Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS-artikel om tankerne til stadion renovering

    https://fyens.dk/odense/stadionrenov...7a14899e0de-12
    Shit, der bliver godt nok snakket meget om ingenting i den artikel. Håber meget de der Sleth-arkitekter har mere i ærmet (konkret), som de bare ikke vil fortælle om, ellers er det da spild af tid og penge det som de har arbejdet med. At stadion er en del af en hel idrætsbydel og at men enten kan rive ned og bygge op på ny, eller genbruge noget af det eksisterende kunne jeg da godt have analyseret mig frem til helt gratis.

    Comment


      Jeg kigger lidt misundeligt mod Kolding...

      https://www.kif-fodbold.dk/fremtiden...uTFYV4lKvJWwxU

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Jeg kigger lidt misundeligt mod Kolding...

        https://www.kif-fodbold.dk/fremtiden...uTFYV4lKvJWwxU
        Kolding er bare den vildeste sportsby som man kun kan være grøn af misundelse over her i Odense. Det er ikke kun fodbold

        Comment


          Nu må de også snart få fingeren ud. Gør vi først noget, når alle andre stadions er blevet markant bedre end vores?
          Pengene er der jo, sponsorer er der mange år. Kom nu i gang.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            Nu må de også snart få fingeren ud. Gør vi først noget, når alle andre stadions er blevet markant bedre end vores?
            Pengene er der jo, sponsorer er der mange år. Kom nu i gang.
            Bare det at finde ud af om undergrunden/fundamentet/konstruktionen kan holde til der bygges tag på. Få det dog klarlagt.

            Comment


              På de 3,5 år siden tråden blev startet har vi jo fået nye omklædningsrum, så vi er da i gang

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                På de 3,5 år siden tråden blev startet har vi jo fået nye omklædningsrum, så vi er da i gang
                Vi har vel også fået lidt containere til en fanzone
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  Vi har vel også fået lidt containere til en fanzone
                  Åh ja glemte jeg helt

                  Comment


                    https://dansk-byudvikling.dk/de-stoe...ter-i-danmark/

                    "I september 2020 kunne TV 2 Fyn så afsløre, at man havde fået fingrene i en plan, som Rambøll havde udarbejdet for et nyt stadion i Odense på bestilling fra Odense Sport & Event....

                    ....Hvor langt er man så med planerne i Odense? Det spurgte Fyens.dk ind til i februar 2022.

                    – Der bliver arbejdet på sagen. Det er en stor mundfuld. Ting tager tid, og store ting tager lang tid, lød svaret fra kommerciel chef i Odense Sport & Event, Jack Jørgensen, til den lokale avis."

                    Nu er vi i 2024, så vi rider bestemt ikke den dag vi sadler

                    Comment


                      Husker jeg forkert, eller skulle der ikke komme en udmelding omkring stadion i foråret 2024?
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Husker jeg forkert, eller skulle der ikke komme en udmelding omkring stadion i foråret 2024?
                        Det har jeg også opfattet - jeg tror det var Enrico der sagde det
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Kolding er bare den vildeste sportsby som man kun kan være grøn af misundelse over her i Odense. Det er ikke kun fodbold
                          Vi kan godt være misundelige, men det kommer hverken vi eller klubben ikke videre af. Vi er pinedød nødt til at vente i spænding på hvad der sker i og omkring stadion og tilmed være glade for det der kommer til at ske. Jeg er (næsten) altid optimist så mon ikke det bliver ret godt alliwl

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Vi kan godt være misundelige, men det kommer hverken vi eller klubben ikke videre af. Vi er pinedød nødt til at vente i spænding på hvad der sker i og omkring stadion og tilmed være glade for det der kommer til at ske. Jeg er (næsten) altid optimist så mon ikke det bliver ret godt alliwl
                            Må indrømme jeg ikke har de store forventninger til den renovering af stadion. Det bliver stensikkert en billig lappeløsning i adskillige etaper.
                            Forventet start 2027. Færdig renoveret ..............................203?........

                            Comment


                              Det blev nævnt i Fyens Podcast fra en kilde i kommune at der var noget omkring det udspil inden sommeren.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Må indrømme jeg ikke har de store forventninger til den renovering af stadion. Det bliver stensikkert en billig lappeløsning i adskillige etaper.
                                Forventet start 2027. Færdig renoveret ..............................203?........
                                Uden at nævne OB specifikt i europa sammenhæng er det så ikke i '28 at der ikrafttræder nye stadionkrav for at kunne til alle for kunne gennemføre sådanne kampe?

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X