Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ter-en-ny-klub

    er han ikke god nok på kort sigt .. var der ikke et talent på vej?
    Læs lige de sidste 10 indlæg igennem Plum

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Det er ikke det scenarie, jeg ridser op. Scenariet er, at man - hvis man tager sine egne udmeldinger seriøst - må give træneren nogle bedre vilkår for at opnå den top6, der er målet, end at spille med en højrebenet venstreback og en højreback, der er en mere eller mindre rendyrket midterforsvarer.
      Og det er jo ikke et spørgsmål om, hvorvidt det er en katastrofe at spille med Oliver Lund eller ej. Henter man en venstreback ind, vil OL jo ryge på højrebacken. En venstrebenet venstreback med et bare nogenlunde offensivt output vil altså reelt set være en temmelig markant opgradering på begge backpladser.

      Altså i bund og grund er jeg jo enig med dig i, hvad man burde gøre - men så burde man også være ærlige nok til at melde ud, at det er næste sæson, der er målet nu. Hvis man vitterligt mener, at top6 er realistisk, så vil jeg holde fast i, at det med vores skadessituation i mente er fornuftigt at forhøre sig på mulighederne for at leje en solid venstreback med et vist offensivt output i et halvt år.
      Det kan vi sagtens blive enige om her på Forum ....problemet er at det er kaptajn blålys...” hey vores trup er bedre end AGF’s som jeg godt nok ikke ved så meget om” + Mr. Lej en dyr vaskemaskine a.k.a jeg er skidegod til at prakke dig en computer på via afbedrag, ring til bare til Peter, men jeg udtaler mig principelt ikke om klubbens strategi. Og sIdst men ikke mindst MR. Alt Mr. Lej en dyr opvaskemaskine siger er så klogt!!!!.....der sidder og bestemmer, så alt fornuft er på forhånd sat ud af spillet....
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Men er Christian Vestergaard ikke også venstreback ligeså meget som han er stopper?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Men er Christian Vestergaard ikke også venstreback ligeså meget som han er stopper?
          Nej. Han spillede nogle enkelte kampe på højreback da han rykkede op på U19 i sin tid men man fandt hurtig ud af at han var bedst centralt. Han spiller hovedsageligt i højre side i et 4 mands forsvar og højre eller centralt i et 5 mands(3).

          Comment


            Hvis vi skal hente en nødløsning til venstre back, er Rafal Kurzawa stadig ikke ledig? Han kan ikke være værre end Bengtsson..

            Rafal Kurzawa ophæver kontrakten i Frankrig (bold.dk)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
              Hvis vi skal hente en nødløsning til venstre back, er Rafal Kurzawa stadig ikke ledig? Han kan ikke være værre end Bengtsson..

              Rafal Kurzawa ophæver kontrakten i Frankrig (bold.dk)
              Han har tit været oppe og vende. Bestemt en mulighed. Men tror det vil give mest mening med en simpel leje i 5 måneder

              Comment


                Gad vide om dette kunne sætte gang i en eller anden form for lavine der også rammer OB?

                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...bomber/8446357

                At Randers så prøver at leje fx Sander som gør at vi kan leje en back

                Comment


                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-i-ob-angriber

                  Comment


                    Jeg tænker at hvis Randers sælger deres Topscore til Aab, mon så ikke Randers går efter Baskim, som jo har haft succes ved dem før.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                      Jeg tænker at hvis Randers sælger deres Topscore til Aab, mon så ikke Randers går efter Baskim, som jo har haft succes ved dem før.
                      Det bliver en lang tur at pendle mellem København og Randers. Det sker ikke, det bliver OB eller en klub i køreafstand fra KBH der lander ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                        Det bliver en lang tur at pendle mellem København og Randers. Det sker ikke, det bliver OB eller en klub i køreafstand fra KBH der lander ham.
                        Du tror simpelthen ikke at han måske lige prøver at skifte bopæl for en gangs skyld?

                        Comment


                          Vi vil nok heller ikke forstærke en “konkurrent”

                          Comment


                            De er altså vilde i FCM. Men så skal vi ikke frygte for OC

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sholdsmaalmand

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Gad vide om dette kunne sætte gang i en eller anden form for lavine der også rammer OB?

                              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...bomber/8446357

                              At Randers så prøver at leje fx Sander som gør at vi kan leje en back
                              Kunne godt forestille mig at OB vil forsøge at tilbyde Sander til Randers. Og hvis jeg var Randers, så ville jeg også overveje det

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                De er altså vilde i FCM. Men så skal vi ikke frygte for OC

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sholdsmaalmand
                                Fedt så blev min værste frygt manet til jorden
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X