Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021
Collapse
X
-
Hvis han er meget skadet, så bliver ikke solgt. Så vil man også kun være enig med MH, når man har taget den hat på, forventede mere nuancering.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Han vil jo være omkring 31 på det tidspunkt ca. Hvem vil dog købe en 31 årig, ofte skadet venstreback i OB? Det er muligt det kan lade sig gøre, men det bliver kun et lommepengesalg
At han ikke er nem at sælge og ikke indbringer de store pga alder er jeg enig i.
der er heller ikke nogen som har sagt det modsatte. Eller ikke MH.
Comment
-
Slag på tasken.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Har du hørt hvorfor han ikke er motivet og tror på et OB gennembrud?
Jeg tror det er mentalt svært at være en type som ham. For 18-24 måneder siden kunne vi ikke hype ham nok og den kontrakt kunne ikke komme hurtigt nok.
Nu står han med 1 år tilbage af kontrakten, er bagerst i køen og har kun været på bænken 1 gang.og er blevet overhalet af Robin Østrøm der har fået flere minutter, udtagelser samt kampe i pokalen og samtidig virker det til at Christian Vestergaard er på vej frem. Det må være svært at tackle i en så ung alder at gå fra hot til not, og så samtidig tro på det når træneren har valgt andre spillere fremfor ham - Luftforandring lyder ikke som en dum idé
- Likes 3
Comment
-
Meget enig. Godt indlægOprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Slag på tasken.
Jeg tror det er mentalt svært at være en type som ham. For 18-24 måneder siden kunne vi ikke hype ham nok og den kontrakt kunne ikke komme hurtigt nok.
Nu står han med 1 år tilbage af kontrakten, er bagerst i køen og har kun været på bænken 1 gang.og er blevet overhalet af Robin Østrøm der har fået flere minutter, udtagelser samt kampe i pokalen og samtidig virker det til at Christian Vestergaard er på vej frem. Det må være svært at tackle i en så ung alder at gå fra hot til not, og så samtidig tro på det når træneren har valgt andre spillere fremfor ham - Luftforandring lyder ikke som en dum idé
- Likes 1
Comment
-
Eneste rigtige at gøre hvis man ikke kan komme på holdet i Middelfart som 19 årigOprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægTeitur fritstillet.
Comment
-
Som Bjerghest beskriver, så er det faktisk det jeg har hørt. Han står bag i køen blandt nye unge og er blevet fravalgt af træneren og klubbens talent afd.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Har du hørt hvorfor han ikke er motivet og tror på et OB gennembrud?
Så et farvel til OB er nok meget fornuftigt - tror ikke OB forlænger med ham.
Comment
-
Synes egentlig han har steppet op det sidste års tid, så havde gerne set ham få en forlængelse. Hvis det det er planen, at lokke DH til i stedet (og det lykkes, vel at mærke), brokker jeg mig dog ikke.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment

Comment