Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hvad med jeres Hemmingsen interview?
    Det spørgsmål er simpelthen så godt, at der ikke rigtig er nogen, der kan svare på det

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

      Det spørgsmål er simpelthen så godt, at der ikke rigtig er nogen, der kan svare på det

      Comment


        Bold.dk bekræfter at det er SPAL vi udlejer Obbekjær til:
        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ie-a-nedrykker
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Han vil jo være omkring 31 på det tidspunkt ca. Hvem vil dog købe en 31 årig, ofte skadet venstreback i OB? Det er muligt det kan lade sig gøre, men det bliver kun et lommepengesalg
          Hvis han er meget skadet, så bliver ikke solgt. Så vil man også kun være enig med MH, når man har taget den hat på, forventede mere nuancering.
          At han ikke er nem at sælge og ikke indbringer de store pga alder er jeg enig i.
          der er heller ikke nogen som har sagt det modsatte. Eller ikke MH.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Her er et referat af det !

            "








            "
            I så fald er det da noget af det mest fornuftige, MH længe har gjort, nemlig at sige ingenting.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

              Jeg har hørt at OB har mistet troen på ham, og han selv ikke er fokuseret og tror på sit gennembrud i OB.
              Har du hørt hvorfor han ikke er motivet og tror på et OB gennembrud?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Har du hørt hvorfor han ikke er motivet og tror på et OB gennembrud?
                Slag på tasken.

                Jeg tror det er mentalt svært at være en type som ham. For 18-24 måneder siden kunne vi ikke hype ham nok og den kontrakt kunne ikke komme hurtigt nok.

                Nu står han med 1 år tilbage af kontrakten, er bagerst i køen og har kun været på bænken 1 gang.og er blevet overhalet af Robin Østrøm der har fået flere minutter, udtagelser samt kampe i pokalen og samtidig virker det til at Christian Vestergaard er på vej frem. Det må være svært at tackle i en så ung alder at gå fra hot til not, og så samtidig tro på det når træneren har valgt andre spillere fremfor ham - Luftforandring lyder ikke som en dum idé

                Comment


                  Teitur fritstillet.
                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...andsk-stopper/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                    Slag på tasken.

                    Jeg tror det er mentalt svært at være en type som ham. For 18-24 måneder siden kunne vi ikke hype ham nok og den kontrakt kunne ikke komme hurtigt nok.

                    Nu står han med 1 år tilbage af kontrakten, er bagerst i køen og har kun været på bænken 1 gang.og er blevet overhalet af Robin Østrøm der har fået flere minutter, udtagelser samt kampe i pokalen og samtidig virker det til at Christian Vestergaard er på vej frem. Det må være svært at tackle i en så ung alder at gå fra hot til not, og så samtidig tro på det når træneren har valgt andre spillere fremfor ham - Luftforandring lyder ikke som en dum idé
                    Meget enig. Godt indlæg

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Eneste rigtige at gøre hvis man ikke kan komme på holdet i Middelfart som 19 årig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Har du hørt hvorfor han ikke er motivet og tror på et OB gennembrud?
                        Som Bjerghest beskriver, så er det faktisk det jeg har hørt. Han står bag i køen blandt nye unge og er blevet fravalgt af træneren og klubbens talent afd.
                        Så et farvel til OB er nok meget fornuftigt - tror ikke OB forlænger med ham.

                        Comment


                          https://ifknorrkoping.se/marco-lund-...Jwhx2IRdKZeIk0

                          Comment


                            Marco til Norrkōbing fra sommer

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ng-fra-sommer/

                            Comment


                              Er vi ved at gøre plads til DH?




                              (Selvom jeg tror han forlænger i FCM)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Synes egentlig han har steppet op det sidste års tid, så havde gerne set ham få en forlængelse. Hvis det det er planen, at lokke DH til i stedet (og det lykkes, vel at mærke), brokker jeg mig dog ikke.

                                Comment

                                Working...
                                X