede har Traore til OB, ligesom han var stærkt medvirkende til integrationen af udenlandske spillere. Da Poul Hansen kom til satte Buchholtz spørgsmålstegn ved flere af PH`s transfers f.eks. de to unge franskmænd, som jeg ikke længere kan huske navnene på, men som aldrig slog til i OB. Fra meget tæt på hestens egen mund ved jeg, at det kom til et opgør, hvor Buchholtz nægtede at arbejde sammen med PH og derfor desværre måtte forlade OB. Som eftertiden viste, var dette blot én af flere dårlige beslutninger i PH`s tid.
                      Mohammed Diarra og Cedrik N` Koum er altså navne der bare sætter sig fast på nethinden

                      Comment


                        #26
                        Hvad skete der nogensinde med dem? Havde de haft blond hår og heddet Per og Søren, så var der aldrig blevet kigget deres vej. Det eksotiske er ikke altid bedre...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Hvad skete der nogensinde med dem? Havde de haft blond hår og heddet Per og Søren, så var der aldrig blevet kigget deres vej. Det eksotiske er ikke altid bedre...
                          CNK er tilbage i PSG vidst nok og Diarra har været uden klub i snart 2 år

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            CNK er tilbage i PSG vidst nok og Diarra har været uden klub i snart 2 år
                            Skulle vi så ikke hente Diarra igen ;)

                            Han var jo scoutet til at blive den nye DD på midtbanen af PH :D

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Hemmingsen har jo intet bevidst. Hentet en ukendt islænder og Okosun. Udlejet holdets topscorer. Lad os se resten af sæsonen hvad de bringer. Jeg er skeptisk bare for en sikkerheds skyld.
                              Efter lige at have set Sdr. J slå Brøndby og set hvilke spillere Hans J Haysen har hentet til klubben i dette og tidligere vinduer, ærgrer jeg mig endnu engang over, at OB ikke lyttede til os fans, da vi her på Forum foreslog at hente HJH som ny sportschef, da JH stoppede. I stedet står vi nu med en kulturbærer uden nogen erfaring i, hvad det vil sige, at være sportschef i en SL klub. Det kommer OB`s ledelse til at fortryde stort.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                                Efter lige at have set Sdr. J slå Brøndby og set hvilke spillere Hans J Haysen har hentet til klubben i dette og tidligere vinduer, ærgrer jeg mig endnu engang over, at OB ikke lyttede til os fans, da vi her på Forum foreslog at hente HJH som ny sportschef, da JH stoppede. I stedet står vi nu med en kulturbærer uden nogen erfaring i, hvad det vil sige, at være sportschef i en SL klub. Det kommer OB`s ledelse til at fortryde stort.
                                Du har været med på forum siden 2013, som fan måske længere, så tror du virkelig selv på det jeg har markeret?

                                Comment

                                Working...
                                X