Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg har set det i krystal kuglen så det er ikke kun optimisme
    Ja, og denne gang har du pudset den

    Tror de kommende år byder på mere forandring på mange områder end vi har set i de sidste 20

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Ja, og denne gang har du pudset den

      Tror de kommende år byder på mere forandring på mange områder end vi har set i de sidste 20
      Pudset og poleret

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg har hørt det samme omkring området. Så der sker noget. Men det bliver baby steps og noget der tager minimum 4 år inden det er klart
        Minimum 4 år ifht stadionrenovering eller OB-Q ? eller begge dele?. Men FEDT at der bare begynder at ske noget og hellere babysteps end ingen steps.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Minimum 4 år ifht stadionrenovering eller OB-Q ? eller begge dele?. Men FEDT at der bare begynder at ske noget og hellere babysteps end ingen steps.
          Det var min vurdering ift hvornår et færdig renoveret stadion kunne stå klar

          Et kvindehold bliver før er jeg sikker på. Uden jeg har hørt noget konkret

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Det var min vurdering ift hvornår et færdig renoveret stadion kunne stå klar

            Et kvindehold bliver før er jeg sikker på. Uden jeg har hørt noget konkret
            Enrico siger i FS i dag at stadionplanerne tidligst er effektueret i 2027 så det er ikke noget skidt skud - tvært i mod er squ't skidt skudt .. hvis du forstår

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Enrico siger i FS i dag at stadionplanerne tidligst er effektueret i 2027 så det er ikke noget skidt skud - tvært i mod er squ't skidt skudt .. hvis du forstår
              Jeg forstår. Men det tager nok et par år inden de første maskiner går igang. Og så tager det 2-3 år med de forskellige etaper.
              Så forhåbentlig indenfor 1 år af AGF`s.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg forstår. Men det tager nok et par år inden de første maskiner går igang. Og så tager det 2-3 år med de forskellige etaper.
                Så forhåbentlig indenfor 1 år af AGF`s.
                .. og der i korte træk det Enrico siger.

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det var min vurdering ift hvornår et færdig renoveret stadion kunne stå klar

                  Et kvindehold bliver før er jeg sikker på. Uden jeg har hørt noget konkret
                  Mht. det med et kvinde elitehold så vil det på mange måde ligge til højrebenet at etablere et samarbejde med byens kvinde elitehold. Jeg vidste faktisk ikke at Odense Q faktisk udspringer af det elitehold der var i OB. Følgende er sakset fra Odense Q’s hjemmeside:
                  “Odense Q udspringer fra OB Kvinde Elite og blev etableret som selvstændig kvindefodboldklub i Odense i 2016. Klubben har base i Marienlystcentret”.

                  Pt. spiller Odense Q i den anden bedste række.
                  Det ville da være oplagt at genetablere det samarbejde under OSE.

                  Comment


                    Enrico har tidligere argumenteret for, at grunden til, at man ikke ville investere i en hybridbane er, at man er nødt til at kunne træne på samme underlag, som man spiller på. Det giver jo god mening. Logisk set bør det betyde, at vi også skal have en hybrid træningsbane fx på bane 1 i Ådalen?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                      Enrico har tidligere argumenteret for, at grunden til, at man ikke ville investere i en hybridbane er, at man er nødt til at kunne træne på samme underlag, som man spiller på. Det giver jo god mening. Logisk set bør det betyde, at vi også skal have en hybrid træningsbane fx på bane 1 i Ådalen?
                      Det efterspøger Gustav Grubbe også i interviewet med Obstruktion fra i dag. Mon ikke det er på vej også?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Mht. det med et kvinde elitehold så vil det på mange måde ligge til højrebenet at etablere et samarbejde med byens kvinde elitehold. Jeg vidste faktisk ikke at Odense Q faktisk udspringer af det elitehold der var i OB. Følgende er sakset fra Odense Q’s hjemmeside:
                        “Odense Q udspringer fra OB Kvinde Elite og blev etableret som selvstændig kvindefodboldklub i Odense i 2016. Klubben har base i Marienlystcentret”.

                        Pt. spiller Odense Q i den anden bedste række.
                        Det ville da være oplagt at genetablere det samarbejde under OSE.
                        Ja. Men for nogle klubber er selvstændighed en dyd og noget der vægtes meget højt. Den forsvinder helt.
                        Men fordelene er da tydelige

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                          Enrico har tidligere argumenteret for, at grunden til, at man ikke ville investere i en hybridbane er, at man er nødt til at kunne træne på samme underlag, som man spiller på. Det giver jo god mening. Logisk set bør det betyde, at vi også skal have en hybrid træningsbane fx på bane 1 i Ådalen?
                          Det sagde han nemlig. Og hvis det kun er 4 mill som man siger skal det da bare laves. Men jeg har bare hørt om meget højere priser.
                          Der skal vel også indkøbes nyt materiel ift at have en græsbane?? Uden at jeg ved noget specifikt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Det efterspøger Gustav Grubbe også i interviewet med Obstruktion fra i dag. Mon ikke det er på vej også?
                            Alt andet vil bare være for åndsvagt. Træningsanlægget i Ådalen er Danmarks hyggeligste, men den bane trænger åbenlyst til at blive fornyet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ja. Men for nogle klubber er selvstændighed en dyd og noget der vægtes meget højt. Den forsvinder helt.
                              Men fordelene er da tydelige
                              Som jeg forstod det på det UEFA meldte ud så skal en Herre klub have et kvinde hold eller samarbejde med dem.

                              Så jeg tænker ikke at OB bør tage dem ind under paraplyen igen, de kan godt være to forskellige klubber der bare samarbejder og bliver støttet af OB via. midler og sådan.
                              Det vil nok være den bedste forretning for begge parter.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Som jeg forstod det på det UEFA meldte ud så skal en Herre klub have et kvinde hold eller samarbejde med dem.

                                Så jeg tænker ikke at OB bør tage dem ind under paraplyen igen, de kan godt være to forskellige klubber der bare samarbejder og bliver støttet af OB via. midler og sådan.
                                Det vil nok være den bedste forretning for begge parter.
                                Er stadion overhovedet godt nok til at spille europærisk på?
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X