Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalturnering 20-21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FS har følgende

    Oliver Christensen
    Ryan Tver Ø Brems
    Thrandarson JJ
    Okosun
    Sabbi Bashkim Sander
    Det ser spændende ud. Resultatmæssigt venter jeg intet, og jeg glæder mig bare til at se de unge.

    Østrøm på sin naturlige plads samt Brems, der er et ubeskrevet blad for mig.

    Og Bashkim, naturligvis.

    Og så noterer jeg en midtbane med en snithøjde på vel 190 - trods JJ.
    Last edited by Jungledyret; 10-03-2021, 13:45.

    Comment


      Er det bare mig der ikke har fanget hvorfor Vestergaard ikke er med?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Er det bare mig der ikke har fanget hvorfor Vestergaard ikke er med?
        Skadet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Skadet
          Ah, ok. Tænkte nemlig har var oplagt at bringe i spil.

          Jeg har i hvert fald for en gangs skyld stukket penge af sted på FCM.

          Håber jo inderst inde jeg taber, men tvivler.

          Tror vi taber 2-0 i en kamp med klart mest FCM-dominans, og hvor vi maksimalt kommer til 2-3 skud på mål i løbet af kampen. Kan slet slet ikke se, hvordan vi skal vinde med den trup, når FCM stiller med hele kavaleriet nærmest.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Ah, ok. Tænkte nemlig har var oplagt at bringe i spil.

            Jeg har i hvert fald for en gangs skyld stukket penge af sted på FCM.

            Håber jo inderst inde jeg taber, men tvivler.

            Tror vi taber 2-0 i en kamp med klart mest FCM-dominans, og hvor vi maksimalt kommer til 2-3 skud på mål i løbet af kampen. Kan slet slet ikke se, hvordan vi skal vinde med den trup, når FCM stiller med hele kavaleriet nærmest.
            Havde han været klar havde han helt sikkert også spillet. Håber ikke det er noget alvorligt med ham

            Mit tip er 2-1 til FCM

            Comment


              Startopstillingen er som følger:

              OC
              Østrøm - Tverskov - Khemdee - Skjelvik
              Thrandarsson - Okosun
              Sabbi - Kadrii - Svendsen
              Hyllegaard

              Det må jeg nok sige. Der er blevet rystet gevaldigt i posen. Uprøvet bagi, dødsmetal på midten og fart oppe foran. Jeg er spændt.

              Comment


                Den opstilling er enten gal eller genial. Jeg tror desværre mest på det første. Forhåbentlig er det ikke en af de dage, hvor FCM ruller sig ud, det er heldigvis også længe siden, for så kunne det godt blive en kamp vi taber med 3-4 mål.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                  Startopstillingen er som følger:

                  OC
                  Østrøm - Tverskov - Khemdee - Skjelvik
                  Thrandarsson - Okosun
                  Sabbi - Kadrii - Svendsen
                  Hyllegaard

                  Det må jeg nok sige. Der er blevet rystet gevaldigt i posen. Uprøvet bagi, dødsmetal på midten og fart oppe foran. Jeg er spændt.
                  Puhhh. Er godt nok ikke tryg ved Khemdee i forsvaret. Men det er hans chance. Make it or break it.

                  Men godt nok ikke meget midtbanespil i denne opstilling

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Den opstilling er enten gal eller genial. Jeg tror desværre mest på det første. Forhåbentlig er det ikke en af de dage, hvor FCM ruller sig ud, det er heldigvis også længe siden, for så kunne det godt blive en kamp vi taber med 3-4 mål.
                    Minder mest om en 1-4-0-2-3-1 opstilling

                    Comment


                      Jebali frasorteret den endelige trup. Håber det var for at narre fjenden

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Minder mest om en 1-4-0-2-3-1 opstilling
                        Jeg "glæder" mig virkelig til at se det her i praksis. Hvis der skal være en kamp, hvor man blander næsten alle kortene og ser hvad det bliver til, så er i dag vel en fin en af gøre det i, for vi skal lave noget der nærmest er mirakuløst ud fra vores standarder, og der er hverken point eller målscore på spil. Vi må se, hvad det bliver til.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Jeg "glæder" mig virkelig til at se det her i praksis. Hvis der skal være en kamp, hvor man blander næsten alle kortene og ser hvad det bliver til, så er i dag vel en fin en af gøre det i, for vi skal lave noget der nærmest er mirakuløst ud fra vores standarder, og der er hverken point eller målscore på spil. Vi må se, hvad det bliver til.
                          Det må gælde om at smide den direkte op på Aron og Okosun der skal flække den videre til dem i 2. geled mens Hylle gør klar til at tage benene på nakken

                          Comment


                            Kæft, en fed opstilling. Meget sigende glæder jeg mig mere til denne kamp end så mange andre, selvom OB taber.

                            At spille med Jørgen fra start er fysiologisk idioti. Eneste anke.

                            Comment


                              Oliver Robin Khemdee Tverskov Skjelvik
                              Aron Okosun
                              Sabbi Bashkim Svendsen
                              Lieder
                              ​​​​​​
                              Fire angriber på banen.
                              Det virker helt sindsygt.
                              Enten det bliver genialt eller en fiasko.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Vinder vi den her, vinder vi det hele

                                Comment

                                Working...
                                X