Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Når jeg læser sådan et indlæg kommer jeg altid til at tænke på "Grumpy old men"

Men den hører vel til i off topic den diskussion.
    Jeg savner bare et opdateret stadion.
    Diskussionen er da relevant i forhold til byudvikling i Bolbro. Jeg behøver ikke gå efter “anklerne” på meningsudvekslere pga manglende argumenter. Jeg undrer mig som end bare over hvordan man hælder penge ud af vinduet i den kommune hvor jeg er skatteborger, specielt når man i forbindelse med eks stadionfaciliteter ingen penge har. De 3,6 mia burde være brugt anderledes, til gavn for Odense bla et nyt stadion. Hvad du som debattør er, kommenterer jeg da ikke på, hvad jeg er er også ligegyldigt, vi er begge skatteydere i byen, men vi betaler med garanti ikke de samme beløb i skat, jeg kan kun sige, at jo mere man bidrager med, jo mere undrer man sig over hvad pengene bliver brugt på.
    Det indlæg du kommer med bidrager ikke til diskussionen, men er jo personligt, det mener du hører hjemme?
    Kort opsummeret, de penge du gerne vil bruge på stadionfaciliteter, de var der, men er brugt på noget andet.
    Last edited by jojo; 11-03-2024, 15:39.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Jeg savner bare et opdateret stadion. ​​​​​​​
    Jeg er en sur gammel mand

Når vi nu er ved brokkeriet... hvorfor er holdbilledet på hjemmesiden ( https://ob.dk/hold/herrer#staben ) ikke blevet opdateret De må da have tid nok til et nyt billede, når SK nu kræver, at de bruger mere tid sammen udover selve træningen

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

3,6 mia hvis det skal være simpelt......, det er kun anlægsomkostningerne, læg dertil de enorme underskud på driften indtil man fjerner det igen. Det vil aldrig blive en gevinst i Odense.

Jeg savner bare et opdateret stadion. ​​​​​​​

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Jeg var til ‘Best of Odense’ i Odeon tidligere på året. Det går godt i Odense, og der er særdeles spændende projekter i gang.

Selvfølgelig er alt ikke perfekt, når man udvikler så meget på én gang, og står med så meget, der skulle være gjort årtier før.

Men byen er i den grad på vej - når man bryder med en udvikling, så vil der altid være folk af i går der har det svært med det.

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Et simpelt tak herfra. Godt indlæg.
    3,6 mia hvis det skal være simpelt......, det er kun anlægsomkostningerne, læg dertil de enorme underskud på driften indtil man fjerner det igen. Det vil aldrig blive en gevinst i Odense.
    Last edited by jojo; 11-03-2024, 10:19.

Leave a comment:

Working...
X