Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det er ikke nyt. Det udtalte han sig også ved det live interview der var i sidste uge.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Ikke enig mm det er en stor transfer. Så hellere sende nogle andre lønkroner ud midlertidligt. Der er både Marco,Sander og Nissen. Fra sommer kunne man droppe Sveinn. Der er masser af lønkroner der kan omrokeres hurtigt. Kunne godt se denne her

      Oliver Christensen
      Ryan KL Tver Jørgen
      Sabbi Drach JJ Frøkjær
      Jebali
      Kadrii
      Ok, enig om at være uenig. Sidst kadrii var her, tegnede han vores offensiv, med noget mere succes end jebali gør nu. Desuden fornemmede man, at kadrii var en leder i truppen og gav en masse til stemning og de unge.
      jebali vil gerne videre og er dyr i løn

      til din opstilling, kadrii alene på toppen vil, efter min mening, ikke være at udnytte hans evner til fulde. Han er bedst som en del af en duo.

      Comment


        Vi skal bare huske, at vi alle råbte og skreg på stor forlængelse af Max Fenger, som hvis Kadrii signes, kommer endnu længere væk fra start 11....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Ok, enig om at være uenig. Sidst kadrii var her, tegnede han vores offensiv, med noget mere succes end jebali gør nu. Desuden fornemmede man, at kadrii var en leder i truppen og gav en masse til stemning og de unge.
          jebali vil gerne videre og er dyr i løn

          til din opstilling, kadrii alene på toppen vil, efter min mening, ikke være at udnytte hans evner til fulde. Han er bedst som en del af en duo.
          Hvis det er med Jebali lige bag sig er han vel også del af en duo. Med Sabbi på højrekanten tror jeg bestemt nok, han ville få rigeligt med spillere at linke op med i den opstilling.

          Comment


            Kenneth Jensen fra Tipsbladet meddeler at vi nok ikke skal regne med noget i OB denne vinter

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Kenneth Jensen fra Tipsbladet meddeler at vi nok ikke skal regne med noget i OB denne vinter
              Det er kun forventeligt, når vi er i et limbo frem til sommer, hvor vi får en ny træner. Med det sagt, så ville det gøre ondt, hvis vi ikke prøver at hente Bashkim hjem, og lader AaB løbe med ham. Så kan man sælge/udleje Sander nu eller sælge ham/Jebali til sommer - det går næppe udover Fenger, som næppe får spilletid med sin skade og det genoptræningsforløb, der venter.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Hvis det er med Jebali lige bag sig er han vel også del af en duo. Med Sabbi på højrekanten tror jeg bestemt nok, han ville få rigeligt med spillere at linke op med i den opstilling.
                Tror bare ikke kadrii og jebali vil fungere sammen, men bevares, mit indlæg er da også med afsæt i at jeg deler jebalis ønske om at finde en anden klub.

                Comment


                  Syntes at Aabs sportschef indikerer at der arbejdes på Kadrii

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kender-kadrii/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Syntes at Aabs sportschef indikerer at der arbejdes på Kadrii

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kender-kadrii/
                    Ja desværre. Jeg håber så bare at vi i givet fald får en indikation fra OB om, at man har været med i kampen til det sidste. Det vil stadig gøre avs at se Kadrii i en anden trøje, men jeg håber godt nok OB har gjort alt for at få ham tilbage. Desværre er der jo nok kun larmende tavshed.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Ja desværre. Jeg håber så bare at vi i givet fald får en indikation fra OB om, at man har været med i kampen til det sidste. Det vil stadig gøre avs at se Kadrii i en anden trøje, men jeg håber godt nok OB har gjort alt for at få ham tilbage. Desværre er der jo nok kun larmende tavshed.
                      Håber inderst inde bare at han skifter til en anden klub dernede

                      Comment


                        Jeg tror desværre ikke, at vi henter Kadrii tilbage. Tror vi er afhængige af et større puslespil skal gå op, før det kan blive aktuelt.

                        Vi har pt: Sveinn, Hyllegaard, Fenger, Jebali, Sander, Lieder, Nissen og Sabbi som kan spille de(n) forreste plads(er) - og der kan umuligt være råderum i lønbudgettet til endnu en angriber, medmindre nogle af de her gutter ryger ud.

                        Jebali har givet udtryk for, at han vil noget andet end OB, såfremt de ikke kommer i top 6. Sander virker til at være vejet og fundet for let, og Rasmus Nissen er jo ung, og her kunne en udlejning evt. komme på tale. Tror simpelthen at der skal op mod 2-3 angribere ud, før vi kan begynde at hende Kadrii tilbage.

                        Som i sommerens vindue med Høegh forbereder jeg mig på at blive hidsig omkring klokken 21, når Bashkim trækker den bolsjestribede trøje over hovedet, fordi de ikke kan nå til enighed med Randers omkring Kamara.

                        Vi har skudt os selv i foden ift at få optimeret truppen dette vindue. Der er totalt ubalance i trupsammensætningen og vi ved ikke hvem der skal være træner (hvilket helt naturligt vil påvirke spilleres valg om at komme til OB).

                        Min spådom er, at der ikke kommer en skid ind i dag, og vi evt. sender en spiller ud på leje - måske Sander Svendsen.

                        Må så lige sige, og det står nok for egen regning, at det jeg har set til Lieder her i opstarten faktisk kan give forhåbninger om, at han kan finde et niveau, hvor han rent faktisk kan bidrage til holdet. Synes han har noget andet end de andre angribere og han virker ok cool foran mål. Men ja, det kan jo blive både fugl eller fisk med ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          Ja desværre. Jeg håber så bare at vi i givet fald får en indikation fra OB om, at man har været med i kampen til det sidste. Det vil stadig gøre avs at se Kadrii i en anden trøje, men jeg håber godt nok OB har gjort alt for at få ham tilbage. Desværre er der jo nok kun larmende tavshed.
                          Du ved godt at det er Hemmimgsen. Han havde ikke ølne for DH. Jeg er ikke overbevist om han har forstået at vi er i slutningen af et vindue.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Håber inderst inde bare at han skifter til en anden klub dernede
                            Enig. money talks i fodbold det ved jeg. Men OB burde have vidst siden september at Kadrii er faldet i unåde, og at det måske er muligt at hente ham her i vintervinduet. Der har været rigeligt tid til at gøre sit hjemmearbejde. Det håber jeg de har gjort.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Syntes at Aabs sportschef indikerer at der arbejdes på Kadrii

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kender-kadrii/
                              Sportschefen i Aab sagde i hvert fald den anden dag "Ham kender vi" om Martin Samuelsen - som er blevet præsenteret idag. Så hvis vi skal i gang med at gætte lidt - kunne det godt tænkes at de forhandling de er langt med drejer sig om Kadrii Aab er ved at ligge en god afstand til os rent kvalitetsmæssigt i truppen....

                              Comment


                                Mads Glenn WehlastBashkim Kadrii på vej til Superligaen

                                Den tidligere FCK- og OB-spiller kan godt være på vej hjem i Superligaen. Men det bliver hverken til Brøndby eller Lyngby.
                                Brøndby har slet ikke været interesseret i den 29-årige offensivspiller. Til gengæld har Lyngby vist interesse, men kan af naturlige årsager ikke matche lønkravet fra Kadrii.
                                Med lejeaftalen for Martin Samuelsen i Hull, ser AaB også ud til at være dækket ind offensivt. Måske kan Kadriis tidligere arbejdsgiver OB til sidst være en mulighed.

                                Comment

                                Working...
                                X