Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalturnering 20-21
Collapse
X
-
Vi har snakket med Jakob Michelsen op til kampen i eftermiddag.
http://obstruktion.dk/michelsen-vil-...c-midtjylland/
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har snakket med Jakob Michelsen op til kampen i eftermiddag.
http://obstruktion.dk/michelsen-vil-...c-midtjylland/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTruppen
13. Hans Christian Bernat
27. Oliver Christensen
4. Ryan Johnson Laursen
6. Jeppe Tverskov
7. Issam Jebali
10. Sander Svendsen
11. Emmanuel Sabbi
12. Bashkim Kadrii
14. Jens Jakob Thomasen
16. Jørgen Skjelvik
17. Sveinn Aron Gudjohnsen
19. Aron Elís Thrándarson
20. Ayo Simon Okosun
21. Tarik Ibrahimagic
26. Mikkel Hyllegaard
29. Mads Frøkjær-Jensen
43. Robin Østrøm
44. Mathias Brems
46. Jonathan Khemdee"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Fint med Frø, Skjelvik og Sander tilbage i truppen. Men med Tverskov og Østrøm er det vel kun to midtforsvaret som er med. Så det betyder at Tverskov skal tage hele 90 minutter og han skal være klar søndag... håber det går ikke galt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
Jeg ville ikke være overrasket, hvis Jørgen og Bashkim starter inde.
Jeg håber, OB lader flest muligt af de hærgede spillere få pause. Der er ingen chance for at gå videre mod FCM.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det ville godt nok være dumt. Særligt med Jørgen. Man skal indsluses gradvist med så lang en skadespause. Bashkim har lignet én temmelig langt fra kampform. Mon ikke han får 20 minutter igen.
Jeg håber, OB lader flest muligt af de hærgede spillere få pause. Der er ingen chance for at gå videre mod FCM.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det ville godt nok være dumt. Særligt med Jørgen. Man skal indsluses gradvist med så lang en skadespause. Bashkim har lignet én temmelig langt fra kampform. Mon ikke han får 20 minutter igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jonathan Khemdee er også midtforsvarer fra U19. Men han har altid stået lidt bagerst i køen ift Østrøm,Vestergaard,Obbekjær og nogengange ham islændingen vi havde
Når bettingmarkedet finder ud af den opstilling, så bør oddset også rykke sig noget ... noget tyder jo måske endda på at Khemdee bytter med Tverskov på et tidspunkt.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Khemdee har jeg set mange gange, der er i hvert fald en grund til at han ikke står først ... det kan jeg godt sige.
Når bettingmarkedet finder ud af den opstilling, så bør oddset også rykke sig noget ... noget tyder jo måske endda på at Khemdee bytter med Tverskov på et tidspunkt.
Men det er sgu lidt træls at Kasper Larsen kan nå at gå i stykker på 5 min i søndags. Ellers giver det ingen mening at han ikke er med idag
Comment
-
Skjelvik kunne måske også gå ind i centerforsvaret.
Men det er sgu lidt træls at Kasper Larsen kan nå at gå i stykker på 5 min i søndags. Ellers giver det ingen mening at han ikke er med idagTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Skjelvik kunne måske også gå ind i centerforsvaret.
Men det er sgu lidt træls at Kasper Larsen kan nå at gå i stykker på 5 min i søndags. Ellers giver det ingen mening at han ikke er med idag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
Medmindre det er for AJA også er skadet og tvivlsom til søndag. Med henblik på Kasper Larsens nylige tilbagevenden fra en skade, er det jo ikke sikkert, at han kan spille ret meget i dag, hvis han er tiltænkt 90 min søndag. Især hvis bentøjet så ikke har reageret så godt på de få minutter, han fik i Vejle. Men ja, det er noget værre gætteri.
Comment
Comment